Ga naar inhoud

ellaa : 25 april 2017 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Via deze weg stel ik mij even voor. Mijn naam is Ella moeder van 2 kinderen en toe aan een mooie borst :)

Ik heb vandaag een consult gehad bij PC Dr. Grabietz die mij ook zal opereren.

Op mijn eerste consult had Diana 400 cc voorgesteld tussen de borst spier. Ik ben 1.71 en weeg 64 kg, ik had voor mijn zwangerschap een mooie volle 75C en hierna nog een kleine 75B. Bij het maken van fotos vond ik het er mooi uit zien maar had in mijn gedachten wel wat groter te willen.

Vandaag dus bij Dr. Grabietz het e.e.a. door gesproken. Mijn borsten wijken wat van elkaar qua grote dus het volgende is voorgesteld, 450 cc aan de ene borst 400/425 cc aan de andere borst en dan tussen de borstspier. (waar hij overigens niet echt over wil spreken, volgens hem is het ervoor of erachter) In zijn woorden wordt het er bij mij dan erachter.

Wat mij opviel aan deze PC is dat hij wel echt door probeert te drukken wat hij zegt; ik liet bijvoorbeeld wat fotos zien van hoe ik het wel mooi zou vinden (wat ik dus mooi vind is dat de borst er niet zo op ligt maar een beetje hangt) hij leek niet echt naar de foto's te kijken. (dit misschien omdat hij mij niet wil vergelijken met een foto, geen idee).

Al met al ben ik blij dat ik iemand mee had die mij even opnieuw kon vertellen wat er nou eigenlijk gaat gebeuren. Nogal spannend allemaal!!

 

Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is meiden die ongv het zelfde wegen en qua lengte hetzelfde zijn zodat ik een beetje kan vergelijken. Ik ben mij ervan bewust dat ieder zijn borst anders is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even tussendoor,

 

Het is al bijna, volgende week dinsdag wordt ik geopereerd!

Na het consult met de chirurg raakte ik eigenlijk een beetje verward. Ik las overal tussen de borstspier en ging hier dan ook voor! de 400 cc wat Diana mij had aangeraden vond ik mooi, maar ik had het idee dat ik wel wat meer kon hebben. 

 

Dit stelde ik voor aan dr Grabietz. Hij vertelde dat er eigenlijk iets als tussen de borstspier niet bestaat, het is gewoon ervoor of erachter. Waarop ik dacht huw??? dit lees ik toch echt. Dit was dus verwarring nummer 1. (uiteindelijk snapte ik wel dat hij bedoelde dat als het tussen de borstspier is, dat het er dus voor een deel achter zit :S:S)

Verwarring nummer 2. Dr Grabietz zei; je hebt mooie borsten zou je dit nou wel doen???

Verwarring nummer 3: ik stelde iets groter voor omdat mij dit mooi lijkt, hij leek het niet een goed idee te vinden.

 

Na 1000 verhalen te lezen en mooie en minder mooie fotos hebben bekeken, heb ik vandaag toch maar gebeld voor een 3rde consult. Dit werd super goed begrepen en ik kan morgen meteen langs en worden er geloof ik 3d fotos of filmpjes gemaakt? Ik zal het wel zien.

 

Vind het in elk geval erg spannend ik wil het namelijk maar 1x doen!

 

Iemand hier ook veel getwijfeld of ervaring met 3D??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook veel getwijfeld tussen het aantal ccs en ronde of anatomische protheses. Uiteindelijk met een arts om tafel gegaan en al mijn twijfels nam hij weg. Doordat ik verschillende dingen zei zette hij me op mijn plek en zei "Wat wil je nou want je zegt 2 dingen".....

uiteindelijj voor heel iets anders gegaan dan ze bij het eerste consult zeiden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word ook gek van de twijfel! Het aantal CC's vooral. 330 doen of toch minder? Wat wil je vroeg de arts ook? Ja enerzijds sexy boobies maar anderzijds mooi natuurlijk aangezien ik heel smal ben.

Pfffff wat een lastige keuze!!! Heb ook een extra consult gepland om het aantal cc's nog eens te bespreken.

Fijn dat jouw kliniek het ook begrijpt en je voor de derde keer mag komen. Ben benieuwd wat ze bedoelen met 3d foto's?

Bij de Velthuis maakten ze een 3d animatie van jouw lichaam met het aantal CC's dat je wil. Heb er goed naar gekeken en was toen overtuigd maar twijfel nou toch weer. Kan het ook niet meer precies bedenken hoe het er nou uit zag. Je mag er geen foto of filmpje van maken die animatie :(. Heel jammer want je wil toch juist thuis op je gemakje nog ff terugkijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

stom ik zie nu pas dat jullie een berichtje hebben gehad.

ben inmiddels gister geopereerd! Was blij met het extra consult heb opnieuw gepast etc. Ben zelfs voor nog groter gegaan omdat dit bij mijn lichaam past (persoonlijk haha). Het word 500 cc en 550 cc vanwege het verschil.

 

operatie is super super goed gegaan. Was super zenuwachtig maar alles was echt zo voorbij! Dr. Grabietz was relax. Jammer was wel dat hij eerst zei uhh wat wil je 375 of 400?

Dus ik zei ehm.. kijk eens wat daar

ligt.. en hij ziet de 500 liggen en hij zei; Wow dit is fucking groot man. Ik moest er wel om lachen. Hij was wel eerlijk en zei dat hij niet op de hoogte was gesteld ( wat ik overigens wel heel slecht vindt). Hij zei dat hij het ging proberen maar als het niet past zou hij voor de 400/450 gaan.

 

al met al wakker geworden met 500/550!! Gelukkig. Ik nam meteen een foto en was echt super super blij! Had me er op voorbereid dat het na de operatie niet meteen mooi uit zou zien zoals ik bij veel meiden heb gezien omdat het nog moet vormen etc. Ik vond ze meteen prachtig.

 

vannacht oke geslapen, tuurlijk heb ik pijn maar het is heel goed te doen met de pijnstilling erbij.

 

hopen dat het herstel goed en voorspoedig verloopt!!

 

hoe is het met jouw besluit @Suusieq ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ellaa

 

He meis, gefeliciteerd met je nw ( grote ) boobs :P

 

Ja dat iets niet goed doorgeven aan de behandelend pc  is een dingetje wat helaas vaak voorkomt bij DG , maar gelukkig lagen de grotere protheses wel klaar, en dat was het belangrijkste, super dat het alsnog past. jij helemaal blij.

Als je je eigen topic volgt dan krijg je een notificatie als er op dit topic word gereageerd.

 

Nu lekker rustig aan doen, goed op tijd je pijnstilling, voldoende drinken en ik wens je een goed herstel.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs :1bouncingboobs: gelukkig heb jr nu wel de cc die je wilde. Benieuwd naar je foto's ( mocht jr die plaatsen) goed herstel gewenst Meis. Hopelijk niet te veel pijn. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Wuppie:

Gefeliciteerd met je boobs :1bouncingboobs: gelukkig heb jr nu wel de cc die je wilde. Benieuwd naar je foto's ( mocht jr die plaatsen) goed herstel gewenst Meis. Hopelijk niet te veel pijn. :53:

@Wuppie ik ben nu eff aant uitvogelen hoe ik fotos op de goede plek upload dus als het goed is staan ze er zo op!! Thanks meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei ellaa:

@Wuppie ik ben nu eff aant uitvogelen hoe ik fotos op de goede plek upload dus als het goed is staan ze er zo op!! Thanks meid!

Nope ze staan er nog niet op of als je privé album hebt sta ik er nog niet bij. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @ellaa wat goed te horen dat alles goed is gegaan en het je meevalt qua pijn!

Grappig dat je nog ff een tikkie groter hebt genomen. Ik ben ook heel erg benieuwd naar je foto's!!

 

Ik ben eruit en ga voor de 330 cc! Dat is wat volgens dr. Moojen ook de max is qua wat zou passen bij mijn lijf. En dat vind ik wel heel erg belangrijk. Maar te klein mag ook zeker niet gebeuren. Dus 330 it is :D.

Nu aftellen... Duurt me te lang hoor. Volgende week op vakantie (met lege bikini :139:) en het weekend daarop een bruiloft met een supercute nieuw jurkje, ook met lege bovenkant... weh

15 juni ben ik aan de beurt en dan 5 weken daarna MET tieten op vakantie :136:.

 

Herstelze Ella! Hopelijk lukt het met de foto's! Dan kunnen wij ook even meegenieten.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Ooh proficiat met je aanwinsten !

heb je ze u voor de spier ? 

Ik heb binnekort mijn gesprek met

arts en ga dan beslissen hoeveel cc ik laat ook een 3D maken die dag zodat ik meteen weet wat het ongeveer gaat worden. Met passen 400 en 500 gepast maar twijfel twijfel Haha!! 

 

Ik wens je een goed herstel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Suusieq hey meis,

 

nou als dat het mooist bij je past

moet je dat gewoon doen! Ik ben erg benieuwd! Wat heb je nu voor cup dan? En ohhh wat snap ik je frustraties over je vakantie en je bruiloft! Had ik ook! Nog eventjes volhouden!

 

@Wuppie dankje wel voor de link! Ik probeerde het de hele tijd via mn telefoon maar dat is dus kansloos, vandaag even via de laptop doen! Ik geef een gil als het gelukt is haha!

 

@Gizmootje dankjewel! Ik heb dual plane high profile! Ik heb dus uit eindelijk geen 3D laten maken omdat ik meteen enthousiast was over de 500 hihi. Hoop dat je wat aan je fotos hebt, vast wel! En vooral niet te bescheiden gewoon doen wat je zelf wil en niet wat een ander wil horen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

75A, denk zelfs AA. Dus dat gaat helemaal nergens over! 

Ben ook heel benieuwd! Liet me ook veel te veel beïnvloeden door anderen. Vooral m'n familie heeft lang zitten zeuren dat ik kleine moest nemen omdat het anders ordinair zou zijn. En ik ging daarin mee. Wilde echt voor de kleine maat gaan maar nu denk ik ja daggggg, t is mijn lijf! Dan vinden jullie me maar lekker ordinair, doei!! :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Ellaa! 

 

Ik lees nu je topic pas. Ben de forum ook nog een beetje aan het uitvogelen hoor.

 

Ik wordt 15 mei geopeerd door dr Grabietz. Ik vond het echt een hele leuke man tijdens de consult. Heel eerlijk, draait er niet omheen. Ik zelf zit nog te twijfelen tussen 450 en 500cc. Ik neig zelf ook meer naar 500cc omdat ik ook denk dat dit beter bij mij lichaam past. Ik ben 174 en weeg 60kg, heb bredere schouders en heupen, dus hij gaf ook aan dat die grootte mijn lichaam goed zal doen.

 

En fijn te horen dat de operatie goed is gegaan! Heb je toevallig ook foto's? Erg benieuwd!

 

groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.