Ga naar inhoud

Slapend gevoel in handen tijdens slaap...sinds bv


MissJ

Aanbevolen berichten

Dat heb ik ook ! Ik zei al tegen mijn man dat ik dat zo raar vond. Ik bedoel, je ligt op je rug en je armen gewoon naast je of een soort van in je schoot dus klem liggen doen ze niet !?

Maar ik had het ook met een boekje lezen ofzo, dat ik heel snel zo`n slapend gevoel in mijn armen/handen had/heb. Nooit eerder gehad , echt vanaf de bv.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis,

ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt ..

Ik heb het af en toe savonds als ik in de bank zit !!

dan heb ik echt een raar onrustig gevoel in mijn benen en armen, beetje jeukend zeg maar!!

Inderdaad net een slapend gevoel !!

Hoe zou dat komen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het misschien het volgende kunnen zijn?

Ik heb dat tijdens mijn laatste zwangerschap gehad en kreeg te horen dat het vocht is wat je vasthoud en dat vocht kan dus het een en ander (tijdelijk) afklemmen.

Ik denk omdat je na je BV overal vocht vasthoud, zoals in buik en borsten dit misschien ook wel op meer plaatsen wordt vastgehouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

ook ik heb dat rare slapende gevoel in mijn arm en been alleen aan de linker kant en ook alleen als ik in bed lig ik vraag me ook erg af waar het vandaan komt het lijkt idd wel of er iets afgeknelt wordt ik wilde dit aan mijn huisarts gaan vragen van de week

als ik iets weet erover dan zet ik het hier wel neer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 years later...

Topic uit 2010 maar ga het toch uitleggen mocht iemand alsnog een antwoord wensen op dit bijverschijnsel.

Er wordt na de BV geadviseerd als een soldaat in bed te liggen, op de rug, bovenlijf wat omhoog voor afvoer wondvocht.

Voor velen een oncomfortabele houding.

We zijn dan ook geneigd onze handen in onze schoot te leggen tijdens het slapen, of op onze benen, op de buik.

Hierdoor stroomt het bloed uit de vingers waardoor het gevoel van doofheid(slapen) optreed.

Niets ernstigs. Wanneer je je armen/handen weer naast je neerlegt of even overeind komen en je armen langs je lijf(vingers naar beneden) hangen verdwijnt dit gevoel dan ook snel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.