Ga naar inhoud

Lynn_83 : 19 april 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Lynn_83:

Nou idd! Even afkloppen! Zal het zeker aan hem vragen! 

Kort ander vraagje, hoe geef ik meiden toegang tot mijn foto album? Thnx again :)

Je moet op je profiel naar je album gaan (via gsm moet je dan op 'activiteit' klikken en dan kiezen voor 'album')
Dan klik je op 'album bewerken' en daarna kun je leden toegang geven (iets naar beneden scrollen, dan zie je het voorbij komen)
Hier tik je hun naam in, zonder @ ervoor, en dan kiezen voor de juiste naam.
Vervolgens 'opslaan'


Zie dat de rest al beantwoord is door Desert-Rose :35: 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

Je moet op je profiel naar je album gaan (via gsm moet je dan op 'activiteit' klikken en dan kiezen voor 'album')
Dan klik je op 'album bewerken' en daarna kun je leden toegang geven (iets naar beneden scrollen, dan zie je het voorbij komen)
Hier tik je hun naam in, zonder @ ervoor, en dan kiezen voor de juiste naam.
Vervolgens 'opslaan'


Zie dat de rest al beantwoord is door Desert-Rose :35: 

 

xx BB

Gaan we doen! Grazieee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brigittjuhik ben Jeaw van Thaise afkomst ,ik zie dat je by verdonck geweest ben.ik heb consultatie 20 mei met hem,hoe is je ervaring met hem?gr jeaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jeaw ik heb goede ervaringen, zeker wat betreft de dokter zelf, aardige man, en de operatie ging ook vlot, mooie hechtingen (foto,s op mijn profiel) en goed advies, wel is het lopende band werk, maar als je daar niet om geef is het prima

Veder als je na der hand vragen hebt kan je 24/7 bellen, en als je mailt met vragen belt hij je vaak op, heel nestjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-5-2017 om 17:24 zei Jeaw:

@Brigittjuhik ben Jeaw van Thaise afkomst ,ik zie dat je by verdonck geweest ben.ik heb consultatie 20 mei met hem,hoe is je ervaring met hem?gr jeaw

@Jeaw hoi hoi! Mijn ervaring met Verdonck is erg positief, fijn advies, rustige en prettige pc en natuurlijk erg mooie borsten! Mijn litteken is erg klein. Zeker een aanrader. Je mag evt kijken in mijn album voor foto's, groetjes Lynn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lynn_83! Ik zit nog te twijfelen hoeveel cc ik ga nemen. Zou ik misschien bij jou mogen kijken? Ik twijfel nog tussen 355 en 375... T is zo lastig! 2 juni ben ik aan de beurt, zin in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei bettynoboop:

Hoi @Lynn_83! Ik zit nog te twijfelen hoeveel cc ik ga nemen. Zou ik misschien bij jou mogen kijken? Ik twijfel nog tussen 355 en 375... T is zo lastig! 2 juni ben ik aan de beurt, zin in!!

Zeker ik voeg je toe! Het ligt natuurlijk aan je bouw en grootte van je huidige boobs, ik ben erg happy met de maat ! Ik ben 1.76 en 72 kilo. Spannend voor je zeg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Lynn_83:

Zeker ik voeg je toe! Het ligt natuurlijk aan je bouw en grootte van je huidige boobs, ik ben erg happy met de maat ! Ik ben 1.76 en 72 kilo. Spannend voor je zeg! 

Ja, het is lastig, maar ik kom er vast wel uit! Ik ben 168 en 65 kilo en heb nu een kleine A

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei bettynoboop:

Ja, het is lastig, maar ik kom er vast wel uit! Ik ben 168 en 65 kilo en heb nu een kleine A

Je kunt spieken! Ja heel groot verschil is het niet hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor het toevoegen! Het valt mij idd erg mee qua grootte, past precies mooi bij je! Ik ben benieuwd hoe ze er over een weekje alweer uitzien!! Ik heb zeg maar net nog iets minder als jij, maar verder beetje hetzelfde, grappig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei bettynoboop:

@Lynn_83 Heb jij trouwens motiva ergonomix High profile?

Nee ik ben bij de wellness kliniek geweest, daar zetten ze monobloc, ik heb wel high profile, dual plane 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei bettynoboop:

Thanks voor het toevoegen! Het valt mij idd erg mee qua grootte, past precies mooi bij je! Ik ben benieuwd hoe ze er over een weekje alweer uitzien!! Ik heb zeg maar net nog iets minder als jij, maar verder beetje hetzelfde, grappig!

Nou dan kun je prima voor de 375 gaan! Ja ik ook!! Ik zal foto's blijven maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.