Ga naar inhoud

SuperBoob35 : 24 mei 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

De vochtbuik trekt weg voor je het weet! Dan krijg je al een hele andere verhouding tot je borsten :lol: ik vind ze groter lijken dan een b hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Gek mijn borsten wisselen qua grootte hebben jullie dat ook? Gisteren was links groter nu kleiner.

Foto gemaakt ze gaan er al meer genezen uit zien.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren avond en vanmorgen even een terugval

Linker borst dik en hoger dik gevoel dat die prothese er via mijn bovenkant uit kwam. Pc gebeld heeft gekeken maar hoort erbij zolang het niet rood warm koorts enz. Vandaag maar even niks doen. Wellicht op mijn linker zij gedraait snachts  pfff

Nog een bh bijgekocht andere in de was deze lekker nieuw strak nu gaat het weer . Foto van vandaag

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De knoopjes zaten er bij mij al ingegroeid ...

Li litteken is bij mij mooi. Rechts behoorlijk ribbellig. Ze zei dat de dr vrij strak had gehecht.  

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super spannend!

 

ik heb aankomende dinsdag de operstie ook bij kliniek amstelveen.

ik krijg 400 cc ben zo benieuwd naar het resultaat, vind het wel eng ! Ik word geopereerd door dhr roosenburg iemand ervaringen???

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei SuperBoob35:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Als ik zo kijk geneenst het goed of heb ik het verkeerd ? Heb je foto's van de voorkant ben erg benieuwd !

 

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei SuperBoob35:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ziet er al netjes uit! Mijn pleisters mogen er maandag 12 juni af. Ben heel benieuwd hoe het er dan uit ziet. Nu kun je wel fijn wat langer en makkelijker douchen. Gek dat ze dan toch kleiner lijken in kleren he? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Rosamargarita:

Ziet er al netjes uit! Mijn pleisters mogen er maandag 12 juni af. Ben heel benieuwd hoe het er dan uit ziet. Nu kun je wel fijn wat langer en makkelijker douchen. Gek dat ze dan toch kleiner lijken in kleren he? x

Ze zijn bij mij ineens raar puntig zal wel bij trekken ze moeten nog ploppen (tussen 8 en 12 weken) schijnt de spier te ontspannen waardoor het huidige formaat naar buiten komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SuperBoob35:

Ze zijn bij mij ineens raar puntig zal wel bij trekken ze moeten nog ploppen (tussen 8 en 12 weken) schijnt de spier te ontspannen waardoor het huidige formaat naar buiten komt.

Ow echt?? Dat moet bij mij ook gebeuren ik heb nu ook van die puntige borsten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

#Happy boob, ik ben bij de pc geweest en tot 3 mnd kan dit allemaal. Tenzij je ontstekingsverschijnselen hebt zoals roodheid/warmte/glanzende huid/koorts enz.

#superboob35 ik heb al die tijd alleen mijn linker borst groter en gezwollen gehad. Ze gaven bij de pc aan dat je dominante arm sneller geneest 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei PJK:

#kgm. Oeh spannend hoor! Ik heb geen ervaringen met Amstelveen en de arts sorry maar wil je wel heel veel succes wensen! Komt allemaal goed!

@PJK jaaaa ! Zo zeker spannend komt steeds dichter bij .

lief dat je berichtje stuurt 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-6-2017 om 10:01 zei KGM:

Super spannend!

 

ik heb aankomende dinsdag de operstie ook bij kliniek amstelveen.

ik krijg 400 cc ben zo benieuwd naar het resultaat, vind het wel eng ! Ik word geopereerd door dhr roosenburg iemand ervaringen???

 

liefs

Ik aankomende donderdag! Ook in Amstelveen.. wel andere arts.. koeijers en ook 400cc!!! Spannend hoor!! Hier beginnen de zenuwen ook al wat te komen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.