Ga naar inhoud

BlooB : 27 juni 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Rocker:

@BlooB Ik ben bij van Straten geweest en kan niet anders zeggen dan dat ze daar gewoon goede service leveren.

Ben ook zo tevreden met het resultaat.
Als ik iets wilde weten kon ik mailen of bellen, per mail had ik sowieso binnen een halve dag al antwoord en aan de telefoon namen ze alle tijd voor je om je gerust te stellen en te helpen.

Je moet immers goed luisteren en je aan de nazorg houden, kijk gaat er dan wat fout, dán mag je je mond open trekken. 

Ja daar zat ook mijn twijfel heel erg bij DG. Dr Straten heb ik ook als serieuze optie om heen te gaan (als k genoeg geld heb;p). Ik heb wel het idee dat ik daar meer zekerheid zal hebben in nazorg. Maar daarom heb ik ook dit topic geopend meningen lopen nogal uiteen over DG heb ik het idee en hoop een wat beter beeld te krijgen zo.

vind het trouwens wel heel fijn bij Dr straten dat je daar nog 1 of 3 jaar nazorg krijgt, wel een fijn idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

H

2 uur geleden zei best_boobie:

Dit wil ik graag ff nuanceren, want wat die Michella verteld is de reinste onzin.

Die ging voor een bvk. Haar is geadviseerd niet te roken, omdat bij een bvk altijd heel veel kans is op open wonden. Dit is op zich niet zo erg, want gebeurt bij 90% van de gevallen (huid die ver van elkaar af ligt en later aan elkaar gehecht wordt, moet gewoon erg wennen aan elkaar)

Rook je, dan heb je meer kans op een slechte wondgenezing. In haar latere posts zei ze wel dat ze 9 dagen niet gerookt had en daarna op de esmoker over ging, maar in eerdere posts zei ze wel dat ze gerookt had. Trouwens in de esmoker zit ook nicotine,  dus net zo slecht!

 

Zij is niet afgescheept door Straten, ze mocht gewoon langs komen. Maar dan gaat ze naar Diana, die niet medisch onderlegd is en dan krijgt ze opeens antibiotica voorgeschreven van iemand die dus geen arts is?

 

Laat jullie niks wijs maken door dot soort domme grieten die het altijd beter weten, zogenaamd.

Te bizar voor woorden hoe die griet met modder gooit.  Maar geloof me, dat is de dommigheid van haar...

 

Xxx BB

Tis niet de slimste nee haha ik ken straten niet maar denk dat iedereen wel het beste voor de patient wil en gewoon af gaan op je gevoel bij wie je ook gaat als het maar goed voelt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BlooB Zoveel duurder is Heyendael niet hoor, bij DG betaal je 2600 en moest ik voor mijn gevoel alles controleren en bij Heyendael betaalde ik met 3 jaar nazorg volgens mij 3400 en hoef je niet overal achteraan te bellen. 

Die rust in m'n kop was die 800 euro extra echt wel waard haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker ja dat snap ik wel. Het gaat me ook niet perse om hoeveel geld het meer kost, wilde eigenlijk vooral weten of je voor die 2600 bij DG ook goeie (na)zorg krijgt. En als het me 800 meer kost maar met betere nazorg dan vind ik dat ook echt wel de moeite en tijd waard^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei BlooB:

@Rocker ja dat snap ik wel. Het gaat me ook niet perse om hoeveel geld het meer kost, wilde eigenlijk vooral weten of je voor die 2600 bij DG ook goeie (na)zorg krijgt. En als het me 800 meer kost maar met betere nazorg dan vind ik dat ook echt wel de moeite en tijd waard^_^

De nazorg is redelijk, zolang er niks aan de hand is.

Ik lees vaak dat je een controle krijgt bij een niet medisch onderlegd iemand. Dat kan nooit de bedoeling zijn, toch?

Je wilt toch gewoon je pc zien  of een verpleegkundige,  die goed kan beoordelen of alles in orde is.. tenminste, dat is mijn keuze altijd geweest :)

Helaas is het al enkele keren mis gegaan, met meiden die geen goede nazorg kregen op het moment dat het moest... daarbij heb ik al hilarische adviezen van dg gelezen de laatste jaren. Het is als dat je een tv koopt bij de lokale tvboer.  Dat is pas een goede tvboer, als ie je ook goed helpt als de prul kapot gaat binnen de garantietermijn ;)

Beetje rare vergelijking misschien, maar zit wel wat in, al zeg ik het zelf :45:

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie haha ik snap je vergelijking;p 

ik heb zelf ook wel genoeg meegemaakt om te beseffen dat je er nooit vanuit moet gaan "dat het jou toch niet overkomt". Dus wil zeker wel investeren in goeie nazorg;p Ben ook heel blij met alle reacties die ik krijg. Daar haal ik ook wel uit wat je zegt, dat als er niks fout gaat je bij DG wel goed zit.

Maar ik vind het inderdaad best twijfelachtig dat je niet je pc of verpleegkundige te zien krijgt achteraf...:21: zou ik toch zelf ook graag wel willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei BlooB:

@best_boobie haha ik snap je vergelijking;p 

ik heb zelf ook wel genoeg meegemaakt om te beseffen dat je er nooit vanuit moet gaan "dat het jou toch niet overkomt". Dus wil zeker wel investeren in goeie nazorg;p Ben ook heel blij met alle reacties die ik krijg. Daar haal ik ook wel uit wat je zegt, dat als er niks fout gaat je bij DG wel goed zit.

Maar ik vind het inderdaad best twijfelachtig dat je niet je pc of verpleegkundige te zien krijgt achteraf...:21: zou ik toch zelf ook graag wel willen.

Precies.....

Het is gemakkelijk om ervan uit te gaan dat alles goed gaat. Maar ben je de ongelukkige waar het mis mee gaat, dan maakt dit juist het verschil

 

Succes met je keuze meid

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei best_boobie:

Precies.....

Het is gemakkelijk om ervan uit te gaan dat alles goed gaat. Maar ben je de ongelukkige waar het mis mee gaat, dan maakt dit juist het verschil

 

Succes met je keuze meid

 

Xxx

Bedankt!! heb hier zeker wat aan gehad^_^

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Gizmootje:

Je hebt na controle wel bij pc maar niet bij de twee weken controle pas iets later 

Na 3 maanden krijg je geen ontsteking meer ;)

De pc, of een vervangend pc, moet ten allen tijden beschikbaar zijn voor als er problemen zijn. Dat is wat ik aangeef. Als alles goed gaat, is het prima als je pas na een tijdje je pc weer ziet :)

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei best_boobie:

Na 3 maanden krijg je geen ontsteking meer ;)

De pc, of een vervangend pc, moet ten allen tijden beschikbaar zijn voor als er problemen zijn. Dat is wat ik aangeef. Als alles goed gaat, is het prima als je pas na een tijdje je pc weer ziet :)

 

Xxx

Nee dat begrijp ik, maar Ik dacht te lezen dat er getypt werd dat je helemaal je pc niet meer zou zien vandaar mijn reactie. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-5-2017 om 15:07 zei Gizmootje:

Je hebt na controle wel bij pc maar niet bij de twee weken controle pas iets later 

 

Op 9-5-2017 om 15:07 zei Gizmootje:

Je hebt na controle wel bij pc maar niet bij de twee weken controle pas iets later 

Nee hoor ik vandAag 6 weekse controle gehad bij Diana zelf maar hoef niet meer terug heb peters voor me operatie gezien daar na nooit meer x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoihoi! 

 

Nou, na heeeeel lang mee te hebben gelezen heb ik nu ook daadwerkelijk mijn consult gehad bij kliniek heyendael!:D 27 juni staat de operatie gepland!!:43: ik krijg mentor 350/400cc rond COH ||. 

Voorsituatie is 70B. Ik ben 1.74 en ongeveer 58 kg.

Zijn er toevallig nog meer dames die binnenkort geopereerd worden door Dr Straten?^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei BlooB:

Hoihoi! 

 

Nou, na heeeeel lang mee te hebben gelezen heb ik nu ook daadwerkelijk mijn consult gehad bij kliniek heyendael!:D 27 juni staat de operatie gepland!!:43: ik krijg mentor 350/400cc rond COH ||. 

Voorsituatie is 70B. Ik ben 1.74 en ongeveer 58 kg.

Zijn er toevallig nog meer dames die binnenkort geopereerd worden door Dr Straten?^_^

Ja dinsdag word ik geopereerd door Dr Straten. Ik twijfel nog steeds of ik ga voor de anatomische mentor van 250 of 300. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.