Ga naar inhoud

SuperBoob35 : 24 mei 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo.

ik ben 35 en heb 2 kinderen, wilde altijd al een borstvergroting. Na mijn eerste helemaal, maar dacht eerst een tweede kind.

Nu zijn we compleet en heb ik na een aantal consulten mijn operatie gepland op 24 mei 2017 bij dr schiettecatte in kliniek amstelveen. 

Nu het dichterbij komt begin ik wel te twijfelen over de maat, is het niet te groot.

Worden ronde 450 en 415 cc sebbin hp coh 2

Heb nu een slappe a

Ben  niet slank 160 met 68 kilo.

Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?

En is het op het laatste moment nog aanpasbaar? Ik wil niet te vroeg aanpassen aangezien ik dan vast weer ga twijfelen.

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

@SuperBoob35

 

Hoi hoi,

 

Ik heb even je andere topics weggehaald omdat ze allemaal dezelfde tekst hadden, hier in dit topic kun je nu alle verdere vragen, updates, en na je operatie je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan en het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk blijft.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt desert rosé ik zag het zelf ook al dat het er meerdere keren stond. Ik ben nieuw hier even wennen.

 

Spannend lobbesje88 ik heb het zeer lang geleden gepland ivm de kinderen werk etc. Nu het dichterbij komt word het steeds spannender. Van wat voor maat naar welke maat ga jij denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Afgelopen dinsdag heb ik 415 cc Sebbin van Dr Schietencatte gehad.

Ik had een kleine b, ben 1.68 en 65 kilo. 

Nou heb ik brede borsten, minder cc nemen was geen optie. 

Ik kon ook voor 500 cc gaan. Dat durfde ik niet.

Super blij ben ik er mee! Zeker aan te raden. Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het viel 100% mee! Ik heb mij druk gemaakt om niks.

Heb de pijnstillers niet nodig gehad. Je krijgt namelijk een recept mee voor oa een soort morfine achtige pillen.

Heb alleen paracetamol gebruikt op dinsdag en woensdag. 

Mijn borsten voelden heel erg gespannen/hard aan de zijkanten. Voor de rest voelde het als spierpijn. 

Maar dat gevoel is sinds vrijdag ook helemaal weg. 

Maandag ga ik gewoon weer naar mijn werk. 

Het herstel is wel per peroon verschillend hoor. Een vriendin van mij heeft veel last gehad. Zij is mager en had een kleine A. 250 cc heeft zij laten plaatsen. Achteraf had ze liever 275 cc laten doen.

Lees hier wel vaker op het forum dat de dames achteraf liever een maatje groter wilden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Rustig aan. Komt helemaal goed met je.

Gisteren ben ik op controle geweest. Hechtingen, tenminste de knoopjes, zijn verwijderd. De rest lost zelf op.

Dr Schiettencatte herkende niet mijn gezicht. Wel mijn boobs, geweldig. 

Hij kan zo mee doen met Wedden dat. 

Heb een foto bijgevoegd. Deze is nog van 1 week na de operatie.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-1 om 12:57 zei Lobbesje88:

Van een vrij lege 75 b naar hopelijk een D ik ook in Amstelveen alleen dan bij koeijers 

Goede keuze ,Koeijers is een topper .

16 mrt geopereerd in Amstelveen ook .

400 cc en 450cc andere borst. Super mooi geworden ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Pinnetje:

Goede keuze ,Koeijers is een topper .

16 mrt geopereerd in Amstelveen ook .

400 cc en 450cc andere borst. Super mooi geworden ..

Fijn om te horen! heb al veel goeie reacties gehad over dr Koeijers! dus dat stelt me gerust! vind t enorm spannend maar kijk er ook enorm naar uit! naar welke cup maat ben jij gegaan ? en welke cup ervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-18 om 13:28 zei SuperBoob35:

Ben gewoon ook een beetje bang voor het resultaat is het wel zoals je denkt/hoopt dat het word.

 

Denk dat iedereen hier vlak voor de operatie wel met deze twijfel heeft gezeten. Ook ik heb dat gehad. Was zo bang dat het te groot zou zijn, als in te breed voor m'n borstkas omdat meiden hier met veel minder cc al zulke grote borsten kregen. Vergat alleen dat ik iets breder ben dan de meeste dames hier, mijn borsten zijn dus ook breder.
Heb het hier nog over gehad met mijn chirurg de dag van de operatie, letterlijk vlak voor ik de OK in ging haha. Maar hij zei dat minder cc had niet zo'n mooi effect zou geven als wat ik nu heb gekregen. Dus de grotere maat van wat hij geadviseerd heeft. 
De eerste dagen/weken moet je ook echt niet teveel kijken naar hoe het eruit ziet, het voelt nog niet eigen en het spiegelbeeld ziet er niet uit als hoe je gewend bent en wat je in je hoofd hebt/plaatjes hier hebt gezien. 

 

Heb je ook foto's van het passen?

En alvast succes woensdag! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vanmorgen onder het mes geweest. Schijndel, dr. Schiettecatte. Het valt me tot nu toe mee. Wel wat pijn li meer dan rechts.  Maar goed dat hoort erbij. Over 2 dagen mag ik kijken. Succes woensdag!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.