Ga naar inhoud

Dr Kristoff Verdonck operatiedagen WellnessKliniek vs Belgian breast Clinic?


poppe

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

 

Ik ben op consultatie geweest bij Dr Verdonck vorige week in de WellnessKliniek. 

Na het lezen van alle goede commentaren over de Belgian Breast Clinic en het feit dat ze er ook Motiva's hebben, doet me twijfelen of ik me niet beter daar laat opereren.

Voor mij persoonlijk, vooral naar mijn werk toe, spelen de dagen mee waarop hij waar opereert.

 

Iemand een idee hoe zijn planning eruit ziet qua opereren in de WK vs BCC?

 

Lieve groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 6 maanden geleden in de wellness kliniek geopereerd door dr Verdonck. Ga nu over 5 weken bij hem in de BBC. scheelt mij 700 euro.. en hij werkt met Sebbin en die hebben meer protectie naar voren als de monobloc waar de wellness mee werkt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-15 om 16:41 zei poppe:

Dag allemaal,

 

Ik ben op consultatie geweest bij Dr Verdonck vorige week in de WellnessKliniek. 

Na het lezen van alle goede commentaren over de Belgian Breast Clinic en het feit dat ze er ook Motiva's hebben, doet me twijfelen of ik me niet beter daar laat opereren.

Voor mij persoonlijk, vooral naar mijn werk toe, spelen de dagen mee waarop hij waar opereert.

 

Iemand een idee hoe zijn planning eruit ziet qua opereren in de WK vs BCC?

 

Lieve groetjes

Volgens mij opereert hij momenteel op donderdag in Zolder en op vrijdag in Lichtaart ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei poppe:

momenteel ben ik erg voorstander van Motiva's waardoor ik wel naar BBC zal moeten. 
Weet iemand het grote verschil tussen Sebbin & Motiva's?

 

Bij Motiva gebruikt hij de ergonomix, maar dat zal hij uitleggen op het consult.

Sebbin is iets smaller dan Motiva en met meer projectie.

Motiva heeft een blue seal (gekleurde barriere laag), maar je kunt het beste eens op hun website kijken:

http://motivaimplants.nl/why-motiva/innovation-for-enhanced-safety/

 

Je kunt altijd bellen/mailen naar Verdonck en een afspraak inplannen bij BBC. Hij zal het je toch wat beter kunnen uitleggen dan dat wij dat kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei poppe:

Volgens mij opereert hij momenteel op donderdag in Zolder en op vrijdag in Lichtaart ;-)

 

Ik heb Stephanie niet gehoord over de donderdag.

Zij gaf mij alleen opties voor op vrijdag in Lichtaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.