Ga naar inhoud

fashion300 : 5 mei 2017 : Dr. Demeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben fashion300 en heb toevallig gisteren een afspraak gemaakt voor een consult bij Veldhoven Kliniek.

Al vanaf mijn 12e maakte ik mezelf erg zorgen over het ontbreken van borsten.. Nu ik een aantal kilo's ben aangekomen zit er wel 'iets' maar dat blijft binnen een A cup.

Ik koop trouwens altijd bh's met een B cup omdat ik mezelf anders schaam..

 

Na lang afwegen besloot ik deze week naar de huisarts te gaan om te kijken of ik misschien via de zorgverzekering iets kon regelen.

Dit was een grote stap maar de huisarts nam me totaal niet serieus en was nogal bespottelijk. Hij snapte het niet en vond het bovendien lelijk ?!

Ik heb aangegeven dat dit iets is wat ik al heel lang wil en dat ik me ook totaal niet vrouwelijk voel maar hij begreep er echt niets van.

 

Toen ben ik gaan zoeken naar klinieken en recensies. Uiteindelijk leek Veldhoven Kliniek mij wel betrouwbaar dus heb ik daar een consult gepland. 

Ik heb echt geen idee van welke grootte/vorm ik moet kiezen en ben bovendien ook al dood nerveus.

 

Dus als jullie tips, ervaringen etc met mij willen delen zou dat heel fijn zijn.

Ik wil ook nog wat afvallen dus ik weet niet wat jullie ervaringen met afvallen icm borstvergroting zijn?

 

Groetjes

 

Update: 

Na hier veel goede dingen over Schiettecatte gelezen te hebben heb ik contact opgenomen met Veldhoven Kliniek.

Ik wist niet bij welke pc ik was ingepland en dat bleek dus niet bij Schiettecatte te zijn. Over de andere pc kon ik niet zoveel vinden dus ik wilde het liever verzet hebben.

Nu 1 juni een consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Britt!

Wat ontzettend vervelend dat je huisarts zo reageerd! Ik was hier ook een beetje bang voor en heb daarom het bezoek aan mijn huisarts maar over geslagen. Het is jouw lichaam en daar moet je mee doen wat jij prettig vind! 

Ik ben ook op consult geweest in Veldhoven en op 6 oktober geopereerd in Amstelveen door dr Koeijers. Goed keuze! Superlieve mensen allemaal daar!

Tijdens je consult word wel besproken welke maat het best bij jou zal passen.

Succes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ik ben 15 dagen geleden geopereerd door dokter Schietecatte in kliniek Amstelveen. Ik heb ook hier het consult gedaan en ben echt super tevreden.

 

Als ik je een tip mag geven zou ik kliniek Amstelveen bellen (1 juni is nog ver weg) want ik kon binnen 7 dagen terecht op consult daar.

 

Maar als je echt wilt afvallen dan zou ik dit voor de operatie doen en er zeker 3 maanden voor uittrekken (ivm het resultaat) als je namelijk geopereerd bent en je wilt dan afvallen dan kan het invloed hebben op je borsten!

 

Heel veel plezier met de voorpret!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
22 minuten geleden zei fashion300:

@best_boobie Kun je mijn topic veranderen in een operatieverslag. Ik heb 5 mei bij Artemedis (Dr Meyere) mijn bv. Ik heb je ook een privebericht gestuurd met een vraag. Wil je mijn naam misschien ook uit mijn eerste berichtje halen, dit lukt me zelf niet?

Alles is aangepast, ga je nu nog even verhuizen naar de operatieverslagen 

Heel veel plezier met aftellen!

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gisteren was het zover. Mijn angst voor het infuus verdween meteen toen ze begon met prikken. Voor de rest had ik me niet druk gemaakt en de pijn achteraf valt tot nu toe mee op de pijnlijke druk (die me logisch lijkt) na.

 

Er is ipv 300 350 cc ingegaan :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben echt zo vreselijk onzeker over hoe ze eruit zien. In de bh lijken ze puntig en ze hangen in mijn nek. Ik heb er nog wel vertrouwen in dat ze gaan zakken maar die puntige vorm irriteert me.

 

de pijn valt nog redelijk mee maar ik merk wel dat ik beperkt ben in wat ik doe. Het voedingskussen is echt de beste tip die ik heb gehad en heb vannacht heerlijk geslapen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei fashion300:

Ik ben echt zo vreselijk onzeker over hoe ze eruit zien. In de bh lijken ze puntig en ze hangen in mijn nek. Ik heb er nog wel vertrouwen in dat ze gaan zakken maar die puntige vorm irriteert me.

 

de pijn valt nog redelijk mee maar ik merk wel dat ik beperkt ben in wat ik doe. Het voedingskussen is echt de beste tip die ik heb gehad en heb vannacht heerlijk geslapen :)

Dat kan ik wel ff uitleggen, want je zorgen zijn onterecht ;)

Hoe strakker je huid, hoe puntiger de borsten in het begin.
Prothesen worden op een bepaalde manier ingebracht en je eigen borstweefsel, indien je dit hebt, wordt daar overheen gedrapeerd. In het begin wordt je prothese wat 'platter' gedrukt, door de strakheid van je huid. Daardoor, zit je eigen weefsel ook nog een beetje apart op die prothese en dus zien je tepels er wat puntig uit (of het gebied rond de tepels)
Ook vormt zich vocht in je borsten, waardoor de huid het extra zwaar te verduren krijgt.

Over een week of 2 zien je borsten er al heel anders uit.. Meestal is het rond anderhalve tot 2 weken po zo, dat de huid langzaamaan wat rustiger begint te worden.. Het vocht neemt op dit moment ook flink af.
Met een week of 6 po, zijn je borsten ook al wat zachter, omdat je vocht dan nog minder geworden is en je huid wat meer gerekt.
Ook het puntige wordt dan zichtbaar minder.

Je moet er echt vanuit gaan, ook als je voor de spier hebt, dat het wel tot een maand of 3 po duurt, eer je echt een beetje kunt zeggen: zo gaat het ongeveer blijven.

In je borsten zijn twee grote wonden gemaakt, dat heeft allemaal tijd nodig om te genezen. Hoe rustiger aan je doet, hoe meer energie er naar je genezing kan gaan en hoe beter en sneller alles heelt. Hoe sneller het vocht afgevoerd wordt en hoe langer je kunt genieten van je boobs straks.
Uiteraard is beweging goed, maar wel binnen de beperkingen.

Probeer jezelf niet te gek te maken over hoe je boobs er nu uitzien. Komt echt goed!!!
het is een heel proces, zo een borstvergroting. Niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk!

En je vriend heeft een blauw oog verdient ;) 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff vraagje hè,  zie in de chat en op verschillende plekken dat je nogal in paniek bent.

Probeer rustig te blijven, je borsten zien er heel normaal uit voor zo kort po.

Vraagje: heb je ze voor of achter de spier? Demeyere plaatst meestal ervoor, maar even voor de zekerheid bij jou checken :)

Bij voor de spier wordt namelijk nooit een band gegeven, 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei best_boobie:

Ff vraagje hè,  zie in de chat en op verschillende plekken dat je nogal in paniek bent.

Probeer rustig te blijven, je borsten zien er heel normaal uit voor zo kort po.

Vraagje: heb je ze voor of achter de spier? Demeyere plaatst meestal ervoor, maar even voor de zekerheid bij jou checken :)

Bij voor de spier wordt namelijk nooit een band gegeven, 

 

Xxx

Voor de spier. Ik vind ze echt ontzettend lelijk dus vandaar de paniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei fashion300:

Voor de spier. Ik vind ze echt ontzettend lelijk dus vandaar de paniek.

Oke, adem in adem uit.
Borsten die pas geopereerd zijn, zijn nou eenmaal niet altijd zo mooi hihi.
Maar ze gaan echt bijtrekken, geloof me maar!
Had je mijn kanonnen al eens gezien? Ik ga je ff toevoegen, om je te laten zien hoe de mijne er in het begin uit zagen. Dan kun je in datzelfde album ook zien dat ze nogal veranderd zijn door de tijd heen ;) 
Geef het dus echt de tijd en raak niet in paniek :) Echt niet nodig. Ik weet zeker dat het goed komt bij jou.

En idd, dacht ik al. Een band heeft bij jou totaal geen effect, komt echt vanzelf goed. Je huid moet alleen de tijd krijgen om te rekken, dat gaat niet van vandaag op morgen ;) 

Rustig aan meid, het herstel van een bv is nou eenmaal een proces. Dat is niet iets wat van vandaag op morgen goed is. Er staat niet voor niks minimaal 6 weken voor en er wordt niet voor niets gezegd dat je pas iets van het resultaat kunt zien met 3 maanden po.

Maak iedere week foto's uit dezelfde hoek en zet ze over een paar weken eens naast elkaar. Dan zul je zien dat er wel degelijk een heleboel kan veranderen in een paar weken tijd :)

Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk door nu in paniek te raken. Ik heb hier al zoveel borsten voorbij zien komen, ik kan je garanderen dat het met die van jou gewoon goed komt!

 

xxx (ik voeg je ff toe aan mijn album. Is wel een andere situatie, maar gaat erom dat je een beeld hebt van hoe het kan veranderen :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei fashion300:

Voor de spier. Ik vind ze echt ontzettend lelijk dus vandaar de paniek.

 

Inderdaad niet in paniek zijn. Mijn operatie bij Demeyere, voor de borstspier is geleden van 28april, dus nog maar een goede week een half, en ze zien er al heeeelemaal anders uit. Ik vond het in het begin ook wat vreemd eruit zien, maar zelfs na nog maar 12 dagen vind ik ze al stukken mooier. Mijn huid staat al veel minder gespannen, mijn tepels zien er al wat 'normaler' uit, en er is al heel wat vocht weg. Dus dit komt allemaal wel goed ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei MissLecru:

 

Inderdaad niet in paniek zijn. Mijn operatie bij Demeyere, voor de borstspier is geleden van 28april, dus nog maar een goede week een half, en ze zien er al heeeelemaal anders uit. Ik vond het in het begin ook wat vreemd eruit zien, maar zelfs na nog maar 12 dagen vind ik ze al stukken mooier. Mijn huid staat al veel minder gespannen, mijn tepels zien er al wat 'normaler' uit, en er is al heel wat vocht weg. Dus dit komt allemaal wel goed ;) 

 

Zou ik misschien foto's mogen zien? Ik heb vandaag gebeld en ze geven zoals iedereen hier inderdaad aan dat ik geduld moet hebben en dat het opgezwollen is nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames ik ben nu 5 dagen PO. Is dit normaal?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei fashion300:

 

Zou ik misschien foto's mogen zien? Ik heb vandaag gebeld en ze geven zoals iedereen hier inderdaad aan dat ik geduld moet hebben en dat het opgezwollen is nu.

Oke, ik ga eens checken hoe ik hier een album moet maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei fashion300:

 

Zou ik misschien foto's mogen zien? Ik heb vandaag gebeld en ze geven zoals iedereen hier inderdaad aan dat ik geduld moet hebben en dat het opgezwollen is nu.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fashion300:

Dames ik ben nu 5 dagen PO. Is dit normaal?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Er kan altijd wat bloed blijven zitten bij de operatie. 

Dit zakt na een paar dagen naar een dieper punt en vaak wordt het dan zichtbaar aan de buitenkant. 

Is dus niet erg, trekt ook weer weg :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissLecru:

Oei, bij mij zag de zijkant een klein beetje blauw, maar was snel weggetrokken. Wanneer moet je op controle?

Ik moet daar nog een afspraak voor maken. Ik denk dat ik over 2 maanden ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.