Ga naar inhoud

Hanna_A : 17 april 2017 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Ik ben Hanna, 29 jaar en werk als maatschappelijk werker. Ik heb 15 april een afspraak staan voor een borstvergroting bij dr. Grabrietz (via Diana Gabriels). Tijdens mijn eerste consult is 400cc ronde (Mentor)!prothese aangeraden.

 

1 april heb ik een consult met dr. Grabrietz die mij gaat opereren.

 

Ik ben aangemeld op het borstenforum omdat ik graag ervaringen van andere dames wil lezen/horen. Ik vind het namelijk super spannend! 

 

Een vriendin van mij is ongeveer 3 jaar geleden geopereerd door dr Straten die destijds voor Diana Gabriels werkte en heeft goede ervaringen. 

 

Ik zou graag ervaringen over dr. Grabrietz willen horen.

 

xx Hanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 24-3-2017 om 10:52 zei Hanna_A:

Hallo dames,

 

Ik ben Hanna, 29 jaar en werk als maatschappelijk werker. Ik heb 15 april een afspraak staan voor een borstvergroting bij dr. Grabrietz (via Diana Gabriels). Tijdens mijn eerste consult is 400cc ronde (Mentor)!prothese aangeraden.

 

1 april heb ik een consult met dr. Grabrietz die mij gaat opereren.

 

Ik ben aangemeld op het borstenforum omdat ik graag ervaringen van andere dames wil lezen/horen. Ik vind het namelijk super spannend! 

 

Een vriendin van mij is ongeveer 3 jaar geleden geopereerd door dr Straten die destijds voor Diana Gabriels werkte en heeft goede ervaringen. 

 

Ik zou graag ervaringen over dr. Grabrietz willen horen.

 

xx Hanna

Hoi Hanna,

 

ik ben via Diana Gabriels bij Kliniek Amstelveen terecht gekomen. Wordt as maandag geholpen door Dr Roosenburg. Het advies was 350 cc rond voor de spier. Ik ben 31 jaar, 1.68 m en 49 kg, erg smal gebouwd dus. Ik twijfel of ik niet voor 375 cc zal gaan. Wat zijn jouw lichaamsverhoudingen? En hoe is het consult met de arts verlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @LindsayS ik lees helaas je berichtje nu pas! Ondertussen ben je al geopereerd he? 

 

Ik ben 1,68m en weeg 70 kg. Ik heb best brede heupen en een bolle bips dus haha het wordt toch 400cc. Consult met de arts verliep erg goed. Aardige man! Hij heeft even wat moeten meten en doen omdat mijn borsten erg ongelijk zijn. Maar hij gaat had er vertrouwen in dat hij er wat moois van kan maken. Super spannend allemaal. Ik word 17 april geholpen in Amstelveen. 

 

Ik ben heel benieuwd hoe jij je nu voelt zo na de operatie? Vast erg moe. Hoop dat alles goed is gelopen! 

 

Groetjes,

 

Hanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hanna_A Wat fijn dat het gesprek goed gegaan is. Ik denk dat je idd best 400cc kan hebben. Nou aftellen ;) Had je een goed gevoel bij de arts? Kliniek Amstelveen was verder echt top! Iedereen super lief en behulpzaam

 

Bij mij is het toch 350cc geworden en ben blij dat ik niet groter ben gegaan. Is groot maar niet extreem, ik ben natuurlijk zo fijn gebouwd. Verder gaat t goed... de eerste dag was wel zwaar. Na de operatie niet misselijk en niet echt pijn maar dat kwam de uren erna. 1 po kon ik al m'n armen beter bewegen en zelf overeind komen, nu 2 po ben ik nog wel wat moe maar dat komt misschien ook omdat slapen zo onhandig is. Ik was een buik/zijslaper en dat gaat niet dus wordt wel af en toe wakker omdat ik in één houding lig en dat doet weer zeer aan m'n rug. Hoop dat ik over een paar dagen op m'n zij kan maar voor nu zijn m'n borsten daar nog te hard en gevoelig voor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @LindsayS fijn om te horen dat het goed met je gaat. Qua pijn vind ik het allemaal erg spannend. Ik bereid me al mentaal voor op de eerste week. 

 

Ik heb een goed gevoel bij de dokter.  Ik heb ook al goede verhalen over hem gelezen op het forum. 

 

Misschien is het wel lekker voor je om zo'n zij slaap kussen(zwangerschapskussen) aan te schaffen. Ik doe die in m'n knie holten waardoor ik minder last krijg van mijn rug. (Je kan natuurlijk ook een gewoon kussen onder je knieën doen) dan heb je een minder holle rug. 

 

Veel succes met verder aansterken :) xx Hanna 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

 

Hallo dames :) 

 

Mijn operatie datum is ondertussen aangepast, zodat ik niet helemaal naar Vlaardingen hoef te rijden. Het wordt 17 april in Kliniek Amstelveen door dr. Grabietz.

 

Ik ben nu eindelijk gewend aan het idee dat er straks 400cc in gaat. Ik vond het eerst wat veel, maar na het tweede consult met dr. Grabietz kwamen we er op uit dat het de beste keuze is omdat mijn onderontwikkelde borsten de vulling echt nodig hebben om een mooie borst te worden. Ik zal een foto album aan maken voor de dames die nieuwsgierig zijn naar mijn onderontwikkelde borstgroei en straks ook het resultaat willen zien.

 

Naast de bv krijg ik aan mijn rechterborst ook een lift. Omdat her verschil tussen mijn linker en rechter borst te groot is. Dit vind ik eigenlijk nog spannender dan de bv zelf!! 

 

Ik houd jullie op de hoogte 

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-4-2017 om 20:21 zei Hanna_A:

Update:

 

Hallo dames :) 

 

Mijn operatie datum is ondertussen aangepast, zodat ik niet helemaal naar Vlaardingen hoef te rijden. Het wordt 17 april in Kliniek Amstelveen door dr. Grabietz.

 

Ik ben nu eindelijk gewend aan het idee dat er straks 400cc in gaat. Ik vond het eerst wat veel, maar na het tweede consult met dr. Grabietz kwamen we er op uit dat het de beste keuze is omdat mijn onderontwikkelde borsten de vulling echt nodig hebben om een mooie borst te worden. Ik zal een foto album aan maken voor de dames die nieuwsgierig zijn naar mijn onderontwikkelde borstgroei en straks ook het resultaat willen zien.

 

Naast de bv krijg ik aan mijn rechterborst ook een lift. Omdat her verschil tussen mijn linker en rechter borst te groot is. Dit vind ik eigenlijk nog spannender dan de bv zelf!! 

 

Ik houd jullie op de hoogte 

 

x

 

 

 

Ben erg benieuwd!!

Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE: Vandaag een mail gehad met verdere info over mijn operatie. Ik mag mij 17 april om 10:15u melden bij de kliniek!! Het zweet breekt me uit als ik er alleen al aan denk.

 

Volgensmij ben ik nu redelijk voorbereid. PO bh's in huis, voldoende pijnstillers, alle informatie folders gelezen... Ik hoop zo dat het resultaat naar wens zal zijn en ik geen complicaties zal hebben. Dat is altijd nog maar afwachten.

Hoe ik mij verder kan voorbereiden weet ik nu even niet??

 

Ik heb er enerzijds heel veel zin in, maar anderzijds ben ik zo bang. Hopelijk kan ik er over een paar weken om lachen haha!

Ik hoop maar dat ik na 3 weken weer kan werken. Ik heb namelijk echt geen mogelijkheid om langer thuis te blijven. Maar ach, afwachten maar. Hopelijk valt het allemaal mee!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen zaterdag door Dr. Grabietz geopereerd , 450cc voor de spier , rond 1 uur de operatiekamer op en tegen 3 uur was ik al terug beneden :) Ik heb buiten het gevoel van een paar blauwe plekjes te hebben gehad (en natuurlijk dat alles redelijk gespannen is :P ) totaal geen pijn gehad en heb geen pijnmedicatie nodig gehad, buiten de zetpillen die je voor de operatie moest gebruiken. Vriendelijke dokter , ik ben ook in Amstelveen geopereerd , ook supervriendelijke verpleegsters ... Nu afwachten op het eindresultaat haha :) Voor jou as maandag alvast veel succes gewenst ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen boob day!!!

 

Hoi lieve dames,

 

Morgen is het dan zover! Ik eet nog even m'n laatste bakkie fruit en (halve liter) kop thee voor het slapen gaan. Ik zal morgen wel uitgehongerd uit de operatiekamer komen haha!

 

Maar goed... gezonde spanning overheerst mijn avond. Ben zo benieuwd naar het resultaat morgen als ik wakker word en naar beneden kijk.

Ik heb zo lang gedroomd over mooie borsten. Het idee dat ik na morgen over mijn 'kleine tietjes complex' heen ben, houd mij dan ook op de been. Laat maar komen die tetten dr. Grabietz!

 

Wat zal dat een opluchting zijn zeg! Elke dag wakker worden, met échte borsten :) en niet meer hoeven balen als ik in de spiegel kijk. Mijn moeder grapje vandaag nog; word je dan toch nog eindelijk een échte vrouw hé?! Haha en bedankt Mam!!

 

Vanavond nog maar even foto's genomen van m'n ouwe boobjes, want tja, na morgen zijn die toch echt verleden tijd. Die zien we nooit meer terug! Dus wilde nog even een waardig afscheid :) Samen een Selfie gemaakt dus.

 

Ik heb zo'n lieve lotgenoot gevonden op dit forum die door dezelfde arts is geopereerd. Vanaf dag 1 dat ik op t forum zit, heeft ze mij alle info gegeven die ik nodig had om mijzelf zeker genoeg te voelen over mijn keuze. Echt super lief @cat82 bedankt daarvoor! Het lijkt misschien klein, maar het had oh zo'n groot effect op mij. Ook heb ik een hele lieve moeder, vriendinnen en collega's die 100% achter mij staan en werd ik vandaag overladen door lieve berichtjes.

 

Nou ik ben er klaar voor! Kom maar op boobies! Tot morgen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.