Ga naar inhoud

Fatma : 23 september 2010: Dr. Darius : Bcas Kliniek : Brussel


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Na een paar jaar uitstellen heb ik nu eindelijk een afspraak voor een BV gemaakt bij het Bcas in Brussel bij dr.Darius.

Volgend week is het zover.

Ik lees zowel positieve als negatieve verhalen over deze kliniek.

Zijn er hier dames die door Darius zijn behandeld?

Liefs

Fat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis, welkom hier op het forum :D Spannend joh, volgende week al je operatie! begrijpelijk dat je zenuwachtig bent, hadden wij ook allemaal! Maar als je straks eenmaal je boobies hebt ben je super blij.. :) Hoe worden ze geplaatst? Heb helaas geen ervaring met deze kliniek... veel plezier op het forum! liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel eigenlijk meer: achter/voor de spier of dual plane? ;) Hihi je laatste pakje sigaretten? Gaat het je lukken om te stoppen? Ik heb gewoon doorgerookt, lukte me niet.. ;) maar voor je het weet is het maandag, nog maar een paar daagjes :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahha zal door de zenuwen komen dat ik maar halve antwoorden geef.

Achter de spier zal het geplaats worden.

Ik hoop dat het zal lukken met stoppen want hij heeft me echt bang gemaakt met de complicaties.

En ik word pas donderdag de 23ste geopereerd en niet maandag helaas.

Liefs Fat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh haha, hoe kom ik nou weer bij maandag? lees ook maar half dan... ;) Maar dan is het nog precies een weekje! Die is zo voorbij... Wat voor complicaties had ie het over dan? ben ik wel even benieuwt na, het enige wat ik weet is dat je littekens langer erover doen om goed te helen.. liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dan is je operatie al,jee wat spannend allemaal zeg,dat is niet lang wachten meer dus.

ja die buikpijn van de zenuwen hebben we allen wel gehad,heel herkenbaar.

maar voor je het weet,heb je het ergste achter de rug en ben je de gelukkigste op aarde :)

het zal je een mooie cup opleveren.

sucses met stoppen met roken,makkelijk is dat niet,in een zenuwtijd

greetzz moontje

p.s heb je trouwens meerdere consulten gehad?en waarom koos je deze arts/kliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad meerdere consulten gehad, maar had ieder X geen klik met de chirurg (bv silhouet breda).

Ik heb deze kliniek gevonden via een vriendin van mijn man die het een paar maanden geleden daar heeft laten doen.

Zij is er tevreden mee, maar kan helaas niet veel over deze chirug terug vinden op internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik ben gisteren geopereerd en wat ben ik blij!!!! Maar niet heus.

Ik heb verschrikkelijke pijn in mn rug en armen.

Als ik zit kan ik niet overeind komen en als ik lig moeten ze me 2 man uit bed helpen.

Is deze pijn normaal?

Liefs fat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!! :64: De pijn is heeel normaal hoor, je hebt ze ook onder de spier gekregen dus dan is de pijn best heftig, zelfs bij boven de spier in mijn geval had ik de eerste 3 dagen hulp nodig om recht te komen uit bed/zetel, dus is volkomen normaal. Eerste 5 dagen is het best afzien, gewoon op tijd je pijnstillers nemen en rusten en je laten verwennen, je zult zien dat het daarna elke dag beter zal gaan! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi.. Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! :1bouncingboobs: Inderdaad wat Eefje zegt: die pijn is normaal! Je zult zien dat het na een dag of 5 af gaat nemen!! Gewoon je pijnstillers nemen en niet teveel doen! Laat je maar lekker verwennen! Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Nou die pijnstillers helpen echt niet :102: . Heb vanochtend de huisartsenpost gebeld en zij vond mij niet goed klinken. Ze heeft gelijk een arts naar huis gestuurd, heb nu zwaardere pillen gekregen.

IK HEB ZO EEN TREK IN 1 SIGARET :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon gerookt na mijn operatie.. Eerst wat minder, maar nu weer gewoon zoals ik altijd deed! Eigenlijk zou ik het niet moeten doen ivm genezing van de littekens! Maar ik kon niet stoppen... dusja en mijn littekens zien er nog goed uit! Succes, balen dat je zon pijn hebt :( Hoop dat het snel beter gaat :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej fatma gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

Ik ben zelf 6 dagen PO en vandaag voor t eerst zonder de pijnstillers (alleen 2 paracetamol genomen) en het gaan nu echt beter met de pijn, komt goed dus...

En super dat je zotevrden bent, dan is t het allemaal waard toch?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik heb zonet die stomme bh ff uitgedaan. En ik ben gewoon verliefd geworden op mn borsten hihihi

Hihi, wat leuk te lezen, nu word ik wel nieuwsgierig hoor! :118: Maak je ook foto's? Gaat het al wat beter met de pijn meid?

Fijn herstel nog!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fatma,het zal per dag bete rgaan hoor,ookal geloof je dat niet als je nog kapot gaat van de pijn,het komt goed,en lekker optijd wat nemen he,niet wachten als je al te veel pijn hebt,gewoon om de 4a6uur.

jeetje wat super te lezen ook,dat je al verlieft bent op je borsten,dat beloofd veel goeds,geniet er maar van,want deze stap naar een bv is niet niks.

beterschap..

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik ben vorig week geholpen aan een bv.

Tot gisteren had ik behalve spierpijn nergens last van.

Ik mocht vanaf dinsdag eindelijk douchen en het gaasje verwisselen.

Als ik s'ochtends me gaasje eraf haal zit er echt 1 druppel bloed/vocht op.

Ik heb vanochtend mijn chirurg gebeld omdat ik dit keer zag dat het echt gelig was.

Volgens hem hoef ik me niet druk temaken zal geen ontsteking zijn omdat ik anti biotica heb gebruikt gedurende 5dagen.

Hebben jullie hier ervaringen mee?

Liefs Fatma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fatma,normaal gaan/zijn je wondjes zeker tegen dag 6 dicht,grotendeels dan,het kan idd wel eens een druppeltje lekken,heb je dit na 10dagen nog,echt even langs je arts en of huisarts gaam,dit ivm infectie gevaar.

soms is je huisarts dichterbij,dan heb je die optie,ben je zo bij je eigen kliniek/arts,gewoon bellen en zeggen dat je wilt dat er naar gekeken word.

sterkte ermee...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.