Ga naar inhoud

BlooB : 27 juni 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo! Ik ben sinds een tijdje aan het oriënteren voor een borstvergroting. Ik ben nu 24 jaar. Ik ben op m'n 14e/15e erg ziek geweest en ben toen 20 kg afgevallen, woog daarvoor 55 kg dus was weinig van me over;) ondertussen weer gezond maar borsten heb ik daardoor bijna niet ontwikkeld, ook in de jaren daarna niet. Na jaren twijfelen en het proberen te accepteren voor wat het is heb ik nu de knop omgezet om toch voor een borstvergroting te gaan. Ik moet nog een hele tijd sparen ervoor maar ben al wel me aan het oriënteren hoe/wat en door wie ik geopereerd zou willen worden:P Ik heb al veel verhalen gelezen op dit forum en hoop dat mensen hun ervaring met mij willen delen!:lol:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! Ik wil me denk ik laten opereren bij Kevin Peters, maar lees best wel negatieve verhalen over Diana Gabriels. Ik vroeg me af wat jullie ervaring is met DG maar ook met Kevin Peters. Volgens mij is dat verder een prima chirurg toch??:21: En hoe komt het dat het zo "goedkoop" is via DG?

 

xx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook bij hem!  Ik hoor en lees verschillende verhalen, ik denk dat je ervan uit kan gaan dat de chirurg erg goed is maar dat de organisatie van Diana Gabriels het (soms) een beetje moeilijk vind om te plannen en communiceren haha!

1 juni is mijn consult met dr Peters. 13 juni mijn operatie.

Ik kan niet wachten!!

 

Ik denk dat ze goedkoper zijn omdat dat veel klanten trekt. Naamsbekendheid ..

Je kan het altijd aan Diana vragen .

 

Wanneer ga jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BlooB:

Hallo! Ik wil me denk ik laten opereren bij Kevin Peters, maar lees best wel negatieve verhalen over Diana Gabriels. Ik vroeg me af wat jullie ervaring is met DG maar ook met Kevin Peters. Volgens mij is dat verder een prima chirurg toch??:21: En hoe komt het dat het zo "goedkoop" is via DG?

 

xx!

Ik ga ook via diana,

heb 7 feb me eerste consult gehad bij diana ik had een kwartiertje uitloop en was goed geholpen , 2e consult met k peters is toen verzet van 7 maart naar 9 april maar dat vond ik niet erg omdat ik toch pas 23 mei geholpen zou worden dat consult liep heel gped netjes optijd geholpen en advies gekregen ik ga nu 23 mei bij janssen kliniek door k peters 400cc dual plane rond HP spannend.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ashleym:

Ik ga ook bij hem!  Ik hoor en lees verschillende verhalen, ik denk dat je ervan uit kan gaan dat de chirurg erg goed is maar dat de organisatie van Diana Gabriels het (soms) een beetje moeilijk vind om te plannen en communiceren haha!

1 juni is mijn consult met dr Peters. 13 juni mijn operatie.

Ik kan niet wachten!!

 

Ik denk dat ze goedkoper zijn omdat dat veel klanten trekt. Naamsbekendheid ..

Je kan het altijd aan Diana vragen .

 

Wanneer ga jij?

Ik ben zelf eigenlijk nog aan het sparen maar ben al wel serieus aan het rondkijken en lezen om erachter te komen welke chirurg ik zou willen als ik eenmaal genoeg gespaard heb:). Ik geloof idd wel wat je zegt over Diana Gabriels was wel een beetje de indruk die ik kreeg van anderen. Tnx voor je reactie ik zal je gaan volgen!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Love7:

Ik ga ook via diana,

heb 7 feb me eerste consult gehad bij diana ik had een kwartiertje uitloop en was goed geholpen , 2e consult met k peters is toen verzet van 7 maart naar 9 april maar dat vond ik niet erg omdat ik toch pas 23 mei geholpen zou worden dat consult liep heel gped netjes optijd geholpen en advies gekregen ik ga nu 23 mei bij janssen kliniek door k peters 400cc dual plane rond HP spannend.....

Oké spannend!:lol: ja had ook ergens gelezen dat er idd veel (last-minute) afgebeld werd. Maar fijn dat het bij jou meevalt dan:) ik zal jou ook wel gaan volgen!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vandaag 2e consult gehad,

eerste was met consulente en vandaag met de arts zelf. Peters.

al me vragen kunnen stellen.

eerste afspraak 1,5 u uitloop vandaag niks uitloop.

heb twijfels over de aantal cc's dus heb 25'mei een nieuwe afspraak om nog eens te passen en een 3'd voorbeeld te laten maken. Zodat ik kan beslissen wat ik neem.

operatie datum staat voor juli gepland 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei BlooB:

Oké spannend!:lol: ja had ook ergens gelezen dat er idd veel (last-minute) afgebeld werd. Maar fijn dat het bij jou meevalt dan:) ik zal jou ook wel gaan volgen!:)

Jaaheeel spannend!! 

Ik hoorde ook dat zei zo goedkoop is omdat ze heel groot inkoopt maarja zeker weten doe ik het niet 

Je hoort idd wel is wat van diana maar ik denk dat het overal wel mis kan gaan....

ik volg zelf michella kox op facebook die was geadviseeed ga absoluut niet naar diana die is ergens anders gegaan en liep na 3 weken gewoon met open wonden en ze moest maar een week zo blijven lopen en dan zouden ze wel is kijken ze was zo verdrietig en de gene bij wie ze gelijk terecht kon en haar wilde helpen terwijl ze daar niet eens geholpen was was diana dus dat gaf me wel een vertrouw gevoel maar ik heb eigenlijk alijd wel een goed gevoel er over gehad omdat ik heel graag door k peters geopeeerd wilde worden en die zit bij haar 

ik hou in mijn topic van heel mn proces op de hoogte ..... Nog 16 daaagjes :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O leuk!:) en fijn om te lezen dat het dus niet altijd problematisch gaat via DG en dat je alles hebt kunnen vragen! geeft mij ook weer goede moed;p. En als je twijfelt kan het idd vast geen kwaad om voor jezelf nog een keer te gaan passen. Tussen hoeveel cc twijfel je? En ga je voor rond of anatomisch?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei BlooB:

O leuk!:) en fijn om te lezen dat het dus niet altijd problematisch gaat via DG en dat je alles hebt kunnen vragen! geeft mij ook weer goede moed;p. En als je twijfelt kan het idd vast geen kwaad om voor jezelf nog een keer te gaan passen. Tussen hoeveel cc twijfel je? En ga je voor rond of anatomisch?

 

400 en 500 cc gepast rond maar dat was in maart bij de consulente.

wil 450 eens passen denk de

middenweg en misschien de 3D mij kan overtuigen wat het beste is.

peters zei 500 de max is voor mij. 

Heb gewoon me vragen briefje op zitten lezen en kreeg fijn en duidelijk antwoord. Hij is geen uitbundige prater hoor dus je moet wel echt zelf vragen.. want anders sta je in 2minuten buiten Haha 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Love7:

Jaaheeel spannend!! 

Ik hoorde ook dat zei zo goedkoop is omdat ze heel groot inkoopt maarja zeker weten doe ik het niet 

Je hoort idd wel is wat van diana maar ik denk dat het overal wel mis kan gaan....

ik volg zelf michella kox op facebook die was geadviseeed ga absoluut niet naar diana die is ergens anders gegaan en liep na 3 weken gewoon met open wonden en ze moest maar een week zo blijven lopen en dan zouden ze wel is kijken ze was zo verdrietig en de gene bij wie ze gelijk terecht kon en haar wilde helpen terwijl ze daar niet eens geholpen was was diana dus dat gaf me wel een vertrouw gevoel maar ik heb eigenlijk alijd wel een goed gevoel er over gehad omdat ik heel graag door k peters geopeeerd wilde worden en die zit bij haar 

ik hou in mijn topic van heel mn proces op de hoogte ..... Nog 16 daaagjes :145:

O oké klinkt heftig:blink:. Het kan idd overal mis gaan blijft een operatie en zelfs bij de beste chirurgen gaat wel eens wat fout... gelukkig gebeurt het weinig voor wat ik zelf lees;p

 

maar wel heel spannend zo snel al! Komt helemaal goed!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Gizmootje:

400 en 500 cc gepast rond maar dat was in maart bij de consulente.

wil 450 eens passen denk de

middenweg en misschien de 3D mij kan overtuigen wat het beste is.

peters zei 500 de max is voor mij. 

Heb gewoon me vragen briefje op zitten lezen en kreeg fijn en duidelijk antwoord. Hij is geen uitbundige prater hoor dus je moet wel echt zelf vragen.. want anders sta je in 2minuten buiten Haha 

 

 

Haha goed om te weten! Als ik zover ben dan zorg ik dat ik ook een vragenlijst heb klaarliggen;p ja het passen lijkt me ook best lastig om de goede maat te vinden... het moet voor jezelf gewoon echt goed passen. Beter een keer te vaak passen dan te weinig;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CupF4life
4 uur geleden zei BlooB:

Hallo! Ik wil me denk ik laten opereren bij Kevin Peters, maar lees best wel negatieve verhalen over Diana Gabriels. Ik vroeg me af wat jullie ervaring is met DG maar ook met Kevin Peters. Volgens mij is dat verder een prima chirurg toch??:21: En hoe komt het dat het zo "goedkoop" is via DG?

 

xx!

 

Haii meid! Ik ben 7 en halve maand geleden geopereerd geweest door Kevin peters! Hij staat bekend om zijn kleine openingen mijn litteken is niet meer te zien en heb nogsteeds in die bijna 8 maanden contact met hem! Hij beantwoord al je vragen hij is heel lief en heel vriendelijk veel vriendinnen van mij zijn ook al bij hem geweest omdat ik hem echt aanraad. Ik heb 375CC hP dualplane. Diana was ook heel erg aardig tegen mij ik heb bij haar consult gehad en zij heeft mijn pleisters er Af gehaald. Ik heb helemaal geen problemen gehad daar. De negatieve reacties komen vooral veel door mensen die niet aangeven dat en een allergie hebben of een ziekte of iets waardoor r iets fout kan gaan. Toen ik voor me operatie ging bleek en een eindje te zijn met hoge koorts waardoor en niet geopereerd kon worden m'n as ze heel boos over en zulke schrijven slechte dingen. Ik zou gewoon voor Kevin gaan daar krijg je zeker geen spijt van Xx je mag altijd in mijn foto's kijken! Wel ff laten weten aan voeg ik je toe in m'n album x

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei CupF4life:

 

Haii meid! Ik ben 7 en halve maand geleden geopereerd geweest door Kevin peters! Hij staat bekend om zijn kleine openingen mijn litteken is niet meer te zien en heb nogsteeds in die bijna 8 maanden contact met hem! Hij beantwoord al je vragen hij is heel lief en heel vriendelijk veel vriendinnen van mij zijn ook al bij hem geweest omdat ik hem echt aanraad. Ik heb 375CC hP dualplane. Diana was ook heel erg aardig tegen mij ik heb bij haar consult gehad en zij heeft mijn pleisters er Af gehaald. Ik heb helemaal geen problemen gehad daar. De negatieve reacties komen vooral veel door mensen die niet aangeven dat en een allergie hebben of een ziekte of iets waardoor r iets fout kan gaan. Toen ik voor me operatie ging bleek en een eindje te zijn met hoge koorts waardoor en niet geopereerd kon worden m'n as ze heel boos over en zulke schrijven slechte dingen. Ik zou gewoon voor Kevin gaan daar krijg je zeker geen spijt van Xx je mag altijd in mijn foto's kijken! Wel ff laten weten aan voeg ik je toe in m'n album x

O fijn om te lezen dat je er zo blij mee bent en er een goeie ervaring hebt gehad!:) Dit neem ik zeker mee in mijn beslissing. Wist ook niet dat hij zo goed was met littekentjes zo klein/onzichtbaar maken dus dat is ook wel fijn! Als ik in jou foto's zou mogen kijken zou wel fijn zijn ben gelijk benieuwd! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast CupF4life
4 uur geleden zei BlooB:

O fijn om te lezen dat je er zo blij mee bent en er een goeie ervaring hebt gehad!:) Dit neem ik zeker mee in mijn beslissing. Wist ook niet dat hij zo goed was met littekentjes zo klein/onzichtbaar maken dus dat is ook wel fijn! Als ik in jou foto's zou mogen kijken zou wel fijn zijn ben gelijk benieuwd! Xx

Ik doe je over een uurtje even toevoegen ben nu niet thuis Hahahah zxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zusje is bij hem geopereerd.

Ik denk dat als je een "makkelijk' 'standaard' geval bent, dat je daar prima zit.

Je moet vooral achteraf niet ontevreden zijn of complicaties, want dan is het lastig om contact te krijgen met de chirurg zelf. Mijn zusje bijvoorbeeld moet het nu telkens doen met de woorden van iemand die zelf totaal geen medische achtergrond heeft en zichzelf constant tegenspreekt. Ze proberen het voor hun eigen reputatie nog wel een beetje op te lossen als er iets is, maar ik zou er zelf echt NOOIT naar toe willen. Kijk, als geld een issue is, dan kan het echt een uitkomst zijn. Voor veel minder geld heb je een borstoperatie. Als het dan allemaal gewoon goed gaat.. Helemaal goed! 

Maar ikzelf kan nu bv. mijn Arts mailen met foto en vraag en krijg binnen een uur antwoord. Super fijn. Het is toch een zware operatie met heel wat psychische balast (bij mij dan). Denk er goed over na en neem zeker nog een extra consult ergens anders zodat je alles naast elkaar kan leggen. Heb zelf zelf 4 consulten gehad bij verschillende artsen.

Anyways... dat is mijn advies :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zondag een consult gehad met Kevin peters en hij zij als er na de operatie nog vragen zijn of wat dan ook je altijd bij hem weer langs kan komen op consult.... weet natuurlijk niet of het in de praktijk ook zo werkt maar dit is mij verteld toen ik vroeg hoe zit het met controles enz.. geloof dat bij twee weken de consulentes de hechtingen doen en na een paar maanden na controle altijd bij de pc zelf is ook zoiezo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-7 om 21:58 zei Love7:

Jaaheeel spannend!! 

Ik hoorde ook dat zei zo goedkoop is omdat ze heel groot inkoopt maarja zeker weten doe ik het niet 

Je hoort idd wel is wat van diana maar ik denk dat het overal wel mis kan gaan....

ik volg zelf michella kox op facebook die was geadviseeed ga absoluut niet naar diana die is ergens anders gegaan en liep na 3 weken gewoon met open wonden en ze moest maar een week zo blijven lopen en dan zouden ze wel is kijken ze was zo verdrietig en de gene bij wie ze gelijk terecht kon en haar wilde helpen terwijl ze daar niet eens geholpen was was diana dus dat gaf me wel een vertrouw gevoel maar ik heb eigenlijk alijd wel een goed gevoel er over gehad omdat ik heel graag door k peters geopeeerd wilde worden en die zit bij haar 

ik hou in mijn topic van heel mn proces op de hoogte ..... Nog 16 daaagjes :145:

Dit wil ik graag ff nuanceren, want wat die Michella verteld is de reinste onzin.

Die ging voor een bvk. Haar is geadviseerd niet te roken, omdat bij een bvk altijd heel veel kans is op open wonden. Dit is op zich niet zo erg, want gebeurt bij 90% van de gevallen (huid die ver van elkaar af ligt en later aan elkaar gehecht wordt, moet gewoon erg wennen aan elkaar)

Rook je, dan heb je meer kans op een slechte wondgenezing. In haar latere posts zei ze wel dat ze 9 dagen niet gerookt had en daarna op de esmoker over ging, maar in eerdere posts zei ze wel dat ze gerookt had. Trouwens in de esmoker zit ook nicotine,  dus net zo slecht!

 

Zij is niet afgescheept door Straten, ze mocht gewoon langs komen. Maar dan gaat ze naar Diana, die niet medisch onderlegd is en dan krijgt ze opeens antibiotica voorgeschreven van iemand die dus geen arts is?

 

Laat jullie niks wijs maken door dot soort domme grieten die het altijd beter weten, zogenaamd.

Te bizar voor woorden hoe die griet met modder gooit.  Maar geloof me, dat is de dommigheid van haar...

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jesebel @Gizmootje hier heb ik idd ook wel eens wat over gelezen... nazorg is ook wel een grootste deel van mijn twijfel maar heb ook het idee dat meningen daar nogal over verdeelt zijn. Maar ik zou zelf ook niet willen dat áls er iets misgaat bij mij dat ze bij DG dan niet bereid zijn te helpen of moeilijk gaan doen ofzo. Ik ben ook wel verder aan het kijken zoals bij Dr. Straten, bij hem kost het wel wat meer en denk dat je daar sowieso goed zit voor wat ik heb gelezen maar was toch ook wel benieuwd naar DG. En idd het feit dat je dan advies krijgt van iemand zonder medische achtergrond vind ik een naar idee... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BlooB Ik ben bij van Straten geweest en kan niet anders zeggen dan dat ze daar gewoon goede service leveren.

Ben ook zo tevreden met het resultaat.
Als ik iets wilde weten kon ik mailen of bellen, per mail had ik sowieso binnen een halve dag al antwoord en aan de telefoon namen ze alle tijd voor je om je gerust te stellen en te helpen.

Je moet immers goed luisteren en je aan de nazorg houden, kijk gaat er dan wat fout, dán mag je je mond open trekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie ik had een beetje zitten meelezen hierover in de chat en zelf even op haar fb gekeken (geen idee wie het is verder) maar vond het idd een beetje raar verhaal. Dr Straten is ook een chirurg waar ik naartoe zou willen. Heb veel over hem gelezen maar dit verhaal paste niet in dat plaatje. En idd gelezen dat ze gewoon is blijven roken enz vind dan ook niet dat je de chirurg alles kwalijk kan gaan nemen vond t best triest. Al helemaal dat in reacties op fb  iedereen hem zo naar beneden haalt, niet terecht volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.