Ga naar inhoud

Silkevc : 23 mei 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei bettynoboop:

Ja, dat snap ik! Ik heb altijd neer pijn als ik wakker word... ik weet niet wat ik 's nachts doe hoor?!! 

 

Van mij is dat ook zo. Het eerste moment dat ik begin te bewegen als ik wakker word :o amai ! Wanneer ik recht sukkel dan is het na 1 min over. Maar die eerste momenten zijn idd niet zo prettig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste Reactie
18 minuten geleden zei Silkevc:

Even melden ondanks mijn operatie in mijn blokperiode viel, ben ik voor alles met glans geslaagd ! Op naar mijn laatste jaar om mijn bachelor te halen :D 

Gefeliciteerd :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Silkevc:

Even melden ondanks mijn operatie in mijn blokperiode viel, ben ik voor alles met glans geslaagd ! Op naar mijn laatste jaar om mijn bachelor te halen :D 

Wat goed! Gefeliciteerd!:43::35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Natje3:

@Silkevc

Dikke proficiat:136:

Heb jij dat dan kunnen oplossen met je examen buikspieroefeningen enz...

Want je was nog niet zolang po toen.

 

 

Dankjewel!

Ja ik heb dit kunnen regelen. Ik was elke les aanwezig wanneer we deze oefeningen moesten doen en in mijn vrije tijd sport ik veel waardoor ze weet dat ik deze oefeningen kan. Op het examen moest ik dan gewoon training geven (uitleg geven) aan een medestudent zodat ik de oefeningen zelf niet moest uitvoeren :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Natje3:

@Silkevc

Tot 4-5 weken zei ik tegen mezelf van wat heb ik toch gedaan. Maar nu heb niets meer van last en ben ik super blij. 

Ze passen perfect bij mijn lichaam.Ze zijn juist gepast. 

En jij ?

 

Oei dat is wel vervelend. Gelukkig veranderde je mening! 

Ik had dit enkel de eerste 4 dagen dat ik dit dacht. En zeker omdat ik dit in mijn examenperiode gepland had en ik de operatie wat onderschat had. Maar ik ben echt heel blij ermee ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Natje3:

@Silkevc

Ik heb je foto gezien. Jij bent gewoon een fotomodel.:) Super mooi hoor

 

Haha straks begin ik nog te blozen. Ik ben ook nog heel jong he. Ik heb ook nog geen kindjes. Maar dankjewel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.