Ga naar inhoud

Invloedrijke factoren vd borstmaat


Aanbevolen berichten

Tussen de invloedrijkste factoren van de borstmaat kunnen we het volgende benadrukken:

1. GENETISCHE FACTOREN: Een van de meest determinerende factoren van de borstmaat van een vrouw. Normaalgesproken gaan de borsten van een meisje lijken op die van haar moeder, je zou op die manier kunnen zeggen dat ze ze erft. Dat wil zeggen dat als een moeder kleine borsten heeft, het aannemelijk is dat de dochter ze ook gaat krijgen.

2. MET HET VERSTRIJKEN VAN DE TIJD: Het is onvermijdelijk dat de borsten met het verstrijken van de tijd gaan hangen door de zwaartekracht. Ze verliezen hun stevigheid met het verlopen van de jaren. Goede voeding, een BH en een evenwichtig leven blijken zeer invloedrijke aspecten te zijn. Niks en niemand kan echter voorkomen dat de borsten van een vrouw met haar leeftijd gaan hangen en achteruit gaan. Het is daarentegen wel mogelijk dit te vertragen of minder zichtbaar te maken met behulp van truckjes en hier specifiek op gerichte producten.

3. DE ZWANGERSCHAP EN BORSTVOEDING: Gedurende de zwangerschapsmaanden en borstvoeding ondervinden de borsten verschillende plotselinge veranderingen van de maat. Het meest traumatische voor een vrouw is dat veel van deze ervaren veranderingen permanent kunnen zijn, al zijn de veranderingen die in de eerste maanden van de zwangerschap plaatsvinden een zichtbare groei van de borstmaat.

4. ZIEKTES: Sommige ziektes kunnen de borsten op een directe wijze aantasten, het meest voorkomende is echter borstkanker. Dit kan zowel de maat als de vorm van de borsten tot gevolg hebben.

5. PLOTSELING VERLIES EN AANKOMEN VAN GEWICHT: Het plotselinge, of met relatief korte tijdsintervallen, verlies en aankomen van gewicht kan de stevigheid van de borsten aantasten en er kunnen striemen ontstaan. Het voordeel is dat normaalgesproken de borsten zich weer in de oude staat kunnen herstellen.

6. EEN VERKEERDE HOUDING VAN DE SCHOUDERS EN DE RUG: Een incorrecte houding of positie kan veroorzaken dat de borsten gaan hangen. Het is ook de oorzaak van slappe buikjes bij veel vrouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik vind het goed dat je het hier schrijft. Het klinkt heel dom dat ik er niet eerder over nagedacht had maar ik ben een borstvergroting aangegaan omdat ik na 23 kilo afgevallen te zijn van een volle E naar een slappe D cup ging. Ik was altijd trots op mijn borsten dus ik baalde hier vreselijk van. Dus heb ik die borstvergroting gedaan. Hierna had ik die mooie, volle borsten in cup E weer terug. Echter, in de loop der jaren, ben ik weer 20 kilo ongeveer aangekomen met als resultaat dat ik nu een volle F, soms zelfs H cup heb. Dit vind ik echt te veel en te groot.

Het liefste zou ik weer terug gaan naar een mooie, volle D cup maar ik heb gewoon het geld daar niet voor. Ik heb geen seconde gedacht aan die kilo's die ik weer aan zou komen met als gevolg ook dat dat effect zou hebben op mijn borsten. Dus deze informatie vind ik heel goed dat daarover nagedacht wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik zelf had borsten die niet goed leken te groeien! Altijd onzeker over geweest. Kom ik bij mijn pc voor de operatie zegt ie dat mijn borsten ................. zijn. Het heeft dus ook nog een naam zoals mijn borsten waren. Mijn tepels stonden naar buiten omdat mijn huid aan die kanten te kort was. Weet niet meer hoe hij het noemde maar het begon met een T. Hierdoor konden mijn borsten niet goed groeien. Als ik mijn nacontrole heb zal ik het eens navragen! Kan namelijk ook niks terug vinden op internet over benamingen van vormen van borsten. Vind hier alleen, ronde, peervormige etc.

Weet iemand wat ik bedoel of ben ik te onduidelijk??

Zie voor foto van mij! :67:

p.s. mijn moeder en zus hebben prachtige mooie borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

GENETISCHE FACTOREN: Een van de meest determinerende factoren van de borstmaat van een vrouw. Normaalgesproken gaan de borsten van een meisje lijken op die van haar moeder, je zou op die manier kunnen zeggen dat ze ze erft. Dat wil zeggen dat als een moeder kleine borsten heeft, het aannemelijk is dat de dochter ze ook gaat krijgen.

Voor mij is die echt totaal niet van toepassing, mijn moeder had namelijk voor de zwangerschap behoorlijke borsten van haarzelf en mijn zusje van 15 heeft een 70F van haar zelf die heeft echt dikke memmen haha en ik was echt helemaal plat. Zo zie je maar weer de wereld is oneerlijk verdeeld :145: Maar goed ik heb ze nu ook eindelijk :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

alle vrouwen in mijn familie hebben grote borsten, vanaf D cup tot ik dacht J ofzo... mijn moeder, mijn zus, mijn oma, mijn nichtjes en tantes , allemaal grote borsten...

ik dus niet!! maar nu heb ik een mooie maat! dankzij dokter de boer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Voor mij is die echt totaal niet van toepassing, mijn moeder had namelijk voor de zwangerschap behoorlijke borsten van haarzelf en mijn zusje van 15 heeft een 70F van haar zelf die heeft echt dikke memmen haha en ik was echt helemaal plat. Zo zie je maar weer de wereld is oneerlijk verdeeld :145: Maar goed ik heb ze nu ook eindelijk :136:

Inderdaad bij mij ook niet! Ik ben de genetische afwijking van de familie vrees ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.