Ga naar inhoud

Iemand ervaring met deze klinieken??


Cha1990

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben nieuw hier

Ik ben 26 jaar oud moeder van 2 kindjes zoontje van 8 en dochter van 5 

Ik ben 1.82 lang en weeg 65 kilo 

en ik zit al enige tijd na te denken over borstvergroting en nu heb ik de stap genomen om op consult te gaan 

Ik heb 13 april consult bij accz kliniek 

En 18 mei bij veldhoven kliniek

Vind t allemaal heel spannend maar ook zeker leuk heeft iemand ervaring met deze klinieken en zou dat willen delen? 

 

Groetjes cha

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Abc kliniek stond ook op men lijstje. Ze zijn wel iets duurder voor een bv, rond de 4000 euro. Maar hier op het forum ook mooie voorbeeldjes te vinden. Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
7 minuten geleden zei dian85:

Ik ben in april 2007 door Van Onselen geopereerd en is heel mooi geworden.

Denk dat die zwarte lijst misschien komt door wat er in april 2007 is gebeurd (dag voor mijn borstvergroting).

Ook iets recenter is er nog iets aan de hand geweest. 

En een plaatsing op de zwarte lijst is niet vergelijkbaar met een kleine tik opde vingers van een kind.

Dat hij niet in Nederland opereert, maar zijn operatiekamer in Duitsland heeft, heeft daar absoluut mee te maken!

 

Lees je dus goed in als je naar van Onselen zou willen gaan en bepaal zelf of je het risico neemt.  Neem dan wel in acht, dat een schorsing in het big-register geen kattepis is. 

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat wist ik niet. Heb alleen mijn eigen ervaring en die was/is goed.

Uiteraard als ik bij oriëntatie zoiets zou tegen komen zou ik die arts ook overslaan.

 

Lees je goed in en maak dan een goede keuze! Ik ga het zelf ook meenemen mocht er bij mij wat aan de hand zijn. Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei dian85:

Oh dat wist ik niet. Heb alleen mijn eigen ervaring en die was/is goed.

Uiteraard als ik bij oriëntatie zoiets zou tegen komen zou ik die arts ook overslaan.

 

Lees je goed in en maak dan een goede keuze! Ik ga het zelf ook meenemen mocht er bij mij wat aan de hand zijn. Bedankt!

:35:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef jee het is echt niet goed. Bedankt voor de info/waarschuwing. Iets heel anders is dat mijn moeder een bovenooglidcorrectie door hem heeft laten uitvoeren, maar vorig jaar nog elders is geweest omdat er nog een bobbeltje zat. Nu is het helemaal goed en mooi. Ook dus geen 10 voor Van Onselen.

 

Nogmaals bedankt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga niet meer na accz mijn vriendin is vorige week geweest en ze mocht niet eens ronde implantaten bekijken dat werd afgekaatst ze moest maar anatomisch want dat was natuurlijker en dus de operatie in dusseldorf dus ik ga zowiezo 18 mei naar veldhoven kliniek en zit nog sterk te twijfelen om een consult bij diana te plannen zodat ik opties heb 

Wil toch pas eind juli geopereerd worden dus heb nog eventjes tijd om rond te kijken en te snuffelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Cha1990:

Ik ga niet meer na accz mijn vriendin is vorige week geweest en ze mocht niet eens ronde implantaten bekijken dat werd afgekaatst ze moest maar anatomisch want dat was natuurlijker en dus de operatie in dusseldorf dus ik ga zowiezo 18 mei naar veldhoven kliniek en zit nog sterk te twijfelen om een consult bij diana te plannen zodat ik opties heb 

Wil toch pas eind juli geopereerd worden dus heb nog eventjes tijd om rond te kijken en te snuffelen

Hoi Cha1990, dat is inderdaad heel raar. Ze kunnen dat aangeven dat anatomisch natuurlijker is, maar uit eindelijk ligt de keus bij jou...jouw lijf. In Dusseldorf ook de operatie.... Succes met oriënteren en je operatie. Heb helaas geen tips voor je wat betreft kliniek/plastisch chirurg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tue Apr 18 2017 om 11:47 zei dian85:

Hoi Cha1990, dat is inderdaad heel raar. Ze kunnen dat aangeven dat anatomisch natuurlijker is, maar uit eindelijk ligt de keus bij jou...jouw lijf. In Dusseldorf ook de operatie.... Succes met oriënteren en je operatie. Heb helaas geen tips voor je wat betreft kliniek/plastisch chirurg.

Ja dat vond ik ook heel raar dus ik zie dan al af van die kliniek en ga lekker rustig verder kijken en kies wel waar ik fijnste gevoel bij heb 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoel ik dus :P 

En dat ze alleen anatomisch aansmeren, en dan ook nog de polyurethaan-variant.... :39: 
Daarbij.. het was vast een consulente die dit aan het promoten was.. Met een beetje mazzel zie je de pc nog langer dan een week voor de operatie... Ook dit is niet volgens het boekje.. Je moet officieel, een 'redelijke termijn' hebben om na te denken, nadat je door de arts zelf goed voorgelicht bent. Die redelijke termijn, daar is bij rechtzaken al vaker een week of 2 voor gesteld.
Dit heeft alles te maken met de 'Informed consent' waar iedere arts zich aan moet houden.
Ik heb trouwens niks tegen klinieken.. Wil alleen graag waarschuwen voor dingen die niet helemaal gaan zoals het zou moeten..

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij accz geweest. Van te voren had ik de namen van de pc opgevraagd en ben gaan googlen..... kwam veel slechte verhalen tegen over Van onselen en dat heb ik uiteraard daar ook wel even gevraagd. Maar helaas geen antwoord......

ze was indedaad heel erg gericht op de anatomische prothese, zodra ik over een ronde begon werd dat al afgekapt en gezegd dat de pc's bij hun eigenlijk alleen met anatomisch werken. 

 

Omdat ik absoluut niet door van onselen geopereerd wilde worden ben ik verder gaan kijken en bij Diana gabriels terecht gekomen. Ben hier 3 keer coor een gesprek geweest en na een standaard bedenktijd van een week de knoop doorgehakt. 7 april geopereerd door dokter van Waes en vrijdag de eerste controle. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei KaylaDelihla:

Kinderachtig mannetje he :45:
Dit is niet het enige filmpje wat ik gezien heb. Helaas zijn er wat andere filmpjes al van internet verwijderd door de jaren heen, maar hij kan niet zo goed tegen zijn ongelijk :45: 

Paar jaar geleden kwamen hier allemaal assistentes van hem op het borstenforum, met een zogenaamd operatieverslag over hem. Niets dan lof joh!
Ach.... Laat het mensen aan het denken zetten, dan is het al goed :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast KaylaDelihla
1 uur geleden zei best_boobie:

Kinderachtig mannetje he :45:
Dit is niet het enige filmpje wat ik gezien heb. Helaas zijn er wat andere filmpjes al van internet verwijderd door de jaren heen, maar hij kan niet zo goed tegen zijn ongelijk :45: 

Paar jaar geleden kwamen hier allemaal assistentes van hem op het borstenforum, met een zogenaamd operatieverslag over hem. Niets dan lof joh!
Ach.... Laat het mensen aan het denken zetten, dan is het al goed :)

 

Ik was eens benieuwd naar alle verhalen over hem dus had 'm even gegoogled.. :D

Zou er toch niet bij onder 't mes willen, zo fijn dat ik jullie gevonden heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi...

Ik ben 3jr geleden ook door hem geopereerd. En tot de dag van vandaag erg tevreden. had ook geen pijn na die tijd. Tevens waren er destijds meer positieve meiden die bij hem waren geweest voor een borstvergroting. En ook toen waren er al een aantal vaste mensen op dit forum tegenstander. Je moet uiteindelijk je gevoel volgen.

succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.