Ga naar inhoud

Henny : 27 september 2010 : Dr Franken : ATS kliniek te vlijmen


henny

Aanbevolen berichten

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hallo allemaal,

bedankt voor de reacties!

ik ben inmiddels weer thuis, inclusief drains en tape...

met de pijn valt het gelukkig mee (ben wat gewend na 2 zware bevallingen en alles wat daarbij hoort)

ik begrijp nu wel waar de drains voor zijn, er zit inmiddels al zo'n 40cc vocht per drain in!!

kan me voorstellen als dat allemaal was achtergebleven dat dat behoorlijk pijnlijk was geweest.

er staan al wat foto's in m'n album, meer over de routekaart die de Dr. had getekend en de stapel (!) mcghan's die mee naar de ok zijn gegaan.

Ben erg blij met m'n verpleegbedje, kan lekker slapen nu (vanmiddag al getest)

heb in het ziekenhuis een halve nacht wakker geweest omdat de buurvrouw (voorzichtig gezegd) een beetje medelijden met zichzelf had.

haar ouders waren tot 2300 (!) in het ziekenhuis gebleven en wilde om 22:00 nog voor haar om friet rijden, wat de verpleging niet zo'n goed plan vond... duh..

donderdag de drains er uit, hoop dat dat vervelend gevoel dan ook weg is.

groetjes en xx van Henny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je weer thuis bent.. :)

Hihihi.. om 22.00 uur nog om friet rijden haha! Kan me voorstellen dat dat geen goed plan was..

Kon je haar niet voorzichtig vragen of ze stil wilde zijn? ;)

maar gelukkig ben je nu weer thuis in je eigen bedje.

kan me voorstellen dat dit wel veel fijner is !

Veel sterkte nog en een goed herstel!

liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow!

vandaag de plakband er af en de drains er uit.

WAT IS HET MOOI GEWORDEN!!!

rondom de tepelhof een litteken, en bij links een kleintje naar beneden (plm 3 cm)

het is (voorlopig) een 80D geworden, wat precies bij m'n lichaam past!!

wilde een bh kopen bij ats, ze adviseerde dat niet te doen omdat ze daar 85.- kosten en bij Hema 12.50.

m'n man (ter plekke) naar de hema gestuurd om een bh, en deze aan gedaan.

Audrey, de consulente en verpleegster, is super aardig en sympathiek.

ze nam echt (weer) de tijd en heeft de incisies met tape geplakt zodat er maar kleine littekens komen.

zal proberen vanavond fotos te maken en te posten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

116.gif Hey Henny,116.gif

GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BOOBS1bouncingboobs.gif . Wat fijn dat het goed met je gaat. Ja nou zeg als ik had geweten dat dat bedje zo fijn zou zijn hhahahaha had ik dat toch ook gedaan. Is juist wel fijn voor de herstelperiode. Als je de foto's geplaatst hebt ga ik zeker kijken. Fijn dat je ook zo tevreden bent over de maat.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hé!

die tape aan de onderkant is alleen maar voor steun, zoals ik zei heb ik enkel een rond litteken rondom de tepelhof een een kleintje naar onder!

echt knap gedaan hoor!

krijg straks ook nog meer "glijbaan" en ronder van onder!

hihi dat rijmt!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.