Ga naar inhoud

gastmama : 22 december 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei gastmama:

Vandaag een beetje meer pijn gehad. Vooral onder mijn borst, bij de ribben. En tussen mijn borsten ook. Veel koude rillingen, en koud gehad. Nadat ik bij de kachel ben gaan zitten ging dat iets beter. Vannacht ook slecht gelapen, misschien komt het daardoor. 

Verder gaat het best goed. Mijn rechter tepel is gelukkig alleen nog maar gevoelig en niet meer hypergevoelig zoals de linker! :tatice_04:

over het algemeen ben ik ook minder moe, wat wel goed is! Morgen begint gedeeltelijk het gewone leven weer want dan gaan de kids naar school. Manlief is nog 1 dag thuis dus dat scheelt nog even. Ik vind het een beetje spannend om weer alleen te zijn de hele dag.... Het zal uiteindelijk vast meevallen hoor, maar ik merk dat ik best nog op manlief leun omdat ik van hem eerst helemaal niks mocht...

Dinsdag is de eerste controle bij dr Nio... ik hoop zo enorm erg dat ik het compressievest niet meer aan hoef!!!!!! Ik kan hem wel door het raam gooien! Wat doet die onderste band pijn momenteel zeg.... ik zou bijna een paracetamol slikken voor die pijn! Nog 2 dagen.....

Ik heb de zelfde pijntjes vooral tussen mijn borsten een drukkende pijn vol vocht, niet prettig. Hoelang po ben je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 233
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Mima:

Ik heb de zelfde pijntjes vooral tussen mijn borsten een drukkende pijn vol vocht, niet prettig. Hoelang po ben je nu?

ik ben nu 2 w 3 d po. mijn linker borst is de eigenwijze van de twee. zakt ook minder snel.... maar ik maak me nog geen zorgen, alles heeft zijn tijd nodig en zoals @best_boobie altijd zegt: het zijn 2 aparte operaties en wonden en ze genezen elk afzonderlijk. dus ik neem mijn tijd en heb geduld. geen carnaval voor mij dit jaar. ik ga het niet wagen dat ik over een grens ga of dat er iemand tegen mijn boobies aan komt. De carnavalsgroep waar ik bij zit begrijpt dat ook. alleen bij de uitroeping van onze eigen prins/prinses ben ik erbij maar sta ik bij de lootjes zodat ik niet in de drukte sta. ik heb alles over voor mijn boobies :blush: better safe than sorry zeggen ze dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf dag 5 po eigenlijk geen pijnstilling ofzo meer genomen, maar nu net toch een diazepam genomen.... Een spier in mijn linkerborst trekt telkens pijnlijk samen. Net aan de zijkant binnenkant van mijn borst. Manlief heeft daarom maar weer geholpen met douchen net. Haren gewassen en mijn benen en haren en rug afgedroogd. 

Ik heb vandaag toch niet veel gedaan, lekker tot 14 uur in bed blijven liggen, netflix gekeken en voor de rest op de bank gezeten.....

 

Hopelijk morgen beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoe!!! Martelcorset oftewel compressievest hoef ik niet meer aan. Nio vond ze erg mooi zei hij! Ze moeten wel nog een stukje zakken dus mijn hemabh moet zeer losjes zitten. Ik mag op mijn zij slapen en over vier weken mag ik gaan sporten te beginnen met fietsen en lopen. Kracht en tennis mag na 3 maanden..... al met al heel blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei gastmama:

Woehoe!!! Martelcorset oftewel compressievest hoef ik niet meer aan. Nio vond ze erg mooi zei hij! Ze moeten wel nog een stukje zakken dus mijn hemabh moet zeer losjes zitten. Ik mag op mijn zij slapen en over vier weken mag ik gaan sporten te beginnen met fietsen en lopen. Kracht en tennis mag na 3 maanden..... al met al heel blij!

Whoop whoop wat lekker he! Geniet ervan dat het vest lekker weg mag en de bh lekker los! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei ellen001:

Fijn dat je herstel zo goed gaat! Mocht je al echt gaan starten met hardlopen of gewoon lopen? Weet even niet hoe ver je bent...

Over vier weken mag het pas..... en dan gewoon lopen en rustig opbouwen. En ook over vier weken pas fietsen..... vind ik niet erg hoor. Ik mag wel nu rustig wandelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! Even weer een update...

Het gaat eigenlijk wel goed. Afgelopen nacht wel voor ik ging slapen een pijnstiller genomen want de nacht daarvoor kon ik bijna niet in slaap komen door de steken en het branden. Dat voelde ik afhelopen nacht ook dus toch maar een pijnstiller want mijn slaap is mij heilig!!! 

Ik merk wel dat ik heel erg schommel qua temperatuur. Tegen de avond zit ik rond de 37,6 en smorgens weer op 36,8...... geen roodheid of extra pijn bij de boobies...

De hema bh zit heerlijk maar ik merk dat ik met het martelcorset toch minder deed omdat het zo strak zat. Ik probeer nu dus heel bewust alles wat ik doe te doen en eerst goed na te denken over de handeling en hoe ik het doe... daardoor gaat alles extreem langzaam waar ik me zelf weleens aan erger maar dan bedenk ik me zoals @best_boobie zegt... je herstelt maar 1 keer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe!!! Vandaag 3 weken po!!! 

 

3 weken geleden lag ik  nu onder het mes... Als ik eerlijk moet zijn is het me allemaal heel erg meegevallen. De pijn was met het medicatieschema heel goed te doen, het rugslapen viel na even wennen ook heel erg mee en ik vond mijn boobies ook meteen heel erg mooi! Het enige waar ik nu tegenaan loop is het niet mogen. ik wil wel, heb het gevoel dat het kan doordat ik geen pijn heb, maar ik mag het nog niet. Ook heb ik nog steeds last van de narcose. Dat wist ik van tevoren, maar het blijft vervelend! Ik blijf snel moe worden. ik weet uit ervaring dat dat ook pas weg gaat als ik weer echt actief word met veel lopen en sporten. Als ik het goed heb gezien ben ik net 2 dagen voor de verjaardag van mijn manlief 6 weken po... met andere woorden ik ga een super sexy setje proberen te vinden om hem op zijn verjaardag te verrassen! 

Vannacht ook geprobeerd op mijn zij te slapen, maar helaas dat voelde niet fijn. met mijn onderste arm ondersteunde ik mijn onderste boob, maar het lag gewoon niet lekker. Nou prima dan blijf ik gewoon nog op mijn rug benen zij liggen! 

Mijn twee orkaantjes hebben nu voor het eerst gezegt dat ze mama's boobies nu mooi vinden en ik lag in een duek toen ik er woensdag achter kwam dat mijn moeder en ik nu dezelfde maat bh gaan krijgen :45: Mijn moeder was namelijk altijd een E of F. Ze was goed gezegend, maar nadat zij ook dik 20 kg is afgevallen heeft ze nu een mooie 90 D. Ik heb in mijn hema sport bh nu een 75 E! dus in de gewone bh's gok ik een D te hebben.....  

Vanavond maakt manlief nog wat foto's van mijn dames en dan zal ik ze weer in mijn album zetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei gastmama:

Joehoe!!! Vandaag 3 weken po!!! 

 

3 weken geleden lag ik  nu onder het mes... Als ik eerlijk moet zijn is het me allemaal heel erg meegevallen. De pijn was met het medicatieschema heel goed te doen, het rugslapen viel na even wennen ook heel erg mee en ik vond mijn boobies ook meteen heel erg mooi! Het enige waar ik nu tegenaan loop is het niet mogen. ik wil wel, heb het gevoel dat het kan doordat ik geen pijn heb, maar ik mag het nog niet. Ook heb ik nog steeds last van de narcose. Dat wist ik van tevoren, maar het blijft vervelend! Ik blijf snel moe worden. ik weet uit ervaring dat dat ook pas weg gaat als ik weer echt actief word met veel lopen en sporten. Als ik het goed heb gezien ben ik net 2 dagen voor de verjaardag van mijn manlief 6 weken po... met andere woorden ik ga een super sexy setje proberen te vinden om hem op zijn verjaardag te verrassen! 

Vannacht ook geprobeerd op mijn zij te slapen, maar helaas dat voelde niet fijn. met mijn onderste arm ondersteunde ik mijn onderste boob, maar het lag gewoon niet lekker. Nou prima dan blijf ik gewoon nog op mijn rug benen zij liggen! 

Mijn twee orkaantjes hebben nu voor het eerst gezegt dat ze mama's boobies nu mooi vinden en ik lag in een duek toen ik er woensdag achter kwam dat mijn moeder en ik nu dezelfde maat bh gaan krijgen :45: Mijn moeder was namelijk altijd een E of F. Ze was goed gezegend, maar nadat zij ook dik 20 kg is afgevallen heeft ze nu een mooie 90 D. Ik heb in mijn hema sport bh nu een 75 E! dus in de gewone bh's gok ik een D te hebben.....  

Vanavond maakt manlief nog wat foto's van mijn dames en dan zal ik ze weer in mijn album zetten!

Wat fijn! Ben benieuwd naar je Boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gastmama wat heerlijk om te lezen dat je zo blij met ze bent. En heeeeel herkenbaar dat niks mogen doen. Ik doe het wel veel. Maar niet stofzuigen, dweilen, ramen lappen etc maar wel gewoon de afwas, de was en op mijn zij liggen kan ik ook al. Ik heb een sportbh 80D en hoop alleen echt niet dat ik bh’s C heb. Ik hoop ook echt op een D cup. Het liefst ga ik nu ook al shoppen. Maar ja laat ik maar gewoon geduld hebben. Hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk verslag, heel herkenbaar haha want ik was daar natuurlijk ook! Grappig dat jij op 9 januari controle had want dan heb ik je net gemist. Ik vertrok zo rond 15 uur ofzoiets :) geniet van je mooie aanwinsten. Haha moest echt lachen hoe serieus Nio aan het aftekenen was idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei CupA84tje:

leuk verslag, heel herkenbaar haha want ik was daar natuurlijk ook! Grappig dat jij op 9 januari controle had want dan heb ik je net gemist. Ik vertrok zo rond 15 uur ofzoiets :) geniet van je mooie aanwinsten. Haha moest echt lachen hoe serieus Nio aan het aftekenen was idd.

Ik heb inderdaad echt op mijn wang gebeten om niet te lachen! met de controle was hij weer heel erg vrolijk! bedankte manlief ook dat hij zo goed voor me gezorgt had en me twee weken niks had laten doen... Ik lag bijna in een deuk toen hij dat deed. manlief kon er ook om lachen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei CupA84tje:

Haha het is echt een hele lieve man, laat je gelijk op je gemak voelen :) ik moet maandag naar hem toe bij OLVG ben benieuwd, want ze staan nog rechtovereind maar ja is ook meer ccs die ik heb en pas dag 3 

Ik mag 16 februari weer dan ben ik 8 weken geloof ik.... dan mag ik dus een gewonen bh aan en mag ik weer gaan sporten!!! Ik mis sporten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gastmama, mooi hoor, je foto's. En een leuk verslag ook. Alleen wat je schrijft over dezelfde maat als je moeder, dat klopt niet helemaal. Want als jouw moeder een 90D heeft is dat bij een omvang van 75 hetzelfde als 75G.

En jij denkt uit te komen op een 75 D en dat staat gelijk aan een 90A.

De verhouding met je lichaam is perfect. Hoeveel cm is jouw projectie? 

Fijn dat je er zo blij mee bent. Geniet ervan. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jaydee:

@gastmama, mooi hoor, je foto's. En een leuk verslag ook. Alleen wat je schrijft over dezelfde maat als je moeder, dat klopt niet helemaal. Want als jouw moeder een 90D heeft is dat bij een omvang van 75 hetzelfde als 75G.

En jij denkt uit te komen op een 75 D en dat staat gelijk aan een 90A.

De verhouding met je lichaam is perfect. Hoeveel cm is jouw projectie? 

Fijn dat je er zo blij mee bent. Geniet ervan. 

 

Xx

Dat wist ik niet! We lijken voor het zicht hetzelfde te hebben. En de prjectie van de 370 weet ik niet zo goed. Ik heb mijn keuze gemaakt aan de hand van de passessie en wat bestboobie zei dat de maat zou worden. Ik ben wel heel blij dat ik voor de 370 ben gegaan en niet de 340!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Deze kreeg ik toegestuurd... ik moest hem gewoon even delen!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei gastmama:

Dat wist ik niet! We lijken voor het zicht hetzelfde te hebben. En de prjectie van de 370 weet ik niet zo goed. Ik heb mijn keuze gemaakt aan de hand van de passessie en wat bestboobie zei dat de maat zou worden. Ik ben wel heel blij dat ik voor de 370 ben gegaan en niet de 340!

Ja.... is echt zo; 

90D = 85E = 80F =75G = 70H

En:

75D = 80C = 85B = 90A.

Voor het aangezicht lijkt dat misschien hetzelfde, omdat het relatief gezien in verhouding tot het lichaam er wel hetzelfde uitziet. Maar hou een bh cup van je moeder maar eens naast een bh cup van jou. Dan zul je het verschil zien. 

Fijn dat je blij bent dat je toch voor de 370 gegaan bent. Past goed bij je lichaam :35:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Chellebel:

 

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

  ik snap het niet meer hahahahahahhaha. Ben heeeeeeel donkerblond. Hahahaha. Ik draag nu sportbh 80D van de Hema. Heb 500cc 85% eurosilicone dual plane. Op wat kom ik dan uit denk je? 80C?

 

Ik denk dat je qua normale bh juist op hetzelfde of zelfs een maatje groter uitkomt @Chellebel. Ik denk dus een 80D of E. Maar dat moet je terzijnertijd maar eens op laten meten. Of aan @best_boobie vragen. 

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Ik denk dat je qua normale bh juist op hetzelfde of zelfs een maatje groter uitkomt @Chellebel. Ik denk dus een 80D of E. Maar dat moet je terzijnertijd maar eens op laten meten. Of aan @best_boobie vragen. 

XXX

Thnx!!!! Over 2 weken ga ik shoppen dus dan weet ik het. Ik ga er maar 1 halen want ik weet dat het nog kan veranderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.