Ga naar inhoud

SelmaSelma : 11 juli 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei SelmaSelma:

@best_boobie Hahha dank je wel!!! Ja in het olvg bij nio!!Haha hij is geweldig! Voelde me totaal niet ongemakkelijk! Hij liet ook een beetje zien hoe het ongeveer gaat worden! 

 

Trouwens ik heb een vraagje.. weet jij of ik na 3 weken rust in de winkel kan staan en klanten kan helpen achter de toonbank? Of is dat te enthousiast? Ik neem na m'n operatie 2 weken vrij bij m'n doordeweekse baan (kantoorbaan) en op zaterdag werk ik in een slagerij. Is dat realistisch om na 3 weken klanten te gaan helpen? 


Als je niet te zwaar hoeft te tillen, stel iemand wil 5 kg vlees hebben, dan moet je wel ff kijken of je dat mag van je eigen pc. De ene pc is hier wat soepeler in dan de andere.
Verder zou ik dan zorgen voor een extra stevig truitje voor over je bh, zodat je boobs wat strakker tegen je lijf gedrukt worden. Bukken mag namelijk niet (tenminste, dat heb ik destijds als beperking meegekregen en je leest het hier ook vaker.. dus ff navragen) je bukt namelijk ook als je voorover met een schep vlees in een zakje zit te scheppen.

Sja.. ik vind het lastig om precies aan te geven eigenlijk, vooral ook omdat de adviezen het laatste jaar echt zo verschillend worden bij verschillende pc's...
Vraag liever even na aan je eigen pc :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie je hebt gelijk! Ik heb gisteren even wat beter op de handelingen gelet en ik denk persoonlijk ook dat 3 weken nog te vroeg is. Nu heb ik er een week extra aan geplakt maar zal dit ook nog even met Dr Nio bespreken! Thanks voor je advies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi mijn datum was eerst 14 juli in het olvg.. maar is nu vervroegd naar 11 juli en dan in het park kliniek in Rotterdam! Wie heeft er ook op 11 juli de operatie staan?? Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei SelmaSelma:

Hi mijn datum was eerst 14 juli in het olvg.. maar is nu vervroegd naar 11 juli en dan in het park kliniek in Rotterdam! Wie heeft er ook op 11 juli de operatie staan?? Xxxx

 

Ik heb de titel eventjes aangepast, en je laatste topic samengevoegd met deze, dan kun je gewoon dit topic blijven gebruiken , zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

En een paar dagen eerder is altijd fijn.nu lekker aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SelmaSelma Ik ben 11 Juli ook van de partij in het parkkliniek ;)

 

 

Voor mij word het 325CC en ook door dr.Nio. Ik heb nu denk ik een cup AA maar dit weet ik niet precies omdat ik m'n hele leven al veel te grote bh's draag en dan komt het ongeveer op een C/volle C uit :) 

 

nog maar 2 weekjes te gaan! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeejjjjj wat leuk!!! @Amber98 hoe laat wordt je geopereerd!!!? Misschien zien we elkaar!!!? Ik krijg het pas 1 week van te voren te horen! 

Ik deel hetzelfde gevoel! Ik ga al die kut bh's van de primark met extra dikke vulling allemaal weggooien Hahahahah xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan echt niet wachten tot ik alles weg kan gooien hahaha. Ik kreeg nog een reactie laatst over hoe mooi m'n bikini was maar ik kan niet wachten tot ie weg kan :rolleyes:

 

ik hoor het ook pas een week van te voren dus nog even afwachten maar ik laat het je weten :)

@SelmaSelma

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Amber98 @LaylaLou spannend hoor dames!! Ik ben vooral benieuwd hoe het gaat zijn! Ik had nooit verwacht dat ik dit ooit zou doen!! Er heerst nogal een groot taboe op.. vooral in mijn omgeving! Ik heb ervoor gekozen om het niet tegen iedereen te zeggen. Mijn moeder was in het begin een beetje erop tegen maar nu is ze gelukkig bijgedraaid.. ik ben 27 en als ik het wil doen dan moet ik het nu doen vind ik! Dan kan je er lang van genieten!! 

Ik heb alvast allerlei leuke tops en truitjes gehaald in de sale! Die zitten nu zo ruim maar denk dat het er straks prachtig uit gaat zien! Ik ben zelf heel tenger en lang. Heupen en billen heb ik wel maar de bovenkant is zo plat! Heb niks om vast te pakken zeg maar Hahahaha 

ik zal mijn tijdstip plaatsen zodra ik het weet. En ik zal natuurlijk ook aangeven hoe mijn herstel zal zijn! Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-6-2017 om 00:45 zei Amber98:

@SelmaSelma Ik ben 11 Juli ook van de partij in het parkkliniek ;)

 

 

Voor mij word het 325CC en ook door dr.Nio. Ik heb nu denk ik een cup AA maar dit weet ik niet precies omdat ik m'n hele leven al veel te grote bh's draag en dan komt het ongeveer op een C/volle C uit :) 

 

nog maar 2 weekjes te gaan! :wub:

 @Amber98 @SelmaSelma

 

Spannend jullie ook in Parkkliniek! 

 

Ik hou jullie in de gaten en ga even jullie verhaal lezen :DIk ben 3 dagen na jullie aan de beurt dus ben heel benieuwd hoe het bij jullie verloopt. 

 

Xx Rox 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Selma,

Ik wordt morgen geopereerd om 16.15 door Nio in Rotterdam.

400CC hp dp.

Ben tot ziekens toe aan het aftellen, slapen is onmogelijk haha wacht al 12 jaar hierop.

Hoop dat je na de ramadan goed ben aangesterkt, want dat zal je nodig hebben.

 

groetjes Kim89 x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kim89 Omg wat spannend!!! Ik hoop dat het morgen goed zal gaan en dat je je snel goed voelt! Neem rustig de tijd om uit te rusten! 

Wij krijgen dezelfde maat:):):) kan je me laten weten hoe het gegaan is als je weer kracht hebt?

 

ik ben nu weer een week aan het eten en ik doe rustig aan.. veel vezels en groeten eten! 

Ohhh en ik heb een tip voor je! Ik heb gelezen dat je buik kan gaan opzwellen door de narcose dus je moet brandnetel thee drinken en dan afwisselen met 2 glazen water! Zo plas je al het vocht uit en neemt het gezwel af! 

 

Heel veel succes morgen!!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2017 om 15:03 zei Visje7:

 

"Soort van spierpijn", wel meer dan dat vrees ik. Ik had meer spierpijn en pijn in mijn rug, nek en schouders dan pijn aan m'n boobs. Je bent stijf van hier tot ginder en kunt ook niet even lekker uitrekken :P gelukkig is na de eerste week die kop eraf. 

 

Ik ben wel blij met m'n boobs, maar vind ze nog wel spuuglelijk. Geduld!

Hihi! Wat ben ik blij om te horen van iemand anders die ondanks ze blij is met dr nieuwe boobs ze nog wel lelijk vind! Ik zie dat dit bericht van paar maanden terug is, maar ben je nu al meer tevreden? Ik heb gister pas mijn BV gehad, en ja het is zeker meer dan n soort van spierpijn kan amper bewegen en branderig gevoel aan mn borsten vooral links!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve schatten!! Wat lief van jullie dat jullie aan me gedacht hebben! 

Ik had mijn operatie om half twee en was heel erg zenuwachtig en emotioneel! Ik moest een beetje huilen toen ik op de operatietafel lag! De mensen waren heel lief en hebben me erg goed getroost.. de narcose sloeg gelijk aan en hop weg was ik!!!! Ik heb heerlijk geslapen! Ik werd om 15 uu stipt wakker en lag in de uitslaap kamer! Ik moest heel erg huilen en greep gelijk naar m'n borsten! Ik kan niet beschrijven wat voor een gevoel van vreugde ik voelde! Ik was heel erg aan het snikken en aan het trillen! De borsten voelen goed! Nog wel heel hard en heb wel een beetje pijn. Maar dat is normaal! Ik zie gewoon een decolleté Hahahhaha!!! In het Parkkliniek krijg je een compressie vest dus je hoeft hier geen sport bh mee te nemen! Na het ontwaken (the beast has risen Hahahahahha ) was ik niet misselijk alleen een beetje suf! Ik heb ook geen trek! Wel wou ik gelijk wat water en een cappuccino.. daar heb ik van genoten! 

Mijn lieve moeder was ook erg zenuwachtig voor mij en heeft geen oog dicht gedaan zei ze. Ik heb haar na een half uur gebeld toen ik op m'n kamer zat. Ze is blij dat alles goed is gegaan! Verder slaap ik een paar dagen bij een van m'n zussen omdat m'n moeder te oud is om mij te verzorgen. Ze vroeg gelijk of ik ergens trek in had.. nouuuuu Hahahha ze gaat straks lekkere Marokkaanse harrira soep maken! Ze zei dat ze gelijk een grote pan gaat maken zodat ik er een paar dagen van kan eten. 

 

Ik lig nog in bed in het Parkkliniek en heb lekker een kamer alleen! Ik heb de gordijnen dicht laten doen omdat het licht te veel is voor me. 

Zometeen krijg ik nog wat uitleg over de medicijnen en de spierverslapper die ik krijg. Dr Nio komt zo ook even langs om een afspraak in te plannen voor controle. Denk dat ik over een uurtje wel richting het huis van m'n zus kan gaan. 

 

Verder voel ik wel wat pijn op mijn borstbeen en onder m'n borsten. Het is het allemaal waard. Ik zal jullie morgen hoop ik updaten over m'n herstel als ik er de kracht voor heb! 

 

Dikke kus van mij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.