Ga naar inhoud

angelique : 5 oktober 2010 : Dr. van der Meijden : Velthuis Kliniek


Gast angelique

Aanbevolen berichten

Gast angelique

hoi daar allemaal

ik ben gisteren voor het eerst op consult geweest bij bergman kliniek

was erg zenuwachtig maar heb het overleefd

ze willen bij mij een dual -plane gaan doen met 240cc

omdat mijn bortsen erg hangen en erg leeg zijn voor mijn leeftijd

kan iemand mij vertellen hoe die operatie is en hoe de pijn en hersteltijd is erna

ik werk in het kappersvak en dus met mijn armen veel omhoog

wie o wie heeft ervaring

ik heb ook aangeven dat ik geen tennisballen wil

die dokter zei ook zonder dat hij mijn bortsen had gezien dat hij d-plane wil gaan doen

weet iemand waarom dat ze dat doen want ik was eigelijk zo overdondert dat ik helemaal geen vragen heb gestelt dus dacht ik aan

bortsenforum , die kunnen mij wel helpen

dus iemand met d-plane graag reageren

zowel negatief als positieve reactie ook hoe ze het hebben ervaren bij bergman

thanks allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben ook nieuw op dit forum en heb ook gisteren mijn eerste consult gehad :3:

Ik ben bij Velthuis geweest en het was een erg prettig gesprek, Dr. van Arichem echt een prettige man, rustig en vriendelijk stelde me erg op mijn gemak.

Ik heb nu een kleine a, hij wilde voor 300 cc voor de borstspier gaan, ronde protheses, hij is zelf geen voorstander van anatomisch omdat ze kunnen draaien of omkrullen aan bovenzijde en mijn borsten hebben nu ook een ronde vorm. Ook wilde hij voor de spier plaatsen omdat ik een mooie stevige huid heb zegt hij en het is minder veel minder pijnlijk.

Alleen dat passen vond ik zo moeilijk, je past met een shirt aan en ik kan me echt van de grootte geen voorstelling maken...het lijkt helemaal niet zo groot, maar als ik dan op het internet zoek dan krijgen de meeste rond de 260 dus dan zal 300 wel genoeg zijn toch?? Pff echt lastig allemaal, denk dat ik nog maar eens ga passen !

Groetjes Angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Angelique,

Gefeliciteerd vast met je eerste consult.

Een vriendin van mij werkt ook in het kappersvak en die kon de eerste 3 á 4 weken moeilijk knippen. Zij had ook dual plane.

Ik heb zelf geen ervaring met de Bergman kliniek. Ik ben zelf geopereerd bij het Boerhaave MC in Amsterdam. Ik vond dat zelf een hele fijne kliniek.

Overigens hoor ik vaak van vrouwen met ietwat hangende en lege borsten dat zij ronde protheses VOOR de spier krijgen, en niet dual plane.. Maar dat kan ik ook helemaal fout hebben hoor.

Wat is je cupmaat nu en waar zou je graag op uit willen komen. Als je lege borsten hebt lijkt het mij dat je meer kan hebben dan 240 cc namelijk.

In ieder geval veel succes met je keuze. En als je twijfelt kun je altijd nog elders consulten aanvragen. Die van mij bij de Boerhaave was overigens gratis.

Liefs,

Dollie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angelique

Welkom :)

de eerste stap heb je dus al gezet en achter de rug,je consult,jee spannend was dat zeker?

weet me eigen eerste consult nog wel goed ook :3:

Dual plane word aangeraden als je een natuurlijke look wilt,gene ballen dus,maar ook als je dun huid hebt en weinig tot geen vetweefsel,dual plane kan er dan voor zorgen dat je dus geen randen ziet van boven.

heb zelf ook dual plane gehad,375cc anatomische prothesen,weet niet of jij ook anatmosche of ronden aangeraden kreeg?

zit ook nog een enorm verschil in namelijk....

je kan ook altijd nog ene consult plannen,bij een hele andere kliniek en arts,zodat je kan vergelijken :6:

met je werk is het hetzelfde verhaal als altijd wat je leest,je mag de eerste 6weken niets tot amper wat doen(wegens het inkapselen) en na die 6weken,ligt het aan je genezing hoe je voelt qua pijn.

in de 6weken mag je wle hele lichte kleine dingetjes doen,zoals je wassen enzo onder de douche :D je ellebogen niet hoger dan je schouders reiken,en je ellebogen tegen het lichaam houden,dit allemala voor het kapselen niet te beschadigen.

veel lees en post plezier op het forum B)

p.s als je nog erg in je maag met al je vragen zit,bel en maak een 2deconsult afspraak

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom :)

Dual plane is zeker pijnlijker dan voor de spier en langer herstel nodig.

Denk dat je 6 weken niet mag knippen omdat je toch wel rare arm beweging maakt daar mee.

Zou je moeten navragen aan je pc.

Ben wel benieuwd welke cupmaat je nu heb?

Vind 240cc vrij weinig voor een superlege borst, of je moet cup A hebben?

Als ze zo erg hangen en leeg zijn hebben ze je dan ook geen lift aangeraden?

Dual plane wordt gedaan als je een dunne huid en weinig vetweefsel heb, de kans om randen en rimpels te zien is dan veel kleiner.

Wat blonde dollie zei: ''Overigens hoor ik vaak van vrouwen met ietwat hangende en lege borsten dat zij ronde protheses VOOR de spier krijgen, en niet dual plane.. Maar dat kan ik ook helemaal fout hebben hoor.''

Daar zat ik ook aan te denken: aan double bubble.

De spier houd je prothese vast maar je eigen hangende borst kan daar over heen gaan hangen in der loop der tijd en krijg je als het ware 4 borsten :blink:

Mischien eens 2e consult doen inderdaad, gewoon voor de zekerheid?

Ik ga nu van voor de spier naar dual plane maar dan wel met lift omdat ik anders ook die 4 borsten zou kunnen krijgen, das mij net ff teveel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

he meiden

zal me even voorstellen

mijn naam is angelique en ben 5 okt 2010 eindelijk aan de beurt

ik word geholpen in rotterdam bij velthuis kliniek en mijn chirurg is van der meijden

leuke vent

ik heb nu een theezakje b en krijg hopelijk een c

ze gaan bij mij dual plane doen met anatomiche vorm en high proefiel

en het aantal cc zal 330 worden

ging eerst voor 375 maar ben bang dat dat en d word en dat past niet bij mijn lijf dus heb

de gulden middeweg genomen

ik ben zeker niet klein zerig maar ojee ojee ik ben mega bang er voor

ik heb al heel wat achter de rug ook qwa operatie,s dus weet wat narcose en alles is

maar dat moest en dit wil ik zelf , zal dat het zijn

je leest ook veel verhalen van de pijn , de ene heeft nergens last van en de ander vergaat

ik heb 2 weken vrij en moet dan echt weer aan het werk als kapster

ik weet dat het krap is maar het kan echt niet anders

wie o wie heeft er ervaring met borstvergroting dual plane en met het kappersvak

ik zit al maanden op borstenforum en ben er ook erg blij mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angelique,

Welkom hier! :D

Gefeliciteerd met je datum! Zal je titel even aanpassen!

Dus je zou minder cc nemen dan wat je pc had voorgesteld, wil je niet aan het twijfelen brengen, maar de meesten hadden graag achteraf wat groter gewild en een D-cup klinkt mega, maar in protheseboobs valt dat echt wel mee hoor.

2 weken vrij lijkt me wel wat weinig als je dual plane krijgt en kapster bent. Anders kun je Patries473 eens een pbtje sturen, zij is ook kapster en kan je vast wel wat tips aan de hand doen.

Veel succes met aftellen, is al bijna! :43:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi!

Welkom op het forum!

Gefeliciteerd al met je datum :D dat is nu inderdaad al erg snel!!

Net wat eefje zegt: D klinkt heel groot hoor!! Maar in prothesen valt het wel mee!

Ik wilde eerst voor een C gaan, nu ben ik blij met mijn 75E!!

Had nog wel groter gemogen hihi!

Succes met aftellen en veel plezier op het forum :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het helemaal eens met de meiden hierboven!

Een protheseborst in cupmaat D oogt zeker niet als een 'natuurlijke' D, maar vaak kleiner.

Ik zit op een E cup en het lijkt op een D-tje :141:

Had het ook zeker niet erg gevonden als dit wat groter was geweest :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angelique,

Ben je al zenuwachtig voor je operatie?

Voor jou begint het ook al op te schieten!

Ik ben dinsdag al aan de beurt, ook in rotterdam velthuiskliniek, alleen door dr. van der meulen.

Hoe is het bij jou zo gekomen dat je voor deze kliniek gekozen hebt?

Heel veel succes met aftellen!

Liefs Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!

Ik ben zelf 8 oktober aan de beurt in het antonius ziekenhuis in leidschendam.

Ben ook mega zenuwachtig!

Heb nu een 75 aa/a (zie foto) en wil naar een grote b, kleine c.

De arts gaat ze beide bestellen en krijg ze volgende week vrijdag voor mn operatie pas te zien.. dan mag ik kiezen.

Vind het nu nog erg lastig om nou te zeggen welke ik wil want heb totaal geen voorstelling..

Denk wel dat ik voor de kleine c ga!

T scheelt dat je al eens narcose gehad hebt, dat je weet hoe dat gaat.. ik heb nog nooit narcose gehad, droom er nu al over, zo spannend!! :D

Ook ik ben benieuwd hoe de pijn is na de operatie, of hij mee zal vallen.. bij mij worden ze voor de borstspier geplaatst.

Succes met aftellen, en als je nog pijn hebt na 2 weken zou ik echt neit gaan werken maar lekekr voor jezelf kiezen.. t heeft je immers veel geld gekost!

Ik lees graag hoe je het beleefd heb dinsdag..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi angelique!

Hoe gaat het met de zenuwen? Ik wil je even gerust stellen nadat ik je verontruste berichtje las bij mijn verslag.

Velthuiskliniek is zo zorgzaam. Je bent echt een hele goede handen. Ze weten precies wat ze doen. geef je maar gewoon lekker over aan hun en voor het weet heb je ze. Ik vind nu ik thuis ben het herstel ook mee vallen. De pijn is erg goed te verdragen! Heel veel succes de laatste dagen en geniet nog even van het heerlijke slapen zonderdat je op je rug moet liggen :)

liefs Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vraag ik me ook af inderdaad.. Ze heeft niet meer gereageerd!!

Maar toch wil ik je alvast heel veel succes wensen voor dinsdag!!

Ik ben morgen wss niet op het forum dus wil ik het nu alvast laten weten..

Veel sterkte en succes

liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey angelique,

Heel veeel succes voor morgen! :1bouncingboobs: Hoop dat we nog iets van je horen, je lijkt de weg wel kwijt te zijn naar het forum! :wacko: Zie uit naar je verslagje! Slaap nog lekker vannacht!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast angelique

hallo dames

ik heb 5 okt 2010 een bv gedaan

en jeetje wat een hel ik zal mijn verhaal in het kort vertellen en hoop op menen die dit ook hebben ( eigenlijk niet )

ik had een lege b en heb nu weet ik eigelijk nog niet

ze hebben dual plane gedaan en heb nog steeds mega pijn

ik werd wakker uit de narcose van de pijn en kon echt echt niets

bij het bewegen van mijn vingers ging ik al door de grond

na wat extra medicijen door het infuus te hebben gehad mochten na 3 uurtjes de drains er uit

toen werd ik dus recht op gezet en heb echt gehuild als een klein kind

ik moest diep in ademen en toen gingen de drains er uit

links ging redelijk soepel maar rechts heeft ze echt moeten trekken en dat deed pijn

ik moest toen wat drinken en eten maar dat kon echt niet door de pijn

ze zeiden dat ik er doorheen moest maar dacht bij me zelf dit kan niet waar zijn

ik werd toch naar huis gestuurd en heb alleen maar gehuild gehuild gehuild

de volgende dag was mijn vriend het zat en heeft de huisartsen post en de dokter gebeld en toen kreeg ik er meer

medicijen bij

ik had toen inmiddels celebrex,oxazepan,paracetamol 10x

en kreeg daar bij tremadol , dit is familie an morfine

ik dacht dit kan niet zo horen

mijn bortsen zagen er wel strak uit maar niet absurt

die morgen moesten we toch met haast naar de kliniek terug komen voor een eventuele na bloeding

dit was niet het geval( tot nu toe , ik weet ook niet tot wanneer dat kan )

ben dus naar huis gestuurd en met het advies de tremadol iet te nemen

ik ging dus echt door de grond en was al instaat om een andere pc te contacten om ze er uit te laten halen

dus heb ik toch weer ie medicijn genomen omdat ik toen dacht dood of de gladiolen ik zie wel

helaas is dat verkeerd uit gepakt en had ik een overdosis

ik was in een soort wakkere coma waardoor je nog steeds alles voelt helaas

weer terug naar de kliniek en er hebben toen 2 pc naar gekeken en gevoelt enz enz

die hebben me op het hard gedrukt dat het goed komt en dat het waarschijnlijk een bloeduitstorting is met vocht

in de rechterborst

nu is het even afwachten of mijn lichaam het zlef weg werkt of dat ze het alsnog open moeten maken

wie heeft hier ervaring mee

ben nu echt bang dat het weer open moet

de tramadol had helaas ( 1 op de 1000) bij mij juist een averechtse werkening waardoor de pijn prikkels werden verergt ipv onderdrukt

dus toen ik de laatse keer weer terug moest komen had ik geen tijd meer om iets in te nemen en naar mate de uren daar verstreken leek het iets beter met me te gaan dus zodoende zijn we daar achter gekomen

nu is de pijn om te doen met celebrex en paracetamol maar voel steeds luchtbellen denk ik

hoort dit er bij en moet ik koelen voor dat vocht en hadden jullie ook zn jeuk bij die strakke huid

wie heeft hier ervaring mee en wie kan me iets gerust stellen want als ik dit allemaal had geweten

dan had ik het nooit nooit gedaan

heb ik alleen die pech of zijn er meerder kneuzen zoals ik

ik hoor jullie graag

gr angelique

avwouwen@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angelique,

Jeee wat een heftig verhaal, schrok er wel van zeg, dat je zelfs door een overdosis in een coma was beland! :18:

Hoop dat de pijn snel betert voor je, het is bekend dat dual plane best heftig kan zijn en iedereen ervaart pijn natuurlijk ook anders. Na een dag of 5 hooguit een kleine week zou het toch echt stilletjes aan beter moeten gaan! Ga duimen dat het spoedig mindert en dat je lichaam zelf die eventuele bloeduitstorting/vocht kan wegwerken!

Wat die luchtbelletjes betreft, daar moet je je geen zorgen om maken, dat gaat vanzelf weer weg en jeuk is ook heel normaal!

Nou ga hopen dat je spoedig wel blij kunt zijn met je nieuwe boobies, geloof me, als dit allemaal achter de rug is kun je eindelijk gaan genieten en wil je ze niet meer kwijt!

Liefs, :54:

PS: heb je voorsteltopic en twee operatieverslagtopics samengevoegd! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.