Ga naar inhoud

Fatma : 23 september 2010: Dr. Darius : Bcas Kliniek : Brussel


Aanbevolen berichten

Bedankt dames,

Het is een opluchting dat jullie dit mij zeggen.

Later dacht ik ook van als het een ontsteking zou zijn zou het constant druppelen, maar dit is echt na het douchen 1 druppel.

Ik hoop echt dat er niks aan de hand is, nu het eindelijk beter gaat. (ze beginnen lekker zacht teworden)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is idd wel een verschil,of er flinke hoeveelheid uitkomt,of een drupel na het douchen,

je huid weekt iets he,onder de douche,en dat veroorzaakt dus die druppel,ik zou het even vermijden,dat te veel nat worden,van je wondjes.

en laten uitdrogen ook,is het na 10dagen nog niet dicht,echt even langs gaan.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik heb gisteren door mn huisarts die strips laten verwijderen, het zag er allemaal goed uit volgens haar.

Gisteravond merkte ik dat mn linker wond meer vocht verloor en dat het wat dikker was geworden.

Ben vanochtend naar de dokterspost geweest en heb weer anti biotica gekregen :angry:

Ik begin echt spijt tekrijgen van mn BV :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh nee, wat naar dat je spijt begint te krijgen... :(

Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Ben je al naar je eigen pc geweest? wat zegt hij ervan?

Kop op he, dit komt ook allemaal wel goed!

Liefs :58: en sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fatma......spijt????huh.gif

Meen je niet toch? Het komt uiteindelijk toch goed?? Hoort r allemaal bij hoor,tenminste ...het kan wel es tegen zitten,maar als je alles goed verzorgd en t goed laat drogen,is t zo genezen,en ja antibiotica doet ook wonderen.

Dan kun je straks echt super genieten van je nieuwe aanwinsten toch??101.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

antibiotica kan erg goed werken,als de juiste is voorgeschreven,dus lekker je won dje even laten drogen(water met douchen vermijden) en je kuur innemen,en over een week ben je blijd at het weg trekt,geloof me,het komt goed hoor,geen spijt krijgen,je geeft de hoop te vroeg op.

sterkte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, ik was mn borsten nu al 4dagen niet en alles ziet er gelukkig moooi uit.

Maaar hoelang nog?

Ik voel me gelukkig veel beter, heb nog een week tegaan met die pilletjes.

Bedankt voor al jullie tips.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fatma,jij lastig?why?nee joh,doe niet zo mal hahahaha

je hebt gewoon een beetje gezonde zorgen en twijfels en vragen,en wij zijn er om die je te antwoorden en mee te helpen.

en het komt echt wel goed,als je de eerste 2a3 weken verder bent,kijk je er lachend op terug,op je vervelende pijnlijke tijd,echt! :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat het al wat beter gaat met je Fatma!

En wat ben ik blij met dit forum, ben nog niet geopereerd maar weet nu al dat ik er na de operatie zoveel aan ga hebben (nu al hoor). Vooral Moontje met al haar ervaring, zie haar een beetje als onze moeder overste hahaha.

Beterschap meid!!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.