Ga naar inhoud

Anouk11 : 7 april 2017 : Dr. van Waes : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

ik heb een aantal consults gehad door het land waarvan de laatste bij diana Gabriels in Barendrecht. 

Hier had ik het gesprek met Soma en zij raadde mij een ronde prothese aan cohesive 2 dual plane 375CC. (Heb nu 75A) 

Het gesprek wat ik ervoor had werd me juist aangeraden om coor een anatomische prothese te gaan ivm de afstand van het tepelhof en een natuurlijkere uitstraling. 

 

Met een ronde prothese in mijn hoofd heb ik een afspraak gemaakt met de arts bij Diana Gabriels. Ik zou toegewezen worden aan Dr. Hupkens maar omdat hij erg druk is kreeg ik mijn gesprek met Dr. Vanwaes zodat ik sneller terecht kon. 

 

Ook de arts zei direct een anatomische prothese omdat mijn borstplooi niet volgroeid is en de ronde prothese een soort deuk krijgen aan de onderkant waardoor het volume vooral aan de bovenkant van de borst zal komen. 

 

Met een anatomische prothese van 335CC (weet zo niet meer precies welke type, ik geloof 12cm projectie 5.1) zou het een mooie volle borst gaan worden maar wel een natuurlijke uitstraling. 

 

Na het gesprek direct de operatie ingepland bij Dr vanwaes in Vlaardingen op vrijdag 7 april. 

 

Ik was/ben dolgelukkig en enthousiast. Maar na nog geen 5 minuten in de auto begint mijn vriend mij te pushen om een afspraak te maken met een andere arts die mij kan vertellen waarom hij met ronde prothesen werkt en ik daarna een keuze moet maken wat ik wil. 

 

Het is erg frustrerend omdat ik een goed gevoel heb bij dr. Van Waes. 

 

Wat denken jullie? Zijn jullie ook bij meerdere geweest ondanks het goede gevoel en vertrouwen? 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk11 jeetje.. vervelend.. maar je hebt als ik het goed begrijp nu al een paar consults gehad.;). En bij de laatste een super goed gevoel .:D.. ik snap dat je twijfelt door je vriend maar het gaat om jou.. en als jij toch na een aantal consults nu een goed gevoel bij Dr. vanwaes hebt dat is toch top:35:

 

maar je kan toch ook nog ondanks dat je al een afspraak hebt voor je BV nog altijd verder oriënteren.. ik bedoel de afspraak staat... maar het kan nooit kwaad om nog ergens anders op gesprek te gaan..je kan er alleen maar wijzer van worden.:38:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie Ja, dat klopt. Zo probeer ik nu ook wel te denken. Daarom ben ik nu ook een beetje aan het rondkijken op et internet en op dit forum naar ervaringen etc. 

 

Drie consults waarvan 1 met een arts, dus snap mijn vriend wel dat hij zegt je kan beter nog een arts spreken en het vergelijken. Maar ik denk dan als 2 van de 3 voor anatomisch gaan, de arts onderbouwt het goed en ik heb er een goed gevoel bij, moet ik dan nog andere benaderen zodat k weer op andere gedachten wordt gebracht en ga twijfelen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik heel eerlijk ben, als jij je tevreden voelt bij die arts die anatomische protheses adviseert dan is dat toch prima? Zeker aangezien er nu 2 artsen anatomisch hebben gezegd en 1 heeft rond gezegd. 
En wat is de reden dat je vriend wil dat je nog een keer voor rond gaat kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dankjewel @Desert-Rose!

 

het is al bijna zover. Ik heb besloten om er gewoon bij te blijven en uit te gaan van de ervaring en kennis van dr arts. 

 

de operatie was verplaatst naar Oisterwijk, maar gisteren gebeld dat de operatie toch weer in Vlaardingen plaats zal vinden. 

 

Ik heb alles inmiddels  in huis ..... paracetamol, bh's, zetpillen, wijde shirtjes etc. 

 

Ik moet me vrijdagochtend om 9:30u melden in Vlaardingen.... spannend!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Daar ben ik weer. 

Vanochrend om 9:30 moest ik mij melden bij het MFIV in Vlaardingen. Ee zijn al erg vroeg weggereden omdat we een rit van 1:45u voor de boeg hadden. 

Gelukkig ging alles erg snel en waren we ruim optijd aanwezig. 

 

Nadat ik me had gemeld kon ik plaats nemen en kon ik plaats nemen in de wachtkamer. De operatie stond gepland van 11;00-12:00 en zou rond 10:30 opgehaald worden. 

 

Zo gezegd zo gedaan. Iets na half 11 kon ik mee lopen en mezelf klaarmaken. 

Ik kreeg mijn operatie jasje aan, mutsje op en zakjes om de voeten. 

 

Ik kon plaats nemen en even wachten op de arts. Op het moment dat ik ging zitten kwam dokter van Waes al om nog even te kijken en af te tekenen. 

Nadat dat klaar was kwam ook de anesthesist al om de laatste dingen door te nemen. 

Helemaal gezond geen allergieën of iets dus ik kon gelijk meelopen naar de OK. 

 

Alles werd hier aangesloten, bloeddruk gemeten, infuus aangesloten en ja het moment was daar, ik kon een mooie droom uitzoeken. 

Droom maar lekker van her strand in je mooie nieuwe bikini! En weg was ik.....

 

voor mijn gevoel nog geen 2

sec schrok ik wakker en dacht ik waar ben ik! 

Na wat gebrabbel werd ik wat meer wakker en heb ik een broodje en een kopje thee gekregen. Inmiddels lag ik toen al ongeveer een uur op de uitslaapkamer. 

 

Na het eten zijn we begonnen met me aan te kleden en naar het toilet. 

Dat was geen succes...... omdat ik een lage bloeddruk heb werd ik keer op keer duizelig en moesten ze me met 2 man naar het bed tillen omdat het niet ging. 

 

Na 3 pogingen kon ik fatsoenlijk in de rolstoel gaan zitten en stonden mijn vriend en moeder al te wachten. Plaats genomen in de auto en weer richting huis gegaan. 

In de auto maakte mijn vriend een foto en ik dacht alleen maar ohhh wat zijn ze groot!!!! 

 

Eenmaal thuis begon het toch wel pijn te doen. Ik heb gelijk het voorgeschreven medicijn genomen en de pijn zakt wel iets af. 

Ik heb ook een borstband gekregen voor de steun aan de bovenkant van de borst. 

 

Ik ga nu richting bed en ben benieuwd hoe ik door ee nacht ga komen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Roxy 1984:

Hoi

Hoe gaat het met de pijn?

Grtjs

 

Gaat goed! Vandaag zonder pijnstillers kunnen doen en een stuk gewandeld. 

Merk nu wel dat ze wat strakker staan dan vanochtend dus zit nu weer rustig op de bank Haha. 

 

Heb gekeken om foto's toe te voegen maar lukt volgens mij niet via de telefoon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meis wat fijn dat alles achter de rug is. Hoe gaat het nu met je? Wat heb je uiteindelijk gekregen? Toch de 375 anatomisch? 

Ik ben overmorgen aan de beurt en krijg de zelfde grote en vorm als jij :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Liefbeestje:

Oh meis wat fijn dat alles achter de rug is. Hoe gaat het nu met je? Wat heb je uiteindelijk gekregen? Toch de 375 anatomisch? 

Ik ben overmorgen aan de beurt en krijg de zelfde grote en vorm als jij :-)

 

 

Gaat heel goed! Ik heb 330cc anatomisch. 

Heb wat foto's toegevoegd nu als het goed is Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-4-2017 om 20:01 zei Liefbeestje:

Oh meis wat fijn dat alles achter de rug is. Hoe gaat het nu met je? Wat heb je uiteindelijk gekregen? Toch de 375 anatomisch? 

Ik ben overmorgen aan de beurt en krijg de zelfde grote en vorm als jij :-)

 

 @Liefbeestje Hoe is het gegaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7 Gaat heel goed! Pijn is steeds minder. Soms bij bepaalde bewegingen maar verder niet.

Gisteren lekker gedoucht en ook wel van opgeknapt. 

Probeer elke dag even een stuk te gaan wandelen zodat ik wel in beweging blijf haha. 

 

Wen er wel steeds meer wan maar toch gek als de bh uitgaat en ze zijn zo groot! 

Ben gewend de dikke bh uit te doen en dat er niks onder zit.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Anouk11:

@Visje7 Gaat heel goed! Pijn is steeds minder. Soms bij bepaalde bewegingen maar verder niet.

Gisteren lekker gedoucht en ook wel van opgeknapt. 

Probeer elke dag even een stuk te gaan wandelen zodat ik wel in beweging blijf haha. 

 

Wen er wel steeds meer wan maar toch gek als de bh uitgaat en ze zijn zo groot! 

Ben gewend de dikke bh uit te doen en dat er niks onder zit.....

 

Hoe ver wandel je dan? Wil dat ook wel gaan doen als ik dat kan tzt maar wil het ook zeker niet overbelasten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Visje7:

 

Hoe ver wandel je dan? Wil dat ook wel gaan doen als ik dat kan tzt maar wil het ook zeker niet overbelasten...

 

Merkt snel genoeg wat kan. Begin van de week inclusief winkels een uur wegggeweest maar toen merkte ik na een kwartier lopen al wel dat ze op knappen stonden Haha. 

Vandaag heb ik een uur aan 1 stuk rustig gewandeld maar ben dan ook wel op als ik terug kom. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Anouk11:

 

Merkt snel genoeg wat kan. Begin van de week inclusief winkels een uur wegggeweest maar toen merkte ik na een kwartier lopen al wel dat ze op knappen stonden Haha. 

Vandaag heb ik een uur aan 1 stuk rustig gewandeld maar ben dan ook wel op als ik terug kom. 

 

Als je rust pakt trekt dat gevoel van knappen wel meteen weg? Of blijft dat tot je snachts goed tot rust bent gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Visje7:

 

Als je rust pakt trekt dat gevoel van knappen wel meteen weg? Of blijft dat tot je snachts goed tot rust bent gekomen?

 

Ja meteen. Zodra ik ook maar even ging zitten thuis of op een bankje trok dat gevoel weg.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.