Ga naar inhoud

Ontsteking na borstvergroting. Nu minstens 3 maanden zonder implantaat.


CharSchmit

Aanbevolen berichten

Hey meid

Zonder extra lijntjes zag ik het ook meteen.. Balen hoor!!! Dit is echt duidelijk een 'bottoming out' en moet hersteld worden. Je prothese is te ver gezakt en er zal een nieuwe borstplooi gemaakt moeten worden.
Vaak wordt dit gedaan, door een stukje kapsel samen met je huid vast te hechten aan het weefsel op je ribben. Op die manier creëer je een stevige basis, waar de prothese op kan rusten.

Heb je dit al lang? of is het je onlangs opgevallen?
In ieder geval kan het opgelost worden, maar wel balen hoor... Krijg je eindelijk je tweede boob, moet boob 1 ook hersteld worden :( 

In ieder geval heel veel succes meid!!

Hoop dat je pc ook meteen erkend dat dit gewoon op zijn kosten hersteld moet worden.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

@best_boobie Oei dat klinkt niet heel fijn. Lijkt me dat ik daar ook wel weer veel last van krijg denk ik?  Het is al wel een tijdje maar ik dacht eerst dat het misschien normaal was ofzo.. Ja heel stom natuurlijk maar dacht misschien trekt dat nog wel bij ofzo. Hoopt het denk k

ik gewoon. Had het in ieder geval wel al de vorige keer dat Dr. Rooijens mijn borst gezien heeft en toen zei hij er niks over. Dat vind ik wel heel erg raar maar goed. Toen ze zuster waar ik een afspraak mee maakte het hoorde hoe het eruit zag zei ze wel meteen ja dan moeten we dat zeker ook meteen corrigeren want dat hoort echt niet. Dus dat komt wel goed denk ik. 

 

Ik baal er gewoon heel erg van. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CharSchmit Jeetje wat heb jij een pech zeg!

Ik heb de pech dat mijn lichaam mijn onderhuidse hechtingen niet leuk vind en mijn rechterborst heeft Verdonck deze eruit gevist en met antibiotica hopen we het nu op te lossen. Ik durfde ook geen paracetamol te slikken omdat dat inderdaad koorts onderdrukt. Voel me nu zo stom! Ik maar klagen en mij down voelen omdat de hechting eruit wil terwijl jij hiermee zit :o 

 

Succes meid! Hopelijk gaat nu alles goed wanneer je in september weer geopereerd wordt en herstellen ze de andere ook meteen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei CharSchmit:

@best_boobie Oei dat klinkt niet heel fijn. Lijkt me dat ik daar ook wel weer veel last van krijg denk ik?  Het is al wel een tijdje maar ik dacht eerst dat het misschien normaal was ofzo.. Ja heel stom natuurlijk maar dacht misschien trekt dat nog wel bij ofzo. Hoopt het denk k

ik gewoon. Had het in ieder geval wel al de vorige keer dat Dr. Rooijens mijn borst gezien heeft en toen zei hij er niks over. Dat vind ik wel heel erg raar maar goed. Toen ze zuster waar ik een afspraak mee maakte het hoorde hoe het eruit zag zei ze wel meteen ja dan moeten we dat zeker ook meteen corrigeren want dat hoort echt niet. Dus dat komt wel goed denk ik. 

 

Ik baal er gewoon heel erg van. 

 

X

Bij mij hebben ze een nieuwe borstplooi gemaakt destijds, omdat ik te brede prothesen had gekregen bij mijn eerst bv, en ja.. die hechtingen voel je wel ja.. Is niet echt lekker, maar met rustig houden en braaf zijn, komt het wel goed ;) 
Ik had wel tramadol in huis gehaald, die haalde net de scherpe randjes ervan af.

Naast het medicatieschema dat ik zelf gemaakt had. Als je daar trouwens tzt hulp bij nodig hebt, laat je het me maar weten :) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh, wat heftig zeg jeetje wat moet jij je kl*te hebben gevoeld! Wou dat ik je een knuffel kon geven. :147:

Zit gewoon met tranen in mijn ogen. Dit is echt horror gewoon.

Heel sterk van je dat je hier ook je verhaal doet.

Hoop dat je je nu een stuk beter voeld en weer goed opknapt! Jou tijd komt nog wel misschien met een omweg maar straks loop jij ook met 2 mooie borsten.

 

En wat een lieve reacties lees ik hier! Wat zijn het toch allemaal lieve meiden.

Of ik ben emotioneel maar pink even 10 tranen weg...

 

Nou lieverd heel veel sterkte wens je alle geluk die je verdiend want jij hebt nu wel genoeg pech gehad voor de aankomende 20 jaar! 

 

Liefs koko

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi hoi hoe gaat het nu met jou? Ben je inmiddels 100% hersteld? Mijn implantaat is er gisteren met spoed uitgehaald, ik heb een bloeding gehad en dmv een ontsteking probeerde mijn lijf dat oude bloed naar buiten te werken. Je weet meteen; dit is foute boel! Wat ik opmerkelijk vind is dat ze het implantaat bij jou weer terug geplaatst hebben... mijn pc zei dat dat echt niet kan, ivm de geruwde laag, dat krijg je na infectie nooit meer steriel... mijn vriend vroeg nl of het implantaat na schoonmaken weer terug kon. Bij mij was het nog niet echt geïnfecteerd en ze waren er op tijd bij dat scheelt een hoop denk ik.  Goed om jou verhaal te lezen! Succes met alles meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017 Jemig wat een pech zeg!! Jaa ik snap het eigenlijk ook niet... Schijnbaar dachten ze dat ze het goed genoeg schoongemaakt hadden en zat de ontsteking heel oppervlakkig. Maar ze hadden hem er gewoon meteen uit moeten halen. Maar moet jij nu ook weer minstens 3 maanden wachten tot het er weer in mag?

 

Ik zou 15 september geopereerd worden maar dit ging niet door omdat ik een rode keel had en mijn weerstand dus niet goed was. (Ontstoken keel). Ze vonden dit een te groot risico. Nu dus pas 10 november weer. Dan gaan ze ook meteen mijn andere borst opereren omdat daarin het implantaat te ver gezakt is. Ik heb dan 7,5 maand zonder implantaat gelopen...

 

Ik hoop dat het bij jou allemaal meevalt. Kan je wel echt aanraden om een goede vulling te halen. Ik heb de equilight van anita.

 

Liefs en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei CharSchmit:

@Wens2017 Jemig wat een pech zeg!! Jaa ik snap het eigenlijk ook niet... Schijnbaar dachten ze dat ze het goed genoeg schoongemaakt hadden en zat de ontsteking heel oppervlakkig. Maar ze hadden hem er gewoon meteen uit moeten halen. Maar moet jij nu ook weer minstens 3 maanden wachten tot het er weer in mag?

 

Ik zou 15 september geopereerd worden maar dit ging niet door omdat ik een rode keel had en mijn weerstand dus niet goed was. (Ontstoken keel). Ze vonden dit een te groot risico. Nu dus pas 10 november weer. Dan gaan ze ook meteen mijn andere borst opereren omdat daarin het implantaat te ver gezakt is. Ik heb dan 7,5 maand zonder implantaat gelopen...

 

Ik hoop dat het bij jou allemaal meevalt. Kan je wel echt aanraden om een goede vulling te halen. Ik heb de equilight van anita.

 

Liefs en succes!

Zo das een flinke tijd he... ik mag ook pas over tussen de 3 en de 6 maanden geopereerd worden. Met het oog op veiligheid kies ik dan denk ik voor 6 maanden. (Of 5,5 maand ;-)).  Bedankt voor de tip over de vulling! Ik ga meteen even kijken. November is al over een paar weken maar ik kan me ook voorstellen dat het wachten te lang begint te duren hoor, zou ik denk ik wel hebben... 

 

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@best_boobie Doordat mijn gezondheid 15 september de operatie niet doorgaan. Maarrr nu is het 10 november zover dat aan de ene kant het implantaat er weer in gaat en aan de andere kant het weer omhoog gezet wordt (weet even niet zo goed hoe ik het moet noemen). Ik ben behoorlijk nerveus voor de operatie en of het allemaal wel goed gaat. Had je misschien nog tips voor een medicijn schema? Ik moet na de operatie helemaal van Bilthoven naar Oldenzaal. Ik zie best op tegen die rit.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei CharSchmit:

@best_boobie Doordat mijn gezondheid 15 september de operatie niet doorgaan. Maarrr nu is het 10 november zover dat aan de ene kant het implantaat er weer in gaat en aan de andere kant het weer omhoog gezet wordt (weet even niet zo goed hoe ik het moet noemen). Ik ben behoorlijk nerveus voor de operatie en of het allemaal wel goed gaat. Had je misschien nog tips voor een medicijn schema? Ik moet na de operatie helemaal van Bilthoven naar Oldenzaal. Ik zie best op tegen die rit.

 

X

Oh dat is al zeer binnenkort!!

Komt deze keer vast wel allemaal goed hoor. Hebben ze je nog geadviseerd extra vitamine C te nemen of zo? 

Qua medicijnschema, dat is heel persoonlijk.. Je zou me in pb (liefst in pb, dat is makkelijker ) even kunnen sturen wat je vorige keer mocht nemen. Wie weet krijg je dezelfde medicatie.

De rit zal wel meevallen, denk ik.. meestal heb je de eerste dag minder last (omdat je nog verdoving van de ingreep in je lijf hebt) dan de eerste paar dagen daarna. 
Wel 1 belangrijke tip. Zorg dat je water bij je hebt om te drinken. Onderweg al lekker veel water drinken, zorgt ervoor dat je de narcose-rommel sneller uit je lijf krijgt. Ook helpt het tegen te erg opzetten van je lijf.. Vocht ga je toch wel vasthouden, maar hoe beter je vochtbalans is, hoe beter! Dagen van te voren ook genoeg water drinken!

Zie je pb wel verschijnen :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CharSchmit, fijn dat je de operatie weer achter de rug hebt. Nu gaat het vast helemaal goed komen en kun je heerlijk gaan genieten van twee prachtige boobs. Voor nu lekker rustig aan, op tijd je medicijnen nemen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe, meis. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017 Dankjewel!!:)

 

@Jaydee Dankjewel:P Ik hoop het ook!! X

 

@jootje81 Het gaat nu eigenlijk best goed met me. Ik ben niet zo suf van de narcose en medicijnen als vorige keer en voel me best goed. De pijn valt me ontzettend mee.... Ik weet niet of dat is omdat de pijn ook minder is dan de eerste keer  en dat er geen ontsteking in zit of omdat ik gewoon meer gewend ben aan de pijn. Ik heb wel hele goede hoop dat het dit keer wel goed komt. Moet wel zeggen dat ik erg geschrokken was van hoe mijn borst eruit zag die ze zegmaar omhoog geplaatst hebben omdat die teveel gezakt was. Was echt een naar gezicht maar dat trekt gelukkig al mooi bij:) Dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CharSchmit

Hey ik lees je verhaal nu pas

ik moet bekennen dat ik nu bijna nooit meer online ben, maar dat ik een hele tijd lang actieve ben geweest

nu kom ik af en toe om te kijken of ik iets van lotgenoten hoor

 

ik heb namelijk ook een heel gedoe had met mijn borstvergroting met bacterieen

in het kort deed het gelijk na de operatie erg pijn ( maar je weet niet watje moet voelen) last van druk op mijn borst en bij littekens was het een beetje rood en niet helemaal goed dicht

na een tijd toch maar naar de kliniek gebeld of ze er naar wilde kijken geen probleem kon na een paar dagen langs komen voor een extra hechting erbij

de volgende dag na het contact schrok ik me dood want net op het werk aangekomen was heel mijn bh links nat

het stroomde er letterlijk uit in paniek gebeld uiteraard

kon gelijk komen 

daar aangekomen hebben ze het helemaal schoongemaakt

dat wilde zeggen hechting los maken en uitzuigen

rechts ook maar even gedaan

aangezien het niet troebel was en ik geen koorts had gewoon weer dichtgenaaid en naar huis

voelde me iets beter en er gingen 2 weken voorbij (moest wel antibiotica slikken) en toen kreeg ik een telefoontje van de kliniek

foute boel er was een bacterie aangetroffen en op beide borsten

paar dagen later onder plaatselijke verdoving werden ze verwijderd (wat een 

pijn en gesjor aan de inplantaten en dan heb ik het nog niet eens over de emotionele kant) drains erin en antibiotica en weer tietloos en vol littekens de zomer in

na 3 maanden zijn ze weer teruggeplaatst en het voelde vanaf het begin al zoveel anders. Kreeg wel 3 weken antibiotica als voorzorg mee en moest me bovenlichaam wassen met alcohool

 

nu heb ik alweer meer dan een jaar mooie borsten en ze zijn perfect 

littekens zie je bijna niet en ze voelen echt

 

misschien heb je helemaal niks aan mijn verhaal maar wilde je laten weten dat je niet de enige met deze rotervaring bent

maar als alles straks geheeld is zal je zien dat je het zo weer vergeten bent

 

ik wens je heel veel succes met bijkomen van de ingreep en ik zou zeggen geniet van je borsten

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.