Ga naar inhoud

Henny : 27 september 2010 : Dr Franken : ATS kliniek te vlijmen


henny

Aanbevolen berichten

ja inderdaad we zijn behoorlijk geschrokken.

eerlijk gezegd weet ik niet wat "normaal" is, volgens de pc is 23-24 cm normaal, bij mij is dat 27...

ze hangen ook wel, maar ik had gedacht dat dit met een vergroting wel goed zou komen.

ik vertrouw de pc wel, denk ook niet dat ie iets wil verkopen wat ik niet nodig heb.

z'n verhaal was goed onderbouwd en hij zei ook dat 'ie wel een "gewone" vergroting zou willen doen, maar dat 'ie toch adviseerde dat niet te doen omdat er dan onder de prothese een "stuk over" zou zijn.

hij adviseerde natrelle omdat die beter aan voelen/minder voelbaar zijn wat ook weer duurder is, maar wel beter..

kortom we vertrouwen op het advies van Franken en op de kliniek.

wat een goed gesprek trouwens! eerst met de consulente bijna 1/2 uur, toen nog bijna 1/2 uur met de pc en daarna weer 20 min. met de consulente gesproken.

een héél duidelijk protocol en uitleg...

ze vroegen wel 20 keer of we nog vragen hadden en namen echt de tijd voor ons.

dat is wel wat ik zoek!

misschien nog wel een second opinion bij janssen, maar we hebben al wel een principeafspraak gemaakt voor operatie op 27-9.

stel dat janssen nou zou zeggen dat een lift helemaal niet nodig is, wat moeten we dan weer?!

om het maar eens zo te zeggen; :102::147::blink::wacko::31::23::39::107::102: (en zo nog een paar...)

dan gaan we enkel nog meer twijfelen, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Henny,

Allereerst nog welkom hier (ik loop vaak een beetje achter :blush: )

Jeetje dat is qua onkosten nogal een verschil he. Ik dacht zelf ook een lift nodig te hebben maar dat vond dr Nio niet nodig. Misschien een verschil dat ik hem vrij liet in de "vulling" van de borsten.... De maat maakte mij niet zo uit (dat was voordat ik me verdiepte in de info hier op het forum :lol: ) als de leegte maar weer opgevuld was.

Misschien krijg je een ander advies tijdens je 2e consult en dan kan je gaan afwegen wwelk advies het beste voelt voor jou.

:116:

dank je wel, ik had de vorige reactie al gepost voordat ik die van jou zag!

ik ben erg blij met je bericht! misschien is het voor mij ook dan wel niet nodig.

heb je misschien ook vóór fotos van jou? het resultaat is erg mooi, dat wil ik ook wel zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik persoonlijk zou in dit geval toch echt voor een 2e consult bij een ander gaan. Maar......als dit voor jou helemaal top en goed voelt is dat uiteraard ook goed.

Moeilijk hoor want je wilt wel na je operatie tevreden zijn en niet denken : had ik maar....

Volg je gevoel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel, ik had de vorige reactie al gepost voordat ik die van jou zag!

ik ben erg blij met je bericht! misschien is het voor mij ook dan wel niet nodig.

heb je misschien ook vóór fotos van jou? het resultaat is erg mooi, dat wil ik ook wel zo!

oh haha dacht dat je al op mijn reactie reageerde.......

Mijn voorfoto`s staan er ook gewoon bij hoor. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn voorfoto`s een beetje een vertekend beeld geven volgens mij want ze waren echt LEEG en HANG (of is dat wel duidelijk te zien en zie ik ze op de foto anders ? :56: )

En bedankt voor je compliment :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik persoonlijk zou in dit geval toch echt voor een 2e consult bij een ander gaan. Maar......als dit voor jou helemaal top en goed voelt is dat uiteraard ook goed.

Moeilijk hoor want je wilt wel na je operatie tevreden zijn en niet denken : had ik maar....

Volg je gevoel :D

zou jij me (evt in pm) willen vertellen wat jouw "hoogte" was?

ben wel benieuwd! en misschien heb je ook "voor" foto's?

Franken kan wel zeggen dat dit de enige manier is, maar misschien is er inderdaad ook wel een andere!

vast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou jij me (evt in pm) willen vertellen wat jouw "hoogte" was?

ben wel benieuwd! en misschien heb je ook "voor" foto's?

Franken kan wel zeggen dat dit de enige manier is, maar misschien is er inderdaad ook wel een andere!

vast bedankt

Als ik het wist zou ik het je vertellen maar ik heb geen flauw idee.

As woensdag ga ik op controle en ik zal het aan Nio vragen....laat ik je nog weten dan.

In de gallerij staan ook 2 voorfoto`s (bij die vann de zijkant doe ik erg mijn best om het zaakje omhoog te houden :blush: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen dank.

Uiteraard ga je twijfelen wanneer je 2 verschillende dingen te horen krijgt maar dan kan je weer verder kijken wat je wilt toch ?

Ik heb trouwens al aardig wat hangers hier op het forum mooi zien worden door enkel een bv......Wat natuurlijk niet wil zeggen dat die arts geen gelijk heeft hoor, ik ga ook uit van de goede bedoelingen van een plastisch chirurg.

Het zou veel simpeler (en minder prijzig) zijn wanneer je het met een vergroting mooi kan krijgen.

Ik zie dat je al voor-foto`s hebt ? Mag ik je ww ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

lift is niet niks hoor,operatie duurt langer,herstel en over littekens maar te zwijgen die je dubbel en dwars meer en groter zult krijgen.

een lift deed ik pas echt als ik het van meerdere te horen had gekregen,dus ik persoonlijk ging toch nog eens op consult bij een ander.

maar ik snap je reaktie wel,dat je het dan verwarrend vind en word gemaakt,sucses in elk geval met het maken van je keus.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals jullie (misschien) hebben gelezen ben ik onlangs met m'n man bij ATS geweest in vlijmen, dr Franken.

hij adviseerde geen normale borstvergroting, maar eerst een lift met daarna vergroting.

m'n rechter borst "hangt" op 26 cm de linker op 27 cm.

hij wil dat terugbrengen naar 24 cm en opvullen met links natrelle TRM 210 en rechts TRM 275 beiden op de spier.

hij gebruikt dan de incisie van de borstlift...

de reactie van een aantal was (gelukkig) dat een lift niet persé nodig zou zijn en ik heb erg mooie resultaten gezien van vergrotingen waarbij eigenlijk een lift misschien ook nodig zou zijn geweest.

de vraag;

wie van jullie heeft ook "lege hangers" die met een BV mooi zijn geworden??

hebben jullie ook bij verschillende klinieken uiteenlopende adviezen gekregen, dus bij de ene voor een lift en de andere gewone bv?

ik hoop op jullie reacties, zodat voor mij de keuze misschien ook makkelijker wordt!

bedankt,

henny (die zich op het moment een beetje onzeker voelt.... :unsure: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Henny,

Ik heb er geen ervaring mee..

Maar ik zou als ik jou was eerst meerdere consulten gaan doen!

Kijken of ze je daar ook een lift aanraden..

Het is natuurlijk wel veel geld waar je over praat met die lift erbij + een zware operatie en herstel!

Als het niet perse nodig is zou ik het ook niet doen !

Kijk maar hoe mooi het bij bijvoorbeeld Bizzie is geworden.. :)

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hallo Henny,

Ik kan me voorstellen dat je bang bent voor een lift. Ikzelf heb ook lege hangborsten. Maar bij mij komt het omdat ik heel veel ben afgevallen (bijna 80 kilo). Ik ga over 2 weken ook voor een lift. Ben er ook wel onzeker over hoor... maar het probleem bij mij is ook dat mijn tepels te ver naar onder staan, en dat kan nooit echt mooi worden met alleen maar een borstvergroting. Soms zie ik ook wel foto's dat ik denk, jammer dat die geen lift heeft laten doen, de tepels zitten dan zo laag dat vind ik dan ook wel zonde van de bv. Maargoed, ik zou als ik jou was nog een paar consulten doen en kijken wat een andere pc ervan vind. Ik heb maar 1 consult gedaan, maar had gelijk een heel goed gevoel bij deze arts, over 2 weken krijg ik mijn borstlift met prothese en gelijk een buikwandcorrectie.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Henny ,

belangrijkste is - vind ik - hoe je zélf tegenover die lift staat .

Het is een bijkomende operatie die je waarschijnlijk niet voorzien had .

Ik bedoel daarmee , denk je voor jezelf : indien je meerdere consulten gaat doen en er eentje tussen zit die géén lift nodig acht , ga je die dan niet nemen > omdat je dat gewoon niet ziet zitten , die lift .

Dikwijls grijp je de kans waarop je hoopt en wil je de andere aanbevelingen gewoon niet horen , begrijp je wat ik bedoel ?

Het brengt ook bijkomende littekens mee , een meerprijs enz. .

Ook ik heb mooie rezultaten zonder lift (al was die aangeraden) gezien maar ook enkele die nadien spijt hadden niet die lift gedaan te hebben . Ook protheses zakken na een tijd , zeker op de spier geplaatst . Dus denk ook even op termijn want de eerste paar maanden staan die borsten hoog maar dan zakt dat terug tot in je oorspronkelijke borstplooi(en) .

Langs de andere kant zitten die borsten voor jou al jaren op die 'hoogte' , gaat jou dat storen ?

Misschien moet je ook even gaan kijken in 't topic operatieverslagen borstlifting gaan kijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi b-cupje,

ik stuurde je een pm voordat ik deze post zag..

je hebt gelijk, misschien gaan we wel naar de andere pc omdat we daar te horen krijgen wat we liever horen.

mijn man zei al; de lift met een vergroting is een mercedes, gewoon vergroten een opel... moeten we tevreden zijn met een opel of gaan we voor de mercedes.

hij laat me wel vrij in de keuze, het geld is ook niet de belangrijkste reden om een keuze te maken.

ik vraag me wel af hoe "hoog" bij jullie de borsten zijn...

is 26-27 cm wel zo veel?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben aan 't meten geslagen :rolleyes:

Vanop het borstbeen gemeten zit mijn borstplooi op 24cm en mijn tepels (midden) op 22cm .

Hoger en voller bereik je met een ronde prothese met hoog profiel (ik heb laag , dat zie je duidelijk op mijn foto's in profiel genomen) . Voor stand van de tepels speelt dat profiel ook een rol .

Je hebt een slimme vent Henny :38:

Ik denk dus gewoon met jullie mee ... ben je met die Opel (wat ook mooier zal zijn) tevreden of ga je voor de mercedes (wat super zal zijn) .

Daar kan je idd alleen zélf een antwoord op geven .

Het is iets wat je normaal maar één maal laat doen dus ... ik maak het je niet gemakkelijker vrees ik :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil ik het ook nog even moeilijker maken...*sorry*

Een lift wil niet per definitie zeggen dat het mooier zal worden dan "gewoon" een bv.

zoiezo Meer littekens.....En ik heb zelf voor mijn bv rond zitten kijken naar de resultaten van liften en ik vond dat meestal niet zo mooi als enkel een bv. (extreme gevallen daargelaten maar dat zijn jouw borsten in mijn ogen niet)

nou ja, iig succes met beslissen.

Ik voel me toch zeker geen Opel maar een Porche 911 Turbo haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Bizzie zo bedoelde ik het niet, wil je niet kwetsen of neerhalen!

Ik vind het resultaat bij jou erg mooi, dat had ik je al verteld hè!

Maar wat bij jou werkt wil niet zeggen dat dat voor mij ook zou werken

Het punt is dat ik niet bij voorbaat weet wat de beste keuze is, zeker op lange termijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc zei dat een lift lang niet altijd zo mooi is als de verwachtingen zijn,het kan wel eens erg tegenvallen,maar als je er geen keus in hebt,dan moet je wel,ik heb je fotos niet gezien van hoe ze nu zijn,dus ik zou niet weten of het bij jou nodig zal zijn.

Kijk als jouw tepels erg laag hangen dan is een lift wel aan te raden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

de kogel is door de kerk, we gaan voor de lift met vergroting.

dank jullie wel voor de informatie en meningen ik heb veel gehad aan al jullie commentaar!

bedankt hiervoor,

mijn boobie-date wordt dus;

27 september, dr Franken ATS kliniek te vlijmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.