Ga naar inhoud

Borstvergroting 400CC of 360 CC???


bella_princessa

Aanbevolen berichten

Help! ladies!

 

Ik ben nieuw op deze forum, maar met een reden...

In de zomervakantie onderga ik een borstvergroting, maar ik zit heel erg te twijfelen over de maat.

Mijn vriendin heeft cup D en ik vind haar borsten prachtig...

Ze is even kort als ik (1,55m) en even slank als ik, maar die grote borsten kan ze goed hebben.

Nu wil ik iets soortgelijks hebben en zat ik te denken aan 360CC ronde siliconen.

Na een aflevering van temptation island moet ik zeggen dat ik de 400CC van Pommeline ook prachtig vind.

Ze zien er zo natuurlijk en mooi uit.

Nou ben ik bang dat als ik zo een maat neem dat je die ronde vormen al ziet zitten of dat het *** achtig word.

 

Wie heeft er een 360 of 400cc en kan mij meer info geven?

 

Foto's zijn ook wenselijk.

 

Het wordt Diana Gabriels waar ik ze laat vergroten trouwens.

Dikke kus en alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik ben ook bij gabriels geweest en had zelf om anatomische protheses gevraagd (druppelvormige) omdat ik dat ronde effect niet wilde. Als ik rond had genomen was ik ook voor 400cc gegaan en van anatomisch heb ik nu 375cc (anatomische hebben meer projectie als rond die komen dus verder naar voren) als je wilt mag je altijd in me privé album kijken is nu 5 weken geleden! Ben zelf ook 156cm en weeg 54kg dus waarschijnlijk komen we qua formaat overeen! Hiervoor had ik een 70A en ben nu op bh maat 70E/F uitgekomen (weet nog niet 100% want ze veranderen elke dag weer!) Weet je al welke arts je krijgt of ben je nog niet op consult geweest? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh om nog even eraan toe te voegen haha ga voor de grootste!!! Voor de operatie had ik ook grote twijfels en werd wakker na de operatie en t eerste wat ik zei was huh zijn dit ze haha:45:haha nu vind ik ze wel steeds mooier worden maar een maatje groter was niet erg geweest:p doordat protheses breder zijn als normale borsten heb je een grotere cupmaat nodig maar ogen ze kleiner. Mijne ogen bijvoorbeeld als een grote C voor het oog maar cupmaat E/F 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ice93,

 

Super bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb een afspraak staan voor in april in Barendrecht.

Ik wilde eerst ook anatomische, maar ik heb gelezen dat met dual plane het nep-effect verdwijnt van ronde protheses. Ook ben ik bang dat je bij druppelvormige niet de decolleté krijgt waar je stiekem van droomt.

Samantha van der plas bijvoorbeeld zei dat haar tieten hingen.

 

Hoe bevalt jou het nu na 5 weken? de vorm maat en herstelproces?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik heb bewust voor anatomisch gekozen omdat ik geen decollete hoef persee als ik naakt ben en in een bh heb je het toch vanzelf! Ik was ook bang voor het voetballen effect met ronde protheses en bij de een valt het wel mooi en de ander vind ik het alsnog te rond maar ieder zijn voorkeur! Na 5 weken heb ik helemaal nergens meer last van! Ben zo blij rrmee en ze worden met de dag mooier. De eerste 3 weken waren ongelofelijk kut haha nu gaat het gelukkig weer en vanaf volgende week mag ik eindelijk bh's gaan dragen!!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoeveel heb jij bij Diana betaald? Voor de cohesieve implantaten gaven ze een richtprijs van 2900 aan.

 

Moet ik het trouwens aan mijn werkgever vertellen of kan ik na 2 weken vakantie op te nemen gewoon werken?

Ik doe geen arbeidsintensieve werk, gewoon kantoor.

 

Ik hou zoiets liever voor mezelf, maar twijfel of ze wat zullen merken... ben zo bang dat men het ordinair vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei bella_princessa:

En hoeveel heb jij bij Diana betaald? Voor de cohesieve implantaten gaven ze een richtprijs van 2900 aan.

 

Moet ik het trouwens aan mijn werkgever vertellen of kan ik na 2 weken vakantie op te nemen gewoon werken?

Ik doe geen arbeidsintensieve werk, gewoon kantoor.

 

Ik hou zoiets liever voor mezelf, maar twijfel of ze wat zullen merken... ben zo bang dat men het ordinair vind.

Ik heb op mijn werk ook niks verteld en zat ook op kantoor. Niemand heeft iets gemerkt omdat het in wijde kleding die ik nu 6 weken draag geen verschil ziet als voorheen met een maximizers aan haha. Ik moest een borstband dragen dus houd rekening dat je die misschien ook kan krijgen en die zit behoorlijk hoog wat lastig weg te werken is in kleding:p die cohesive 2 zijn inderdaad 2900 euro en er komt nog 60 euro bij voor het registreren van je implantatie! Ook moet je de bh aanschaffen die 35 euro kost en een borstband kost 15 als je die krijgt. Achteraf kreeg ik een mailtje dat ik 50 euro terug kreeg als ik mijn ervaring op internet deelde dus dat was wel fijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei bella_princessa:

En mijn laatste vraagje! Wat houdt deep profile in ofzo, ik lees dat hier op topics, maar wat is mooi als ik voor 400cc ga?

Deep profile weet ik niet je hoort wel vaak high profile. Protheses hebben verschillende profielen dus dat moet je met je pc bespreken straks wat hij t mooist vind! Maar meestal plaatsen ze high profile dacht ik. Weet even niet zo goed hoe ik het verschil moet uitleggen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal. 

 

Volgensmij voel ik me wel thuis tussen jullie. Ik ben nog aan het orienteren. Heb na 2 kids nog lege zakjes over en droom van mooie volle borsten! Ik ben 1.59 lang en weeg 50 kilo dus het moet wel bij me passen, al mag je best een beetje zien dat ze nep zijn ;) wat zijn jullie tips en ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.