Ga naar inhoud

Af en toe geen gevoel in linkerarm


Fjo

Aanbevolen berichten

Hallo Damesss,

Sinds mijn BV op 11 nov heb ik nu 4 keer gehad, dat ik 's nachts wakker werd omdat mijn linkerarm en met name vingers geen gevoel meer had, alsof er geen bloed naar toe gestroomd was.

Als ik mijn arm even heen en weer beweeg, dan lijkt het alsof de bloedstroom weer op gang komt en krijg ik mn gevoel weer in arm en vingers terug.Mijn arm blijf nog wel even wat pijnlijk daarna.

Ik slaap nog steeds op mijn rug en ik lig op zo'n moment niet op mijn arm. Dat weet ik wel. Ik heb alleen nog niet kunnen onthouden hoe mijn arm wél ligt op het moment dat ik wakker word met zo'n naar gevoel in mijn arm. mijn eerste reactie is toch om deze heen en weer te bewegen.

Mijn borsten zijn vrij hoog geplaats en een deel loopt wat onder mn oksel. ik heb het idee dat er daardoor die pees(of wat dan ook) bij je oksel word afgekneld.

Ik hoop dat iemand hier ook last van heeft gehad en kan zeggen dat het goed komt. :unsure:

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey fjo,

Ik zou eens langs de huisarts gaan, wil je niet bang maken hoor.

Mijn ma die geen bv heeft gehad had dat ook, dat kwam omdat er een spier of zo gekneld was in haar nek.

Het zou me niet verbazen dat je nek wat te verduren heeft met op je rug te slapen en zo..

Grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Johanna,

Bedankt voor je reactie!

Nou zou wel fijner zijn als het aan mn nek lag dan aan mn BV. Want daar ben ik bang voor en zou niet willen dat ik daardoor opnieuw onder het mes moet.

Het is ook wat dat ik zou snel wat in paniek ben,maar het voelt zo rottig in mn arm.

Nogmaals bedankt, knuf :116: Fjo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Fjo!

Ik las het ook al in je eigen topic, maar hier omschrijf je het nog wat uitgebreider en begrijp ik wat je bedoelt met je arm. Hm, wel vreemd, heb er geen ervaring mee. Wel dat ik wel eens wakker ben geworden met 'n slapende arm, maar dat komt dus omdat je 'verkeerd' ligt. Dat is bij jou dan niet het geval. Ik zou even bellen met de kliniek ofmet de huisarts. Misschien nog 'n nawerking van de narcose ofzo? Of kan dat niet.. ik weet niet. Succes!!

Liefss Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Johanna en Sann,

Was gisteren ook bij het Velthuis Kliniek en heb het daar als eerst maar even gevraagd.

Komt waarschijnlijk doordat ik met mn elleboog leun op het matras en bijv mijn hand op mn buik heb. Dan word de zenuw in die elleboog afgekneld. Ik heb nu mn kussens anders gelegd, zodat ik zelf ook anders lig en heb er tot nu toe geen last van. Hoop dat dat zo blijft,maar ben er nu in elk geval geruster op.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat iemand hier ook last van heeft gehad en kan zeggen dat het goed komt. :unsure:

Ik had er ook last van en het komt goed :38:

Serieus hoor . Niet meteen wanneer ik opstond maar gewoon door de dag af en toe . Volgens mij dus ook een adertje dat door een bepaalde houding tijdelijk wordt 'afgesloten' . Heb zelf laag profiel en had de eerste 2 maanden ook het gevoel dat die protheses onder me'n oksels zaten :blink: Wanneer je borsten voldoende zijn ingedaald (eerste 6 weken het snelst maar gaat door tot een half jaar PO) zal je'r geen last meer van hebben vermoed ik .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...
  • 3 weeks later...

Hallo ladies,

Goh wat een toeval dat ik net deze topic tegenkom, ik was op zoek naar iets heel anders!

Ik heb sinds een paar weken dove vingers (wijs-, middel- en ringvingel). Ik ben 5 maanden PO. Ik ging ervan uit dat ik gewoon niet goed lag, geen link gemaakt met mijn bv. Ik heb de laatste tijd veel last van mij nek en schouders, ik schilder en klus nl. veel (huis verbouwen) dus daarom zocht ik er niks achter maar ik ga het in de gaten houden!

Groetjes Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.