Ga naar inhoud

fysiolins : 23 juni 2017 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoihoi!

 

Ik ben lins , 

Na fors wat afgevallen te zijn krijg ik eindelijk mijn BV. Ik heb nu een hele kleine 80 b (meer vel ) en zou graag een mooie D willen hebben want dit past goed bij mijn lichaamsbouw. Na veel onderzoek op internet kwam ik al snel bij Dr Verdonk uit in de welness kliniek in genk.

Puntje bij paaltje bleek verdonk ziek te zijn bij mijn eerste consultatie en werd ik doorgeschoven naar Dr Damen. Ik was daardoor best zenuwachtig want had veel negativiteit gelezen over damen op internet. Tijdens het gesprek toonde hij super veel sympathie voor mijn gewichtsverlies en al met al was het een gesprek waarvoor hij enorm de tijd nam en ook ruimte gaf voor mijn emoties. Al snel kwamen we tot conclusie dat het een anatomische prothese ging worden ivm met weinig borstweefsel en beginnende hanging van de borsten. Na het passen van 330cc en 380cc vond ik de 330cc te klein en de 380cc te aanwezig. Hij zei dat een 350 mij enorm goed zou staan en hij onder de spier gebracht zou worden omdat hij Dual Plane uit den boze vind ivm spierbeschadeging.

Ik liep met een super goed gevoel naar buiten ondanks ik de 350cc niet gepast had.

Toen ik eenmaal thuis was hoorde ik dat een kennis van mij ook 350cc had gekregen en ze is een stuk smaller in omvang dan ik (zei heeft 70 en ik 80 met omvang).

Kortom lins in paniek want zou het niet te klein uitvallen omdat ik breder ben.....

 

Mijn vraag is dan ook, heeft er iemand ervaring met Dr Damen, en zou 350cc wel genoeg zijn...?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fysiolins

 

Als Verdonck jouw eerste keuze pc is, en je komt ineens door omstandigheden bij een andere pc, en na het consult ga je toch ineens twijfelen, waarom maak je dan alsnog geen afspraak bij Verdonck, bij de wellness of je gaat gelijk naar zijn eigen kliniek, Belgian Breast Clinic, en ga dan eens kijken welke pc jouw voorkeur heeft, wie vind je prettiger etc.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Ja heb getwijfeld dat te doen maar al met al ben ik heel erg tevreden over het consult met damen! Hij belde zelfs vandaag nog dat hij blij was met de mama echo die ik had gestuurd en wat ik vond van de intake. Hij vertelde ook dat ik nog een keer langst kon komen als ik extra vragen had.

operatie staat gepland op 23 juni, en heb opzich veel vertrouwen in damen. Hij kwam zeer vakkundig over.

 

Nu nog zeker weten welke maat ik erin laat zetten #twijfeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fysiolins

 

Hoi hoi,

 

Aangezien ik een datum zie staan heb ik je titel even aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle updates en dadelijk na je operatie je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobs84 Oh wat leuk! Bij welke PC zit jij? En wat is jou voor situatie?

Ik word geopereerd door dhr Damen! Hele fijne intake gehad tot nu toe....

Ik ben 1,81 en weeg 76 kg met een kleine 80b,

Ik krijg een anatomische prothese onder de spier maar twijfel nog een beetje tussen 350cc en 380cc

 

Ik krijg deze week nog een belletje van de kliniek om te vragen of ik met een prothese achter de spier nog wel fanatiek mag sporten. Maar verder ben ik er helemaal klaar voor!

 

Dikke kus!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

beetje de zelfde situatie 2kids hebben al wat van mijn lichaam gevraagd. nu ik heb nooit grote boobs gehad (enkel met borst voeding) na lang nadenken toch geopteerd om een borstvergroting te doen. Gewoon weg omdat ik me echt niet in badmode durf te vertonen. Alles wordt dan nog platter gedrukt. Ik ben 1.74m en weeg 63kg ik heb ook een voor situatie foto staan in mijn album op mijn profiel. Ik word geopereerd door Dr van Zele. Aangezien in mijn prothese zelf niet kon passen op mijn eerste gesprek(wegens niet aanwezig) ga ik op 1juni terug voor een pas sessie. Ik zelf zou een ronde prothese krijgen. Dual plane achter de spier onderkant los. Ik ga eveneens na vragen in verband met de sporten. Oh ja vergeet bijna ik heb ook omtrek 80cm en een lege B.

 

ik had begrepen dat je een anatomische zou krijgen. en als je twijfelt bel voor een 2de afspraak. Ik zie ook dat de prothese welke achter de spier worden geplaatst wat platter gedrukt worden. Dus de prothese iets kleiner uitvalt dan bij de pas sessie... (al lang aan het rond neuzen hier ;) )

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hooooooi!

 

Daar ben ik weer!

9 dagen voor mijn operatie! ( oohhh het komt zo dichtbij!)

Na alle negatieve berichten die ik heb gelezen over Damen werd ik toch wel nerveus en kreeg ik twijfels....

Alle twijfel is allemaal bij mij weggenomen!!!! Dr Damen heeft mij zelfs persoonlijk gebeld omdat hij vernam van de receptioniste dat ik nog een paar vraagjes had. Dit was super fijn!!! Ik werd helemaal rustig en op mn gemak gesteld en we hebben wel 15 min aan de telefoon gehangen!

Hij heeft mij gerust gesteld en het aantal cc verandert naar 380cc ipv 350. En hij heeft goed uitgelegd dat volledig achter de spier voor mij beter zou zijn ivm krachttraining en mijn werk als fysiotherapeute. Met Dual Plane komen er vaak na een langere tijd complicaties omdat een deel van de aanhechting losgehaald wordt. Hij zei duidelijk dat dit met mijn werk NO-GO zou zijn.

Ook gaf hij nog tips om van te voren een 2 weken te stoppen met de krachttraining en vitamine supplementen te gebruiken waardoor ik met een extra boost de operatie in kan.

Ook had hij al voor mij een brief klaarliggen voor de verzekering omdat ik een tijd uit de roulatie lig terwijl ik een eigen zaak heb en ik mag in de week na mijn herstel zelf bepalen hoeveel weken ik "ziektewet" krijg.

 

Al met al tot nu toe heeeeel tevreden over Dhr Damen. Hij zei aan de telefoon dat ik hem volgende week vrijdag (operatie dag) hem nog te zien krijg , zowel voor en na de operatie. Dit gaf mij helemaal een goed gevoel.

 

Ik hoop na mijn operatie op een D cup uit te komen! (maar pc's kunnen geen cupmaat garanderen)

So keep my fingers crossed.....

Mijn startsituatie is inmiddels 1,81m en 74kg en nu een hele kleine en lege 80B cup. 380cc monoblock getextueerd rond volledig achter de spier.

 

Ik heb er zin en en kan niet wachten, ik hou jullie op de hoogte

 

lieve groetjes en dikke kus fysiolins

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meid,

 

ik ken iemand wat ook door Dr damen geopereerd is. Ze was enorm tevreden en heeft na een jaar of 10 een heroperatie door hem laten doen. Ze zijn mooi en natuurlijk bij haar en heeft geen enkel complicatie gehad. Dus maak je geen zorgen hij is heus wel goed!

 

heb je al een uur doorgekregen? Begint spannend te worden vind je niet?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei fysiolins:

@Boobs84  Jaaaaa ik hoop gewoon op het resultaat uit te komen wat in mijn gedachten zit.....

Ik moet er al om 7:50 zijn!!! Dus heeeeeel vroeg vertrekken!

Ik heb er zoveel zin in!

 

Hoe is het bij jou afgelopen?

 

Groetjes x

Hela,

 

 

ik krijg het zelfde profiel als jou maar een maatje groter. Wat vroeg zeg... ik hoop dat je niet van te ver moet komen? Ik moet er om 8.10u zijn :). Ik ben zelf ook met en prettiger gevoel naar buiten gegaan. Ik kan haast niet meer wachten. Maar ik heb nog zoveel te doen voor dat de operatie. Want vanaf dan is het rustig aan doen...

 

je mag zeker zijn dat het goed komt hoor. Ook ik ben erg nieuwschierig naar het resultaat... maar dat zal normaal zijn denk ik.

 

tot hoors

 

boobs84

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

 

ondertussen zijn we al enkele uurtjes in de wellness kliniek. Jij bent misschien nu aan de beurt of misschien al geweest? Maar ik wens je alvast enorm veel succes en proficiat let je nieuwe boobs!

 

groetjes

 

een stresskip boobs84

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, oh jij lag al op de operatie tafel dan toen dat ik nog niet eens op mijn kamer was. Ik denk dat ik de laatste ben geweest :). Hoe voel je je? Veel last? Kan je het laten om niet even te spieken? 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobs84 het viel enorm mee, nauwelijks pijn en kon alles na 2 dagen alweer, alleen mijn verband zit enorm los omdat mijn vocht snel afgevoerd word omdat ik zoveel drink. ik heb m zelf wat terug geplakt en dit heeft wel iets geholpen, maar 2 weken omhouden lukt mij niet. krijg er nu nauwelijks steun van. Dus heb heb door al die losse gaten wel een beetje kunnen spieken tot nu toe. en ben nu al blij.

 

Hoe gaat het nu bij jou?

groetjeeeess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gepakt van de narcose maar voor derest ook heel goed. Eigenlijk ook zo goed als geen pijn ervaren. Zondag was de laatste dag dat ik pijnstillers had geslikt.Verband begint hier ook te schuren omdat het niet echt meer vast zit. Alle plakkers zijn verrimpeld :) past bij me dan Haha! ik had erger verwacht. Ik heb net iets van een 5sec gespiekt maar ik durf niet goed bang dat ik me zorgen ga maken dat het niet goed is...

 

ik weet raar mens ik. Maar in het verband ben ik enorm tevreden. Voel me zoveel meer vrouw al

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij mijn operatieverslag!

 

5:30 stond ons vertrek gepland naar de wk in genk. Het was tenslotte lang rijden voor ons en moest mijzelf om 7:45 al melden. Al met al zat het verkeer mee dus was mooi optijd. De dagen ervoor had ik alle papieren ingevuld dus alles werd snel afgehandeld. De verpleegkundige deed mijn moeder gerust stellen (ja mijn moeder want die was op van de zenuwen) terwijl ik er alleen maar zin in had.

Ik werd naar boven begeleid naar mijn bedje waar ik mocht omkleden en straks na de operatie ook weer terug zou komen. De verpleegkundige ging bij mij op bed zitten en vertelde wat we zo gingen doen. Ik had thuis al een briefje gemaakt met vragen omdat ik die waarschijnlijk door alle indrukken die dag zou vergeten. We hebben ze samen doorgenomen met een flinke dosis humor. Vervolgens mocht ik dan naar de chirurg om 8:15 ( jaaaa verrassend snel). ik mocht meelopen naar de OK waar ik op de tafel mocht gaan liggen. Ik kreeg lief een dekentje over mijn benen heen en ze gebruikte mijn badjas als extra deken. De assistentes waren enorm lief en begripvol en oprecht geïnteresseerd over hoe ik zoveel kg kwijt was geraakt en waar ik vandaan kwam. Dr damen was 5 min telaat door het drukke verkeer in genk (er was een of ander festival). Niet netjes maar zoals ik van hem gewend was bood hij gelijk zijn excuus aan en gaf een kus op mn hand. Vervolgens werd ik afgetekend en werd de infuusnaald geprikt. Na nog wat gebabbel over van alles en nogwat zei dr damen: zullen we er maar aan beginnen. Ik kreeg nog tijd om vragen te stellen maar alles was duidelijk. Het laatste wat ik hoorde was slaap lekker meiske je hebt dit verdient. Damen gaf nog en knipoog en ik was in dromenland. Toen ik wakker werd was ik meteen helder. Ik wist waar ik was en keek gelijk naar mijn Boobies. Ik dacht ooh wat zijn ze groot maar dat was natuurlijk ook de zwelling. De ok assistenten kwamen kijken hoe het was en begon spontaan te huilen van blijdschap, ik heb iedereen daar nog netjes een handje kunnen geven en kunnen bedanken. En toen kwam dr damen, ik was zo blij hem te zien. Hij riep meteen, Meiske ze zijn nu al prachtig en alles is helemaal goed gelukt. Hij vroeg of ik nog vragen had maar ik was vooral blij dat ik hem nog persoonlijk kon bedanken. De verpleegkundige die mij kwam halen was verbaasd dat ik gelijk zo helder was. Het enige was is dat ik rilde door de spierverslapping van het infuus. Iedereen denkt dat het door de kou komt maar de antistof moet door bewegen uit je lichaam. Ik ging gelijk eten en drinken en liep zelf met mijn infuuszak naar de wc. Ik had nauwelijks pijn alleen een drukkend gevoel. Meer niet.

De zwachtel zat goed strak en redelijk comfortabel en de verpleegkundige kwam kijken. Ze riep oeeeh mijn excuses dat u nog geen eten en drinken heeft. Toen ik vertelde dat ik alles al op had en zelfs was gaan plassen zei ze dat mn infuus eruit mocht en ik naar huis mocht. Om 10:00 werden wij netjes naar de auto begeleid en konden we naar huis. De pijnstilling werkte goed en had alleen druk op mn borst en spierpijn, net al dat ik 50 push ups heb gedaan in de sportschool. Verder ging alles perfect. Het enige wat tegenviel is de eerste nacht slapen op mijn rug. Mijn rug deed nog zeerder dan mijn nieuwe borsten haha. De 2e dag werkte mijn bovenste buikspier niet helemaal, maar na veel lopen en bewegen trok dit er helemaal uit en had helemaal geen last meer. Dr damen zei mij dat veel bewegen de remedie , dus dat doen we dan maar. Inmiddels ben ik 6 PO en het gaat super goed, alleen wat steken in mn rechter borst maar dat hoort er bij. Het enige nadeel mijn zwachtel raakt los omdat mijn zwelling zo snel afneemt. Ik heb liters water gedronken op tip van de verpleegkunde waardoor dit heel snel ging. Ik heb m nu zelf een beetje dicht getaped maar merk dat ik steeds minder steun ga krijgen van het verband. Vrijdag toch misschien even Damen bellen over wat ik hier mee moet. Vanmiddag heb ik ook voor het eerst op mijn zij gelegen en dit voelde heel lekker. Al met al ben ik zo blij en kan niet wachten tot ik het eindresultaat kan zien.

 

Ik ben een blij mens, en alles viel mij 100% mee. 

 

380cc onder de spier

van een 80a/b naar een ...??????

chirurg dr damen in de wk in genk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Fijn om te lezen dat je zo'n goed gevoel heb bij dr. Damen en alles zo goed verlopen is. Ik ben zeer benieuwd naar je resultaat en je voor en na foto's als je die heb. Ik heb 1 aug om 15:00 u een consult bij hem en als ik er een goed gevoel bij heb en de operatie door laat gaan dan is 18 aug mijn grote boobie day. Ik zou eigenlijk 17 juli bij dr. Grabietz een consult hebben gehad en 21 aug de operatie maar werd 3 uur voor afspraak afgezegd omdat het o.k dan niet vrij is in vlaardingen en nu kon ik niet eerder dan oktober bij dr. Grabietz en ook niet bij dr. Peters voor oktober terecht dus daar baal ik enorm van en in oktober komt het mij gewoon niet goed uit met 2 kids die dan jarig zijn. Dus alle goede hoop op dr. Damen gericht en hoop dat ik een goed gevoel bij hem krijg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.