Ga naar inhoud

SuperBoob35 : 24 mei 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ik ben maandag onder het mes geweest. Schijndel, dr. Schiettecatte. Het valt me tot nu toe mee. Wel wat pijn li meer dan rechts.  Maar goed dat hoort erbij. Ik kon vandaag kijken en ben er super blij mee. Alles voelt wel vreemd. Net alsof er lucht in zit en ze zijn best wel gevoelloos en dat had ik eerst nog niet zo. Ik ben vooral extreem moe. In Schijndel was de zorg behoorlijk gehaast. Dat vond ik jammer. Ik was blij dat ik thuis was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik moest uitwijken naar cosmed kliniek in Zeist 

Super lief en geduldig allemaal.

ik voel ook vanalles plopen en klotsen en als ik overeind kom kraken. Ben ook super moe. Ik heb ook links meer pijn dacht dat dat kwam omdat die prothese groter is. Na mh ja gauw opknappen we zitten als in de stijgende lijn hoop ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel fijn. In schijndel vond ik het echt te gestresst en gehaast allemaal. Haha dat heb ik ook, voelt echt raar. Hoop ook dat er nu een stijgende lijn bij mij in zit. Ben nog steeds echt super moe. Pijn is goed te doen. Probeer lekker te slapen vannacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een beetje geslapen? Ik sliep 1 uur werd 12 uur weer wakker dacht pfff dat word niks. Maar toch in slaap gevallen tot half 4. Niet echt joepie maar voor de eerste nacht als buikslaper gaat het.

Voelde wel zwelling vanmorgen. Is daar wat tegen te doen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb enorm goed geslapen. Ik heb op mijn normale kussen geslapen vannacht en tegen de ochtend heb ik er weer 2 bij onder gelegd. Pff wel pittig hè? Ik ben zelf ook een buikslaper. Probeer ze wat te koelen. Maandverband nat maken en in de vriezer leggen. Niet op de blote huid leggen. En goed luisteren naar je lichaam. Lekker gaan hangen/slapen als je lichaam het aan geeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me goed, moet wel gedoseerd dingetjes doen. Echt veel doe ik nog niet qua huishouding/koken. Wel een beetje opruimen, broodje smeren enz.

Ik heb geen rugpijn maar meer last aan de voorzijde van mijn ribben/borstbeen.

Ik heb alleen het idee dat sinds de tape eraf is ze steeds meer naar buiten gaan staan. Is dat normaal?

Hoe gaat het met jou? Kun je een beetje slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies dat heb ik ook. Beetje aanrommelen. Maar zoals de was machine volstoppen  is echt niet te doen nog.

Ik heb nu 2x gedouched.

Nee dat heb ik niet. Ik heb mentor 300cc rond high profile. Kom van een kleine a. Nu denk ik een D. Heb het idee dat ze bij mij iets verder uitelkaar zijn gaan staan sinds de tape eraf is. Dat zou ik jammer vinden want ze stonden zo Mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto gemaakt vanmorgen

Bh knelt wel met vlagen vooral onder de borst

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2017 om 01:02 zei Pinnetje:

Goede keuze ,Koeijers is een topper .

16 mrt geopereerd in Amstelveen ook .

400 cc en 450cc andere borst. Super mooi geworden ..

Ik ook koeijers echt een vakman! Had niet kunnen dromen dat ze zo mooi konden worden. Wanneer zijn ze bij jullie gaan zakken ik ben nu 10 dagen po. @Pinnetje heb je fotos geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei SuperBoob35:

Ik heb ook dual plane woensdag geopereerd. 

Zwelling op en af dus de pijn ook.

Word een beetje stijf ook nu van het niks doen. 

Wat doen jullie allemaal al? Ook al buiten geweest?

Alleen gister een uurtje buiten gezeten  in de schaduw ondrr de luifel voor de rest is al vanaf dinsdag half 2 de bank mn beste vriend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net broodje gegeten. Onder de douche geweest haren gewassen nu helemaal bonkend hart weer ff liggen. Valt niet mee dan ineens he.

Foto gemaakt van de littekens. Borsten wisselen bij mij af qua zwelling. Zo is de ene dikker dan weer de andere.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben maandag geopereerd. Sinds gisteren gaat het echt top. Heb alleen bij bepaalde bewegingen en kuchen of lachen een hele scherpe brandende pijn aan mijn borstbeen links. Heb wel elke dag de medicatie genomen omdat de diclo ook spierverslappend werkt. Daardoor ontspan je meer en krikg je niet zoveel last van andere pijntjes overal.

In feite kan ik de alle medicatie laten staan.

Gisteren voor het eerst mijn haren gewassen maar het was idd wel veel. Dan hang je graag even weer op de bank. Voor de rest ben ik al naar de camping geweest. Terrasje gepakt enz. Auto rijden nog niet gedaan maar lijkt me ook nog niet verstandig.

Ze zijn bij mij ook dual plane gezet. Heb de eerste 2 dagen zwelling gehad maar is allemaal al weg. Geen gekke dingen eigenlijk. Wens jullie een voorspoedig herstel en probeer vooral een beetje van het weer (in de schaduw) te genieten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was gisteren heb echt een vocht pens. Denk combi operatie en warme weer. Mijn buik is gelijk aan mijn borsten helaas pfff hopelijk word straks de buik kleiner en de borsten groter.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei SuperBoob35:

Dit was gisteren heb echt een vocht pens. Denk combi operatie en warme weer. Mijn buik is gelijk aan mijn borsten helaas pfff hopelijk word straks de buik kleiner en de borsten groter.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooi hoor!! Hier ook die vochtbuik xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei SuperBoob35:

Dit was gisteren heb echt een vocht pens. Denk combi operatie en warme weer. Mijn buik is gelijk aan mijn borsten helaas pfff hopelijk word straks de buik kleiner en de borsten groter.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Is dat vocht van de operatie? Ooh dan staat me nog wat te wachten. Wat doe jij tegen vocht ik heb al thee opgehaald. En water drinken denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.