Ga naar inhoud

Expert nodig!


Aanbevolen berichten

Hey iedereen, 

 

ik zit nu al 3 jaar op dit forum en ik heb eindelijk de stap durven zetten om een BV te Laten doen.

Ik had een eerste consultatie bij Paul Verstraeten maar hij heeft deze afspraak moeten verzetten. De eerst volgende keer dat hij pas kan is 19juli.

 

Ik weet dat het allemaal lang kan duren maar ik heb al 3 maand gewacht op mijn eerste consultatie die nu nog eens verzet moest worden. Daarom vroeg ik mij af of jullie nog goede chirurgen kennen in Antwerpen? Ik zou graag al op eerste consultatie gaan en wie weet klikt het met een andere chirurg ook wel goed. 

 

Hopelijk kunnen jullie mij helpen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen, 

 

ik zit nu al 3 jaar op dit forum en ik heb eindelijk de stap durven zetten om een BV te Laten doen.

Kennen jullie goede chirurgen in Antwerpen? Ik zou het graag ik antwerpen laten doen omdat ik momenteel geen auto beschikbaar heb. 

 

Hopelijk kunnen jullie mij helpen :) 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken geen goede chirurgen in Antwerpen maar als je rechts bovenin de zoekbalk "Antwerpen" in tikt dan kom je al een aantal topics hierover tegen. Als ik in jouw situatie zou zitten dan zou ik niet het geduld hebben om tot 19 juli te wachten. Zou in die tussentijd gewoon elders consulten in plannen. 

Op het forum is Demeyere in Gent? wel een bekende naam. Weet niet of dat een optie voor jou is?. 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey iedereen,

 

Ik heb vandaag mijn eerste consult er opzitten bij Dr. Coenen. 

Hij zei dat ik een grote B cup heb, mooie maar puntige borsten. Hij raadde mij aan om ronde silliconen te nemen rond de 300-350 CC.

Ook moest ik foto's zoeken van iemand met ongeveer dezelfde bouw als ik ( Ik ben 1M60 en redelijk mollig, ik weeg 58kg ) en die naar hem door sturen om te laten weten wat voor borsten ik wou. Ik vind dit allemaal heel moeilijk want ik heb geen idee hoe 300-350 CC bij mijn B cup er uit zal zien en ik ken ook geen mensen die een borstvergroting hebben gedaan me dezelfde vorm van borsten of lichaam als ik...

Mijn borsten zijn dus ook eerder puntig/druppelvormig, kan ik deze vorm dan wegkrijgen door ronde silliconen te plaatsen? Hij vond dit het beste.

Ook zei hij dat hij het achter de spier wou opereren, ik vroeg hem of voor de spier ook ging en hij zei ineens dat hij akkoord ging met voor de spier en dat niet iedereen dit kan, maar bij mij wel. Iemand hier bedenkingen rond? 

 

Ik weet dus niet hoe ik aan foto's moet geraken, hoeveel 300-350CC extra gaat zijn bij mij ( want dit is natuurlijk bij iedereen een ander zicht ) en of voor de spier- laag profiel aangewezen is voor mij. Ik had graag een volle D cup gehad en ronde borsten. ( ik ben een meisje van 23j oud )

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan bij mij in mijn album kijken. Ik had een grote A/kleine B en puntborsten..

Op dit moment ben ik er nog niet van overtuigt dat het puntige weggaat maar iedereen hier geeft aan van wel dus ik probeer geduld te hebben.

Ik heb ronde voor de spier met 350cc. Ik vind die van mij (nog) niet mooi dus ik weet niet of je wat aan de foto's hebt. Ik ben wel iets zwaarder (64 kg, 164 cm).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik word binnen 6 weken geopereerd maar nu begin ik te twijfelen aan mijn keuze én vooral aan mijn chirurg...

Het is misschien een rare vraag maar zijn er mensen op dit forum die a.d.h.v foto's die ik stuur zeggen wat zij denken dat het beste zou passen bij me?

( welke silliconen en CC )

ik heb ZO veel schrik dat het er niet goed gaat uit zien en ik weet dat ik mijn chirurg moet vertrouwen maar ik denk dat soms mensen die zelf een BV hebben gedaan of willen eerlijker zijn en hier ook oog voor hebben...

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @tess27,

 

Ik zit zelf ook nog op het wachtbankje dus ik kan je niet echt adviseren over high profile of low. Maar ik kan je wel adviseren om misschien voor je operatie eerst eens bij een andere pc op consult te gaan. Als je geen vertrouwen hebt in deze en je kan er niet met je vragen terecht, dan lijkt mij dat geen goede basis! Ik ben zelf al 2 keer op consult geweest bij dr Verdonck en ik kan 24/7 terecht met vragen.....

 

Succes met je beslissing! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei bettynoboop:

Hoi @tess27,

 

Ik zit zelf ook nog op het wachtbankje dus ik kan je niet echt adviseren over high profile of low. Maar ik kan je wel adviseren om misschien voor je operatie eerst eens bij een andere pc op consult te gaan. Als je geen vertrouwen hebt in deze en je kan er niet met je vragen terecht, dan lijkt mij dat geen goede basis! Ik ben zelf al 2 keer op consult geweest bij dr Verdonck en ik kan 24/7 terecht met vragen.....

 

Succes met je beslissing! Liefs

 

Dankje voor je hulp! Ja ik ben al langs 5 verschillende dokters geweest en bij deze had ik wel een goed gevoel maar het gaat me allemaal te simpel. Hij gaat me de " perfecte " borsten geven, helemaal zoals op de foto's die ik toon zegt hij maar de vorm van mijn borst is totaal anders als op de getoonde foto's dus ik heb nu schrik dat hij het allemaal mooier maakt dan het is en ik teleurgesteld ga zijn. 

 

Jij ook heel veel succes toegewenst! xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet natuurlijk niet waar je vandaan komt, maar ik kan je wel aanraden om bij Verdonck langs te gaan.... Echt een fijne kerel die in ieder geval de tijd neemt om je vragen te beantwoorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Over welke pc gaat dit en kliniek als ik vragen mag? Ik vind de gang van zaken, maar apart als ik het zo lees. Ikzelf zou toch nog even langs een andere pc gaan als ik jou was of nog een keer bij hem op consult om te passen, want dat passen is toch echt wel heel belangrijk om een beeld te krijgen van hoe het bij je staat. Je zou altijd best_boobie een pb kunnen sturen over de maat en wat zij ervan denkt. 

 

Ikzelf kreeg van mijn pc wel altijd snel antwoord of het nou over het aantal cc ging of over een mogelijke complicatie en zou dat zelf ook wel heel belangrijk vinden. 

 

Heel veel succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nog niet bij Dr. Verdonck ben geweest dan zou ik dit zeker DOEN!

Hij luistert heel goed naar je wensen en zal puur daarop inspelen...

Tot nu toe ben ik supertevreden van hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-5-2017 om 21:25 zei B00bies:

Over welke pc gaat dit en kliniek als ik vragen mag? Ik vind de gang van zaken, maar apart als ik het zo lees. Ikzelf zou toch nog even langs een andere pc gaan als ik jou was of nog een keer bij hem op consult om te passen, want dat passen is toch echt wel heel belangrijk om een beeld te krijgen van hoe het bij je staat. Je zou altijd best_boobie een pb kunnen sturen over de maat en wat zij ervan denkt. 

 

Ikzelf kreeg van mijn pc wel altijd snel antwoord of het nou over het aantal cc ging of over een mogelijke complicatie en zou dat zelf ook wel heel belangrijk vinden. 

 

Heel veel succes! xx

 

Hoi! Ja het ging allemaal wel heel vlotjes. Ik had maar één consult gehad en hij kon al direct opereren ( dus heb ik ook direct een afspraak gemaakt voor operatie ). Ik weet dat ik ronde silliconen, voor de spier ga nemen. Maar over het profiel en de CC ben ik nog niet uit terwijl het al bijna zo ver is... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.