Ga naar inhoud

Joly : 13 juni 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Joly

 

He meis, ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik je titel aangepast, kun je gewoon in dit topic verder alles neerzetten,en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

xx

Dank je wel

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hee meid, ik had je verteld dat ik je op de hoogte zou houden over mijn operatie. Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd door dokter schiettecatte en heb vandaag mijn verband er af mogen halen. Het voelt allemaal nog een beetje raar, nog niet echt als mijn eigen borsten maar ik ben er al erg blij mee! Ik heb een openbaar album gemaakt waarin ik wat foto's heb geplaatst. Veel succes 13 juni, maar dat komt vast goed bij dokter Schiettecatte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei fitgyal:

Hee meid, ik had je verteld dat ik je op de hoogte zou houden over mijn operatie. Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd door dokter schiettecatte en heb vandaag mijn verband er af mogen halen. Het voelt allemaal nog een beetje raar, nog niet echt als mijn eigen borsten maar ik ben er al erg blij mee! Ik heb een openbaar album gemaakt waarin ik wat foto's heb geplaatst. Veel succes 13 juni, maar dat komt vast goed bij dokter Schiettecatte!

Ik heb net de foto's bekeken en Jet ziet er geweldig mooi uit. En fijn om te horen dat je er blij mee bent, ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.