Ga naar inhoud

Joly : 13 juni 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben nieuw op deze forum en heb een vraag. Ik heb 13 april een afspraak voor een bv bij het aacc kliniek in Groningen. Ik ben ongeveer 1.59 en weeg 47 heb nu cup maat aa. Hoeveel cc zouden jullie mij aanraden en welke cupmaat heb ik dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier!!

Het aantal cc is volledig afhankelijk van de pc die je uitkiest, en wat hij durft te plaatsen (heeft te maken met operatietechniek en zijn visie)
Wij kunnen daar geen advies in geven, aangezien het ook nog verschilt welk resultaat je krijgt met verschillende soorten prothesen. Zit iets ingewikkelder dan je waarschijnlijk in eerste instantie zou denken :) 

Je bedoelt waarschijnlijk ACCZ, toch?
Ga je bij dr. van Onselen? Je zou hem eens moeten googlen.. Hij staat (of stond) een tijd op de zwarte lijst.. Vandaar dat de operaties ook in Duitsland plaatsvinden. Hij mag in Nederland niet meer opereren.

Uiteraard zijn er ook meiden hier op het forum die tevreden over hem zijn, en zelfs lovend. Maarja.. dat zal over elke pc wel zo zijn... Zelfs dr. Janssen uit Oisterwijk, of de 'slager' Hoeyberghs, hebben fans.. Maar dat wil nog niet zeggen dat het goede pc's zijn ;) 

Rechtsboven hebben we een zoekbalk, waar je op trefwoord kunt zoeken.

Veel leesplezier hier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Ik denk ook dat je je niet te veel moet blindstaren op CC's. Ik heb zelf vorige week mijn eerste consult gehad (en wordt 13 april geopereerd), en dacht in eerste instantie dat ik 250/300CC zou krijgen, maar bij het passen kwamen we uit op 375CC. Schrok me wild!!!!

Maar ik heb blijkbaar een brede borst (13cm) en die moet opgevuld worden, dus de prothese wordt 12,5cm breed, zodoende dat bij de 1 375CC heel anders zal overkomen dan bij de ander (die bijv. een smallere borstaanplant heeft). Je komt er pas echt achter met passen door bespreken wat je wilt. Neem foto's mee van wat je mooi vindt, en wat je ongeveer wilt. Ben je iemand die ermee wil pronken of juist niet. Ik gaf aan dat ik een goede maat groter wil dan mijn maximizer geeft, dus dan kun je dat goed inschatten. In mijn album kun je foto's zien van mijn passessie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie bericht. Heb toch besloten na het kijken op Google dat ik niet naar het accz kliniek ga. Dus heb nu een afspraak gemaakt bij kliniek Amstelveen bij dr schiettecatte moet er 4 april heen en ben best wel al zenuwachtig. Het is iets dat ik al heel erg lang wil en nu gaat het eindelijk gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel met je mee, en herken het precies. Toen ik mijn eerste afspr had gemaakt was de stap al gezet, het zou nu gaan gebeuren, er is ook gelijk een datum voor de ingreep gemaakt, waar ik erg blij mee was. Wij hebben vaak de keus al lang geleden gemaakt, daar is zo'n consult niet voor nodig, die bevestigd alleen maar ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel ook enorm over de grootte..

Ik heb 7 april mijn operatie staan bij dr van Selms in de Jan van Gooyen kliniek in Amsterdam.

Ik heb net een 3d foto's gemaakt maar ik ben er een beetje van in paniek geraakt.

 

ik ben 1.63 en 60 kg, ik heb een B en ik heb nu 230 cc monobloc afgesproken, maar ik twijfel ook nog heel erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb aa en heb de keuze uit 245 of 290 anatomisch dual plane. Beide worden besteld zodat ik dag van operatie (6-4) nog kan kiezen.

Wilde natuurlijk resultaat en een C dus 215 en 245 was eerste voorstel. Dan de grootste gepakt ivm veel waarvan ik hoor dat het snel went.

Ik miste alleen wat volume bovenin dus toen kwam de 290 naar voren. Met passen vond ik hem mooi dus die gaat het worden. Ondanks dat ik op de 3d blind staar en dan denk; is niet net iets te groot? Mrja 245 mis ik weer wat volume in. Wil dadelijk niet meer met vulling in bh rondlopen

 

Ben 1.75 en 61kg, maat 36/s/m

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Joly,

 

Welke cupmaat zou je willen hebben na de vergroting?

 

Ik heb ongeveer dezelfde maten  (160 cm, 49 kg en heb cup 70/75 A/AA) en heb donderdag mijn eerste consult  (bij Frans Straten). Ik wil graag een volle c/ kleine D-cup maar ik vind dat mijn nieuwe borsten wel natuurlijk moeten ogen.  Ben heel benieuwd naar wat de arts mij adviseert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai lieve meiden..

 

Net nieuw hier op het forum.

Afgelopen woensdag een eerste consult gehad om vragen te stellen én natuurlijk het één en ander te 'passen'

Heb zowel een 30 (300cc) gepast als een 40 (400cc)

Wat voelde dát al fijn,wilde ze bijna niet meer uit doen. ;)

Thuis euforisch over een aankomende operatie en héél veel voor en na foto's bekeken. 

Forums bezocht en twijfelen over het aantal cc's.

Ik zit zelf te denken aaniets tussen 365 en 385 cc.

Ben 1'75 en 57 kilo. Vrij tenger en de pc zei dat ik een breed borstbeen heb, weet niet wat ik me daarbij voor moet voorstellen, of wat dat inhoudt in verband met mijn operatie. 

Hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen. 

Welke maat zou dit ongeveer worden etc etc. 

Weet alleen dat het dual plane geplaatst wordt, nog geen verdere info. 

Heb de 29e mijn tweede consult. 

Dank alvast!

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Loulou_

 

Ik zou heel erg graag een volle B of een C willen hebben. Voel me al jaren geen vrouw dus ben al blij als ik ze zelf goed kan zien  moet allen wachten tot juni voor de operatie ivm werk maar kan me al echt verheugen op het eerste consult. Laat je het me weten wat jouw arts jouw heeft aanbevolen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Just-meX:

Ik zit zelf te denken aaniets tussen 365 en 385 cc.

Ben 1'75 en 57 kilo. Vrij tenger en de pc zei dat ik een breed borstbeen heb, weet niet wat ik me daarbij voor moet voorstellen, of wat dat inhoudt in verband met mijn operatie. 

 

Dat heeft te maken met de aanplant van je eigen borst. Die is bij mij 13 cm breed (redelijk breed), en die centimeters moeten opgevuld worden waardoor je een wat bredere prothese krijgt (in mijn geval 12,5cm). Als je iemand met maar 10cm borst ook 375cc geeft zal die een veel grootser effect hebben. Ik krijg 375cc moderate profile. Foto's van mijn passessie zitten in mijn album ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-3-2017 om 19:43 zei Joly:

Bedankt voor jullie bericht. Heb toch besloten na het kijken op Google dat ik niet naar het accz kliniek ga. Dus heb nu een afspraak gemaakt bij kliniek Amstelveen bij dr schiettecatte moet er 4 april heen en ben best wel al zenuwachtig. Het is iets dat ik al heel erg lang wil en nu gaat het eindelijk gebeuren.

Ik ben super tevreden over dr Schietecatte! Ik ben nu zelf 2 weken geleden door hem geholpen en had vandaag de nacontrole... Hij is heel eerlijk en adviseert je echt wat bij je past.. Ik schrok van de "grootte" en de hoeveelheid CC's maar ben toch volledig op zijn advies uit gegaan want ik wilde echt iets wat bij mijn lichaam past! En ben zo blij... Dus heel veel succes 4 april en veel plezier met de voorpret!:3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Sereen:

Ik ben super tevreden over dr Schietecatte! Ik ben nu zelf 2 weken geleden door hem geholpen en had vandaag de nacontrole... Hij is heel eerlijk en adviseert je echt wat bij je past.. Ik schrok van de "grootte" en de hoeveelheid CC's maar ben toch volledig op zijn advies uit gegaan want ik wilde echt iets wat bij mijn lichaam past! En ben zo blij... Dus heel veel succes 4 april en veel plezier met de voorpret!:3:

Ben blij dat je heel erg tevreden bent. En ik ben ook echt heet erg blij met alle positieve reacties bedankt allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Joly,

 

Ik wordt 26 april geopereerd door dokter Schiettecatte, erg spannend! Hij heeft mijn 400/450 CC geadviseerd en gaat tijdens de operatie kijken wat het best past. Ik houd je op de hoogte van hoe de operatie verloopt.

P.S. Ik ben echt NET nieuw dus als ik verkeerd ergens op reageer ofzo alvast sorry!:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei fitgyal:

Hai Joly,

 

Ik wordt 26 april geopereerd door dokter Schiettecatte, erg spannend! Hij heeft mijn 400/450 CC geadviseerd en gaat tijdens de operatie kijken wat het best past. Ik houd je op de hoogte van hoe de operatie verloopt.

P.S. Ik ben echt NET nieuw dus als ik verkeerd ergens op reageer ofzo alvast sorry!:rolleyes:

Ik ben heel erg benieuwd heel veel succes 26 april

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.