Ga naar inhoud

19 mei al operatie ojee en nu zoveel vragen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Vandaag op het laatste gesprek geweest bij de pc, om mijn nieuwe boobies te passen en uit te zoeken haha het was zo spannend...na veel kipfilets gepast te hebben kwamen we uit op 300 cc dual plane...En zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben... ik heb nu 75 aa of ja ach die trek ik aan omdat ik toch een bh aan moet...

Maar toen kwam het...mijn operatie zou pas in augustus plaats vinden maar er is een plekje vrijgekomen op 19 mei dus ben nu veel eerder aan de beurt....Ja en nu haha wat moet ik allemaal regelen van te voren.... Wat voor bh moet je aan na de operatie.....Ik heb gelezen een sport bh maar moet je die meenemen voor meteen na de operatie...En welke kan je het beste kopen...En welke tips hebben jullie nog zodat ik mij ineens binnen 2 weken kan voorbereiden...

X tamara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi 

Spannend hoor! Je moet zeker wel een postoperatieve bh meenemen, zou even bellen welke hun gebruiken.. 

Dan zou ik ook een lekker jogging pak meenemen voor na de operatie vest met ritssluiting en wat makkelijker schoenen zelf nam ik m'n birkenstocks mee.. verder zorgen dat je veel hulp krijgt thuis en rietjes in huis halen voor je drinken, ben zelf nu 1 week PO en merk dat dat echt fijn is! Zelf heb ik ook een voedingskussen (half rond) en dat is ook heerlijk voor op de bank of in bed.. 

 

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!! 

 

Dan kan je er deze zomer al lekker mee pronken :)

 

Ik moet geen bh meenemen en krijg er onmiddelijk eentje aan. Handig vind ik! 

Daarna zie ik dan wel weer.... Ik denk nog een paar sportbh's? (Lees ik hier toch vaak?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei M.e.g.g.:

Hi 

Spannend hoor! Je moet zeker wel een postoperatieve bh meenemen, zou even bellen welke hun gebruiken.. 

Dan zou ik ook een lekker jogging pak meenemen voor na de operatie vest met ritssluiting en wat makkelijker schoenen zelf nam ik m'n birkenstocks mee.. verder zorgen dat je veel hulp krijgt thuis en rietjes in huis halen voor je drinken, ben zelf nu 1 week PO en merk dat dat echt fijn is! Zelf heb ik ook een voedingskussen (half rond) en dat is ook heerlijk voor op de bank of in bed.. 

 

Liefs.

Hai hai

Dank je wel voor je bericht en begrijp dat je een week geleden bent geopereerd...Wat super....En hoe voel jeje is alles goed gegaan....bedankt voor de tips zal ze allemaal opschrijven...hulp in huis is geregeld en ook de opvang voor mijn 2 kinderen nu nog een bh scoren en rietjes hihi dan gaat het helemaal goed komen....pff ben nu al nerveus...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei MadameC:

Spannend!! 

 

Dan kan je er deze zomer al lekker mee pronken :)

 

Ik moet geen bh meenemen en krijg er onmiddelijk eentje aan. Handig vind ik! 

Daarna zie ik dan wel weer.... Ik denk nog een paar sportbh's? (Lees ik hier toch vaak?)

Hai hai

Ja heel.heel erg spannend ga in juli naar Italië op vakantie dus het komt voor mij heel erg goed uit hihi...ik denk idd dat ik het ziekenhuis even ga bellen om te vragen hoe en wat...En zowiezo idd sportbh halen wat ik hier idd veel lees en dan met een sluiting aan de voorkant heb ook gelezen dat dat erg handig is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-5-2017 om 12:09 zei Tammie0903:

Hai hai

Ja heel.heel erg spannend ga in juli naar Italië op vakantie dus het komt voor mij heel erg goed uit hihi...ik denk idd dat ik het ziekenhuis even ga bellen om te vragen hoe en wat...En zowiezo idd sportbh halen wat ik hier idd veel lees en dan met een sluiting aan de voorkant heb ook gelezen dat dat erg handig is

 

Jaaaa! Wij naar Griekenland! Dus hopen dat alles prima verloopt!!! En dan GENIETEN!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf een bh van te voren gekocht. Vanuit de kliniek werd mij de carefix Ana aangeraden. Ik heb zelf online gekeken welke maat ik nodig zou hebben en die besteld. 

Heb er 2 besteld zodat er altijd 1 in de was kan als ik de andere draag. 

Die heeft inderdaad een sluiting aan de voorkant en dat is ideaal! Je armen zijn in het begin ook nog erg stijf. 

 

Verder zou ik ervoor zorgen dat je hulp hebt voor in huis. De eerste dagen kan je bijna niets tot niets. Heeft bijnmij 2 dagen geduurd en toen kon ik al wel weer meer zelf doen. 

 

Op de dag van de operatie neem je de bh mee en makkelijke kleding. Ook lekker is warme sokken voor tijdens de operatie. Het is koud dus heb je lekkere warme voetjes haha. 

Ik had gewone schoenen mee maar ook slippers meegenomen en die heb ik de terugweg inde auto aangedaan. 

Ook heb ik een kussen meegenomen voor de terugweg in de auto. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Anouk11:

Ik heb zelf een bh van te voren gekocht. Vanuit de kliniek werd mij de carefix Ana aangeraden. Ik heb zelf online gekeken welke maat ik nodig zou hebben en die besteld. 

Heb er 2 besteld zodat er altijd 1 in de was kan als ik de andere draag. 

Die heeft inderdaad een sluiting aan de voorkant en dat is ideaal! Je armen zijn in het begin ook nog erg stijf. 

 

Verder zou ik ervoor zorgen dat je hulp hebt voor in huis. De eerste dagen kan je bijna niets tot niets. Heeft bijnmij 2 dagen geduurd en toen kon ik al wel weer meer zelf doen. 

 

Op de dag van de operatie neem je de bh mee en makkelijke kleding. Ook lekker is warme sokken voor tijdens de operatie. Het is koud dus heb je lekkere warme voetjes haha. 

Ik had gewone schoenen mee maar ook slippers meegenomen en die heb ik de terugweg inde auto aangedaan. 

Ook heb ik een kussen meegenomen voor de terugweg in de auto. 

Super!!! Dank je wel voor al je tips hier heb ik zeker wat aan....hulp in huis is gelukkig geregeld...nu nog even die bh scoren hihi en dan ben ik er helemaal klaar voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.