Ga naar inhoud

Lynn_83 : 19 april 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi meiden!

 

Ik ben Lynn, wonende in Rotterdam en op 19 april heb ik een borstvergroting gehad. De operatie vond plaats in de Wellness kliniek in België, door dr Verdonck, 380cc dual plane.  Inmiddels 13 dagen po en eindelijk 2 dagen van de pijn af.

Morgen ga ik terug naar de huisarts om het plakverband eraf te halen en de hechtingen achter het knoopje los te laten knippen. Hopende dat het al goed genezen is!

Dan kan ik ze voor het eerst echt gaan zien!

Ik heb hier en daar wat vragen dus vandaar mijn "late voorstel blog" ;) 

 

Tot spreeks en groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lynn_83

 

Hoi meis, welkom,

 

Spannend is dat,alsof je een cadeautje uit gaat laten pakken morgen.

 

Ik heb gelijk je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, alle verdere updates, en vragen die je hebt kun je in dit topic neerzetten,zo heb je alles bij elkaar staan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Lynn, 

 

Welkom hier op het forum. Wat fjn dat je nu eindelijk pijn vrij bent! Spannend dat het er bijna af mag.. ben benieuwd voor je! Ik heb zelf 27 april ook bij Verdonck in de wellness kliniek een bv gehad - 350 cc dual plane. Wat was jouw voorsituatie? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

Op 19 april heb ik een borstvergroting gehad, nu 13 dagen po dus morgen gaat mijn plakverband af en mogen de hechtingen eruit! Ik kan ze eindelijk gaan zien!! Whoooohooww!!!!!

Nu weet ik dat ze achter de knoopjes worden geknipt, maar komt er dan nog een draadje uit? Moet deze eruit "getrokken" worden of?

Iemand ervaring mee die ook bij de Wellness Kliniek een bv heeft gehad bij Verdonck en de hechtingen er al uit heeft?

 

Dank voor de reacties ladies :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Lynn_83:

Hoi dames,

 

Op 19 april heb ik een borstvergroting gehad, nu 13 dagen po dus morgen gaat mijn plakverband af en mogen de hechtingen eruit! Ik kan ze eindelijk gaan zien!! Whoooohooww!!!!!

Nu weet ik dat ze achter de knoopjes worden geknipt, maar komt er dan nog een draadje uit? Moet deze eruit "getrokken" worden of?

Iemand ervaring mee die ook bij de Wellness Kliniek een bv heeft gehad bij Verdonck en de hechtingen er al uit heeft?

 

Dank voor de reacties ladies :)

 

Ze knippen het knoopje eraf, en verder moeten de hechtingen vanzelf oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank @Desert-Rose Is nog een beetje zoeken hier haha!

@RID, Wat spannend! Dus jij zit ook nog heerlijk in het plakverband ;). Ik had een kleine B, als ik zo meer rechten heb zal ik de voorsituatie in mijn album zetten. Ik ben 1.76 en 72 kilo. Ik wilde graag een volle C, kleine D. Dus kwam op 380cc uit. Ik ging er lekker tussen in zitten :).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Ze knippen het knoopje eraf, en verder moeten de hechtingen vanzelf oplossen.

Nou dat is dan al helder :) thnxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei RID:

Hee Lynn, 

 

Welkom hier op het forum. Wat fjn dat je nu eindelijk pijn vrij bent! Spannend dat het er bijna af mag.. ben benieuwd voor je! Ik heb zelf 27 april ook bij Verdonck in de wellness kliniek een bv gehad - 350 cc dual plane. Wat was jouw voorsituatie? 

 

Xx

RID, Wat spannend! Dus jij zit ook nog heerlijk in het plakverband ;). Ik had een kleine B, als ik zo meer rechten heb zal ik de voorsituatie in mijn album zetten. Ik ben 1.76 en 72 kilo. Ik wilde graag een volle C, kleine D. Dus kwam op 380cc uit. Ik ging er lekker tussen in zitten :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Graag gedaan.

 

En in het begin is het een beetje zoeken, maar het forum went snel hoor.

 

xx

Ik ben al in de weer met een album :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Liefbeestje:

Welkom Lynn, spannend morgen; eindelijk kijken!!!!

Zo spannend!! Reken maar dat ik om 8 uur op de stoep sta bij de huisarts hahahahahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Lynn_83:

RID, Wat spannend! Dus jij zit ook nog heerlijk in het plakverband ;). Ik had een kleine B, als ik zo meer rechten heb zal ik de voorsituatie in mijn album zetten. Ik ben 1.76 en 72 kilo. Ik wilde graag een volle C, kleine D. Dus kwam op 380cc uit. Ik ging er lekker tussen in zitten :).

Ja heerlijk inderdaad haha :P. Ik wilde zelf inderdaad ook een volle C / bescheiden D. Heb nu wel het gevoel dat ik het misschien te groot heb genomen? Of het is nog zo gezwollen.. ben 1.70 weeg 62 kilo en heb 350cc. Ik kijk uit naar je foto's, kan ik mee spieken haha :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik denk dat ze prachtig worden!! Ik ga eens kijken hoe ik je kan machtigen ;) staat nog niet veel in hoor! Komt na morgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! ik ben ook bij Dr. Verdonck geopereerd, 425 CC DP. hier van een A/B naar een 75F :) ik vond het zoo spannend de eerste keer, ik durfde niet te kijken hihi...

ze knippen het knoopje door, hechting lost vanzelf op.. als je vragen hebt, shout :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Welkom! ik ben ook bij Dr. Verdonck geopereerd, 425 CC DP. hier van een A/B naar een 75F :) ik vond het zoo spannend de eerste keer, ik durfde niet te kijken hihi...

ze knippen het knoopje door, hechting lost vanzelf op.. als je vragen hebt, shout :) x

Ah lief !! Ja morgen D-day!! Ik heb alleen nu dat 1 tepel soort van lekt ? Ik weet niet of het nou een vlekje is of echt vocht?? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Lynn_83:

Ah lief !! Ja morgen D-day!! Ik heb alleen nu dat 1 tepel soort van lekt ? Ik weet niet of het nou een vlekje is of echt vocht?? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oh dat is vreemd? Misschien dat @best_boobie of @Desert-Rose je daar meer over kunnen vertellen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lynn_83

 

Is dit ineens dat je deze natte plek hebt zitten?  Ik zou even contact opnemen met Verdonck, hij is de eindverantwoordelijke, en door het verband kun je niet zien wat zich eronder afspeelt, en wie weet mag je het vandaag er al afhalen om te kijken wat er onder het verband aan de gang is.

 

Anders even de plek aftekenen met een pen of stift, zo kun je in de gaten houden of het groter word.

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Lynn_83

 

Is dit ineens dat je deze natte plek hebt zitten?  Ik zou even contact opnemen met Verdonck, hij is de eindverantwoordelijke, en door het verband kun je niet zien wat zich eronder afspeelt, en wie weet mag je het vandaag er al afhalen om te kijken wat er onder het verband aan de gang is.

 

Anders even de plek aftekenen met een pen of stift, zo kun je in de gaten houden of het groter word.

 

x

 

 

Goeie! Dank je! Ja morgen gaat het verband eraf, als het blijft lekken ga ik hem bellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Lynn_83:

Goeie! Dank je! Ja morgen gaat het verband eraf, als het blijft lekken ga ik hem bellen! 

 

Graag gedaan meis, precies, als het blijft lekken bellen, want je weet niet waardoor het ineens nat is, en je moet geen risico nemen.

 

Kun je niet een beetje onder het verband spieken om te kijken of het rood is, of dat je iets anders ziet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Graag gedaan meis, precies, als het blijft lekken bellen, want je weet niet waardoor het ineens nat is, en je moet geen risico nemen.

 

Kun je niet een beetje onder het verband spieken om te kijken of het rood is, of dat je iets anders ziet?

Net even gespiekt, gelukkig niet rood en het ziet er ook niet raar of opgezwollen uit. Zeker als het blijft lekken ga ik bellen! Thnx! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Lynn_83:

Net even gespiekt, gelukkig niet rood en het ziet er ook niet raar of opgezwollen uit. Zeker als het blijft lekken ga ik bellen! Thnx! 

 

Ok,mooi dat het er niet rood, op gezwollen uitziet, is in ieder geval weer een geruststelling.

 

Morgen uitpakken en dan kun je het gelijk even goed later beoordelen door je huisarts.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Ok,mooi dat het er niet rood, op gezwollen uitziet, is in ieder geval weer een geruststelling.

 

Morgen uitpakken en dan kun je het gelijk even goed later beoordelen door je huisarts.

 

xx

Nou idd! Even afkloppen! Zal het zeker aan hem vragen! 

Kort ander vraagje, hoe geef ik meiden toegang tot mijn foto album? Thnx again :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.