Ga naar inhoud

Henny : 27 september 2010 : Dr Franken : ATS kliniek te vlijmen


henny

Aanbevolen berichten

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ik vind zelf dat ze wel wat hoger mogen en mijn tepels wat kleiner....

daarbij geloof ik het argument van de pc, dat ze waarschijnlijk anders over een aantal jaar alsnog gaan hangen...

we zijn niet naar de andere geweest, misschien gaan we dat alsnog wel doen. dat weet ik nog niet zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Hennie, goed dat de kogel door de kerk is. Dat is dan een hele geruststelling he. Nou ik ben stikbenieuwd, je gaat nu 2 dagen voor mij onder t mes. Moet je een nachtje blijven nu?

Ik denk wel dat je een goede keuze hebt gemaakt, zeker omdat je tepels ook groot zijn, het is toch mooier een kleinere tepel die mooi midden op de borst staat vind ik! Nog maar anderhalve week!!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Owja, ik heb ook ff gemeten, was wel nieuwsgierig bij mezelf..

links 24 cm tot de bovenkant tepelhof, rechts 25 cm. Allebei vanuit die puntjes aan t begin van het sleutelbeen gemeten. De pc had mij al gezegd dat het verschillend was (was mezelf nog nooit opgevallen haha). Dat is straks ook mooi opgelost.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ingrid,

We zitten in hetzelfde schuitje!

Bij mij werd gemeten van het midden van t kuiltje tot de tepel..

M'n huid had ook striea (?) en was slap

Ik moet (mag) een nachtje blijven en krijg ook drains!

Moet regelmatig op nacontrole en er worden pleisters geplakt om zo klein mogelijke littekens over te houden.

Ik vertrouw ATS meer dan 100%!

Dat ze wat

Duurder zijn hoop ik terug te zien in kwaliteit en mate van nazorg.

Of dat ook zo is laat ik jullie zsm weten

Bedamt voor de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 week! kan niet wachten!!

heb een verpleegbed geregeld via de thuiszorg, misschien een tip voor jullie allemaal.

kan in de woonkamer en dan de achterkant omhoog..

we hebben een waterbed en dat voorspelde niet veel goeds, dus vandaar.

thuiszorg kost niets, alleen maar makkelijk.

m'n schoonzus denkt dat het een vraag om aandacht is, m'n schoonmoeder wil er niet over praten en mijn eigen moeder vindt dat ik nog een second opinion vindt vragen

de enige die me steunt is m'n man....

dat is wel jammer, wordt er niet zekerder van... :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh wat sneu te lezen dat je man er is om op te bouwen dus,ja familie kan soms heel raar reageren,dat verwacht je dan niet,maar gelukkig heb je wel elkaar(je man en jij) en dat is wel heel fijn dan weer,toch?

het komt ook wel goed,alleen had het fijn geweest als ze meteen positief reageerde,maar ze draaien vast bij,als het eenmaal achter de rug is,en ze doorkrijgen dat dit je echt gelukkig maakt,en geen schreeuw om aandacht is :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff, wat rot dat ze zo reageren... :angry: Gelukkig steunt je man je wel volledig! Maar niks van aantrekken hoor! Het maakt jou gelukkiger en daar draait alles toch om? Misschien als alles achter de rug is gaan ze dat ook wel inzien en trekken ze bij, ik hoop het voor je want dit is ook niet leuk!! Sterkte ermee xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de lieve reactie.

Het zou leuk zijn als ik er over zou kunnen praten met de mensen om me heen, ik denk dat ze gewoon jaloers zijn...

Ik heb hier al wat leuke vriendinnen gevonden die achter me staan, dat vindt ik erg prettig!!

X henny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Henny,

Wel heel vervelend voor je dat de omgeving zo reageert. Tja mensen denken vaak dat ze het allemaal beter weten dan dat je zelf weet. Hup en ze hebben meteen een oordeel klaar. Gelukkig heb je een lieve man meid die je allen steun geeft. En inderdaad een waterbed is funest voor je borsten. Mijn vriend heeft ook een waterbed en heb het anderhalve week na de po geprobeerd. Nou ik raad het je niet aan. Nu twee en een halve week po heb ik het weer geprobeerd. Het gaat al veel beter maar mijn vriend moet mij wel meehelpen om overeind te komen. Hahahaha ik kan dat zelf nog niet en op de bank wel.

Liefs,

Cintaxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Hennie,

Wat jammer joh dat de mensen om je heen zo reageren... ze beseffen niet dat ze je hiermee pijn doen volgens mij. Hopelijk draait het inderdaad bij als ze zien dat je het echt graag wilt en ze inzien dat hun mening er niet toe doet. Het is jouw lijf toch! Gelukkig krijg je lekker steun van je man! Mijn man steunt me ook hoor, maar hij vind het eigenlijk allemaal niet echt nodig,maar hij snapt wel dat ik het wel graag wil hoor.

Ik ben benieuwd hoe ik het ervaar met het waterbed. Het lijkt mij juist zalig, na de keizersnee en laparascopie vond ik mijn eigen waterbedje juist heerlijk. Maar kan altijd nog op het bed van mijn zoon gaan liggen mocht het niet lukken. Ik blijf zowiezo een dag of 3-4 in het ziekenhuis. Het wordt nu allemaal wel heel spannend he Hennie, ben jij ook zo aan het ruimen, poetsen, zorgen dat er gezonde maaltijden in de diepvries komen enzo? Ikke wel... nog een goeie sportbh gaan kopen, ik heb er alleen nog 1 van de hema, maar wil een fila met voorsluiting, heb een leuke gezien bij v en d online, maar wil toch ff naar de winkel zelf om te kijken/passen (omtrek dan hihi)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel, allemaal voor de leuke reacties.

we staan er inderdaad alleen voor, wat me (en m'n man) wel erg tegen valt.

we hadden toch begrip verwacht.

mijn man had ook altijd zo iets van "het valt toch wel mee" maar staat zeker achter me.

het is hij die zei dat als ik het wilde dat ik het gewoon moest doen, ondanks dat het dik 5300 kost die we goed zouden kunnen gebruiken voor andere dingen.

we zijn niet zo rijk dat dat maar gewoon over is, we zullen dingen moeten laten om mijn lift...

ben volop aan het opruimen en inslaan, dat het maar snel maandag is!

ga sport bh's kopen bij de kliniek, weet ik zeker dat het de juiste zijn, dan maar wat duurder dat kan er ook nog wel bij.

het bed heb ik geregeld om dat ik veel mensen zie schrijven dat het slapen ellende is, een water bed is niet echt handig om in/uit te stappen.

kost niets, als het niks is kunnen ze 'm ook zo weer ophalen....

xx en groetjes weer,

Henny

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Henny, vandaag jouw grote dag! Spannend hoor, veel succes!

Je zult dit waarschijnlijk niet meer lezen, en je moest ook een nachtje blijven he? Ik zelf moet woensdag al vroeg op pad (8 uur binnen zijn), dus misschien zie ik je verslag morgenmiddag, en anders lees ik het na mijn eigen ok. Ik ben heel benieuwd hoe jij het gaat ervaren!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK HEB ZE!! :1bouncingboobs:

van ochtend moest ik om 07:45 binnen zijn, het is 45 mins rijden dus om op tijd te zijn zijn we rond 06:30 vertrokken thuis.

na een kwartiertje tekenen (de kaart van m'n woonplaats stond er volledig op) en overleg met Dr. Franken (érg fijne, betrokken en aardige man!) nog even gewacht en om 09:00 door een verpleegster en m'n man naar de ok gebracht.

veel ge-eikel met het infuus (na 3x prikken pas raak) een dosis narcose spul om 09:15 en weg was ik.

om 12:20 was 'ie klaar en kwam ik op de uitslaapkamer.

daar voor het eerst even gekeken; PRECIES HOE IK ZE WIL (zo ik door de tape kan zien!)

niet te groot, niet te klein maar precies goed bij m'n lichaam.

(links is er een trm 255 in gegaan en rechts een trm 295, op de spier)

ik heb in ieder geval geen anker littekens, als het goed is rechts enkel rondom de tepel en links met een kleintje nog naar onder er bij.

ook de tepelhof zou nu kleiner moeten zijn en de tepels staan nu 4-5 cm hoger.

ik had weinig pijn en moest even wachten tot 13:30 dat ik terug naar m'n kamer mocht.

na een tijdje toch wel wat pijn dus 1000mg Paracetamol, en daarna nog een Diclofinac.

nu gaat het weer wel, vanmiddag had ik eerst nog wat geslapen.

ik laat jullie morgen (als het lukt) weer wat weten.

@ingrid_k; succes vast als het niet meer lukt te mailen!!

vanuit het ziekenhuis in Boxtel;

XXX Henny (with the big boobies!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Hennie,

Wat leuk dat je zo snel na je ok al een verslagje schrijft. Wat je beschrijft klinkt super, gaaf joh dat het tot zover je kunt zien helemaal naar je goesting is!! En dan zoveel gelift zonder anker! Goed hoor. Ik ben heel benieuwd naar foto's straks!

Hopelijk blijft t meevallen met de pijn..

Groetjes van ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.