Ga naar inhoud

gebruiker : 11 april 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben een 21 jarige meid zonder borsten :), al sinds mijn pubertijd wacht ik op de dag dat er hier een verandering in zal gaan komen maar helaas.. Ik wist dus al vanaf mijn 18e dat ik een borstvergroting 'moest' krijgen. Echter ben ik vrij laat begonnen met het zoeken naar een arts... Namelijk sinds de afgelopen zomervakantie (2016). Ik heb in het buitenland gekeken en kwam bij een arts terecht waar mijn nicht ook is geopereerd. Research gedaan etc. en kwam tot conclusie dat hij echt een TOP arts was, ik kon me zo overlaten aan hem zonder enige twijfels. Ik ben gaan sparen en sparen en wilde begin maart een afspraak maken voor een operatiedatum in april. Tot mijn grote schrik vertelde de arts dat de prijzen zijn verdubbeld doordat de euro koersen zijn gestegen.. Hierdoor is het voor mij niet meer haalbaar om de operatie door hem te laten doen..

 

Nu is het probleem dat ik met 'spoed' op zoek ben naar een andere arts om het toch mogelijk te maken om in april geopereerd te worden (in Nederland) wat mij uiteindelijk toch goedkoper gaat uitkomen.. Ik raak nu in paniek omdat ik niet weet waar.. Ik wil ook niet te veel artsen langsgaan want dat zorgt er ook weer voor dat ik veel ga twijfelen.. 

 

In de tussentijd (rond oktober t/m december) ben ik ook langs geweest bij artsen in Nederland. Ik ben langsgegaan bij Bergman Clinics en Boerhaave.

Bij Boerhaave heb ik heb een consult gehad bij dr. van der Weij (door dit forum kwam ik erachter dat hij veel werd aangeraden:)). Daar was ik in principe wel tevreden over. Omdat hij precies de cupmaat zei wat ik had verwacht en wat ook het beste is (volgensmij was het de anatomische 280 cc Natrelle 510) ..

 

Ik ben namelijk 1.70 en weeg 52 kg. (Hele dunne huid en echt helemaal géén borsten..) door de strakke huid etc wist ik dat ik sowieso een prothese onder de bortspier krijg, een anatomische en een 'kleine' cupmaat wat ik eigenlijk liever niet wil.. 

Ik ben benieuwd of jullie tips hebben voor mij op het gebied van arts of er nog dames zijn met het zelfde voorsituatie (qua lichaam) die al geopereerd zijn en hoe jullie dat hebben ervaren & hoe het er nu uitziet :).

 

Groetjes :blush:

 

Extra info* Ik ben een student en heb in april 2/3 weken 'vakantie' hierdoor is april de enige moment waarbij ik geopereerd kan worden. Na de zomer begint mijn stage en dan ben ik waarschijnlijk 3 jaar verder als ik het nu nog even opschuif.. ik wacht hier al zo lang op, ik heb echt helemaal geen geduld meer:(

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gebruiker

 

hai hai en welkom op BF :) 

 

Als ik het samenvat wil je liever meer CC en ben je gebonden aan een periode? De keuze van je PC staat wel goed aangeschreven hier maar lees toch dat je twijfelt? Ik zou je dan adviseren om nog een consult in te plannen bij een andere PC zoals bijv Dr Nio/Dr van Selms ( OLVG/SLAZ invoeren in de zoekbalk) of lees anders de operatieverslagen door? Misschien kun je daar een keuze uit maken! 

 

Persoonlijk heb ik altijd twijfels voor het buitenland en dan niet meteen de PC maar meer op het gebied van nacontrole of complicaties. Dit laatste heeft naar mijn inziens meer haken en ogen ( extra kosten) En gezien je wens voor meer CC, ( grotere cup) kunnen bovenstaande PC's die ook toppers zijn, dit wellicht wel bij je waarmaken. Neem vooral voorbeeldfoto's mee naar je consult en vraag of het resultaat bij jouw ook haalbaar is. 

 

Succes en hopelijk heb je wat aan mijn advies ;) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG Hey!! Super!! Bedankt voor je reactie. Ik heb ook even doorgelezen hier en kwam bij dr. Schiettecatte terecht, was van plan om morgen contact op te nemen, is hij ook een aanrader? 

Ik ga nog zeker even kijken of ik een afspraak kan krijgen bij de OLVG, wat volgens mij met een verwijsbrief van de huisarts moet.. ben wel bang dat ik met een lange wachttijd te maken krijg :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy

Wat een vervelend verhaal voor je, dan ben je er klaar voor en dan is het ineens buiten bereik. In welk land heb je gekeken dat de prijzen verdubbeld zijn:blink:?

Je kunt kijken bij de Velthuis kliniek als dit binnen je budget valt, en dan dr Moojen-Zaal. Ik ben (nog) niet door haar geholpen, maar ze gaat altijd voor een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Vaak ook als dat betekend dat je niet enorme borsten krijgt. Maar die afweging kun je alleen zelf maken! Volgens mij heeft ze ook ervaring met vrouwen die "geen" borsten hebben. Ze heeft veel online materiaal oa bij furrow.nl en lelijke eendjes. Een consult of twee ergens anders kan geen kwaad in mijn ogen want dat krijg je soms een beter en realistischer beeld van de mogelijkheden:D! Ik hoop echt dat je eruit komt meid!

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schiettecatte is oke als je plat bent en geen bijzondere boobs hebt die meer zorg nodig hebben ;) Persoonlijk denk ik dat je bij Nio beter af bent omdat hij iets meer dan de gemiddelde PC erin kan zetten. Probeer bij beiden een consult en volg je gevoel. Je zult bij beiden een ander advies krijgen maar dan ben je wel breed georiënteerd en kun je een keuze maken. Het gaat tenslotte om boobs waar je heel lang mee moet lopen :) 

 

ja, hoop ook dat je snel aan de beurt bent bij het OLVG! Eerst je verwijsbrief snel regelen. Goodluck en hou ons op de hoogte wie het gaat worden.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei gebruiker:

Ik ben namelijk 1.70 en weeg 52 kg. (Hele dunne huid en echt helemaal géén borsten..) door de strakke huid etc wist ik dat ik sowieso een prothese onder de bortspier krijg, een anatomische en een 'kleine' cupmaat wat ik eigenlijk liever niet wil.. 

 

Laura Mooijen-Zaal gaat je ook niet kunnen geven wat Nio kan. Niet om haar af te vallen maar Nio kan je iets meer tiet geven dan een gemiddelde PC. Hij heeft meer mogelijkheden in wat je max kan zijn in aantal CC en staat hierom ook bekend!! Dit ter info :) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei gebruiker:

Hallo allemaal,

 

Ik ben een 21 jarige meid zonder borsten :), al sinds mijn pubertijd wacht ik op de dag dat er hier een verandering in zal gaan komen maar helaas.. Ik wist dus al vanaf mijn 18e dat ik een borstvergroting 'moest' krijgen. Echter ben ik vrij laat begonnen met het zoeken naar een arts... Namelijk sinds de afgelopen zomervakantie (2016). Ik heb in het buitenland gekeken en kwam bij een arts terecht waar mijn nicht ook is geopereerd. Research gedaan etc. en kwam tot conclusie dat hij echt een TOP arts was, ik kon me zo overlaten aan hem zonder enige twijfels. Ik ben gaan sparen en sparen en wilde begin maart een afspraak maken voor een operatiedatum in april. Tot mijn grote schrik vertelde de arts dat de prijzen zijn verdubbeld doordat de euro koersen zijn gestegen.. Hierdoor is het voor mij niet meer haalbaar om de operatie door hem te laten doen..

 

Nu is het probleem dat ik met 'spoed' op zoek ben naar een andere arts om het toch mogelijk te maken om in april geopereerd te worden (in Nederland) wat mij uiteindelijk toch goedkoper gaat uitkomen.. Ik raak nu in paniek omdat ik niet weet waar.. Ik wil ook niet te veel artsen langsgaan want dat zorgt er ook weer voor dat ik veel ga twijfelen.. 

 

In de tussentijd (rond oktober t/m december) ben ik ook langs geweest bij artsen in Nederland. Ik ben langsgegaan bij Bergman Clinics en Boerhaave.

Bij Boerhaave heb ik heb een consult gehad bij dr. van der Weij (door dit forum kwam ik erachter dat hij veel werd aangeraden:)). Daar was ik in principe wel tevreden over. Omdat hij precies de cupmaat zei wat ik had verwacht en wat ook het beste is (volgensmij was het de anatomische 280 cc Natrelle 510) ..

 

Ik ben namelijk 1.70 en weeg 52 kg. (Hele dunne huid en echt helemaal géén borsten..) door de strakke huid etc wist ik dat ik sowieso een prothese onder de bortspier krijg, een anatomische en een 'kleine' cupmaat wat ik eigenlijk liever niet wil.. 

Ik ben benieuwd of jullie tips hebben voor mij op het gebied van arts of er nog dames zijn met het zelfde voorsituatie (qua lichaam) die al geopereerd zijn en hoe jullie dat hebben ervaren & hoe het er nu uitziet :).

 

Groetjes :blush:

 

Extra info* Ik ben een student en heb in april 2/3 weken 'vakantie' hierdoor is april de enige moment waarbij ik geopereerd kan worden. Na de zomer begint mijn stage en dan ben ik waarschijnlijk 3 jaar verder als ik het nu nog even opschuif.. ik wacht hier al zo lang op, ik heb echt helemaal geen geduld meer:(

 

 

Welkom

Heb je dit topic al gelezen,misschien is dit wel voor jouw van toepassing;) 

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meis.. mooi balen:23:.. zal ff goed zoeken zijn waar je dan terrecht kan precies in die periode in april. 

maar inderdaad.. er zijn zoveel dames hier op dit forum die allemaal hun ervaringen vertellen over hun PC en operatie.. dus mocht je een PC hebben gevonden, ga je hem gewoon zoeken in de zoekbalk en dan krijg je van die PC alle verhalen eruit :35:... da's het fijne van dit forum :43:

maar ff voor mijn nieuwsgierigheid, wat was de prijs nu dan geworden in het buitenland waar je naar toe zou willen.. 

en misschien een optie voor je om bij Dr. Verdonck in Belgie te gaan orienteren.. ook een zeer goede PC (van wat ik heb gelezen dan) en qua prijs stukken minder als in NL. :35:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal erg bedankt !! Ik zal jullie zeker op de hoogte houden van wat het uiteindelijk is geworden.. Ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij Schiettecatte voor a.s. woensdag!!:D Heb ook de OLVG gebeld voor dr. Nio maar ik moet dus eerst een verwijsbrief krijgen, en hij is pas in april beschikbaar voor een consult :( heel jammer. Weet iemand misschien wat de prijzen zijn bij dr Nio (ongeveer). Zit hij boven het gemiddelde of valt het wel mee?

 

@Wuppie Ik zou het in het buitenland omgerekend rond de 2200/2500 euro doen, het is nu tussen de 3500/5000 (verschilt per prothese). Dit zijn ook de prijzen in Nederland vandaar dat ik liever in Nederland blijf dan:huh: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gebruiker oh ok.. ja inderdaad als het dan zulke prijzen zijn geworden kun je het ook beter in Nederland doen, alhoewel mijn voorkeur daar sowieso voor uit gaat in Nederland... buitenland zou ik niet eens durven...

 

Het is wel je lichaam he... daar moet je zuinig op zijn :rolleyes: en nu heb jij het wel uitgezocht dat dit een goede PC is, maar ik denk dan maar ff doorsparen dat ik zeker weet dat het wel door een BIG geregistreerde en goede PC uitgevoerd word.. op mijn lichaam ga ik niet bezuinigen met zoiets.. :D

Ben benieuwd naar je afspraak voor as woensdag... alvast heel veel succes meis... 

met de prijzen van dr. nio kan ik je niet helpen maar misschien als je hem sleutelt bij de zoekfunctie krijg je er misschien ook iets uit.. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,:63:

 

Ik heb vanochtend een consult gehad bij dr. Schiettecatte en ben helemaal in de war. Ik weet totaal niet wat ik moet gaan doen..

Ik herhaal even in het kort wat mijn voorsituatie is. Ik ben 21 jaar, 1.69 cm, 53 kg. Ik heb helemaal géén borsten en een super dunne huid. Ik wist vooraf al dat ik anatomische implantaten zou krijgen want elke pc adviseert dat ook. Dat is ook wat ik wil, een natuurlijke en niet al te grote borsten, zo onopvallend mogelijk. 

Wat ik over schiettecatte heb gelezen was dat hij liever de ronde protheses gebruikt, dus ik was bang dat hij dat ook tegen mij zou zeggen en ik zou afhaken, want ik weet dat dat niet geschikt is voor mij. Ook moet het onder de borstspier anders zie je het van alle kanten :18:

 

Nou zit het zo, ik wil in april al een operatie doordat dat mijn enige vrije periode is. Qua plek dat het goed want ze hebben een plek in april (bij Kliniek Amstelveen), qua prijs ook binnen m'n budget en óók dat hij op het moment dat ik me ging uitkleden zei; oke dit MOET anatomisch, was ik opgelucht.

 

Echterr.. Het ging zo erg gehaast het consult dat ik er geen goed gevoel bij kreeg.. Ik lees allemaal goeie dingen over hem en daardoor denk ik ook, zolang hij kundig is maakt het verder niet uit, want het gaan uiteindelijk om het resultaat. Maar toch voelt het alsof ik nog veel vragen heb en er niet naar me is geluisterd. De foto's wat ik mee had genomen ging hij snel doorheen kijken. Bij een andere arts kreeg ik echt een uitgebreide check, metingen en al. Passen deed hij ook niet, want zijn asisstente maakt een 3D simulatie. Hij zei dat het 250 of 290 cc anatomisch dual plane zou worden (kijken wat past tijdens de operatie). Hij gebruikt de mentor. Ook vertelde hij dat ik eventueel 10 maanden na de operatie een lipofilling kan willen doordat er rimpelvorming kan ontstaan aan de onderkant van mn borst? Dit allemaal hoorde ik ook voor het eerst en dan denk ik van; is hij gewoon heel duidelijk en eerlijk of gebeurt dit allemaal niet bij een andere arts? Ook noemde hij andere complicaties op waardoor ik een beetje bang ben geworden, maar ik wacht er ook al zo lang op ik wil het zsm gehad hebben!! 

 

Ik twijfel zo erg en ik heb al een datum geprikt op 11 april, ik ben van plan om weer langs te gaan om nog aan te geven dat ik behoefte heb aan een (minder snelle) uitgebreide consult. Ook door het verschillende soorten merken wat hier op dit forum allemaal genoemd wordt raakt ik helemaal in paniek. Ik ben ook bang dat het te klein gaat worden, waar ik eigenlijk niet veel aan kan doen, want meer past er niet in.... 

 

Voel me zo hopeloos en in de war, ik zie allemaal foto's van dames op dit forum maar dat zijn dan meestal de ronde protheses en is het niet vergelijkbaar met mijn situatie.. 

(vraag voor geopereerde door schiettecatte: het 3D plaatje wat jullie krijgen, is het resultaat hetzelfde of groter/mooier. Ik vind ze namelijk nog veel te klein daar)

 

Sorry voor mijn lange verhaal maar ik heb echt tips nodig :(.

 

Xxxx

 

ps. bij andere artsen had ik ook niet bepaald een TOP gevoel, voor als jullie denken waarom hij persee? En qua prijs zit ik hier wel goed, ook qua operatiedatum in april. En als ik toch besluit om het niet te doen, kan ik nog een paar jaar wachten ivm geen vrije dagen/vakanties meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid.

 

Helemaal logisch hoor, ik was ook paniekerig en in de war na me consult, zat daarna ook nog met heel veel vragen. Voor de artsen is het allemaal piece of cake en doen dit dagelijks, en voor ons is het miss wel de grootste en engste stap in ons leven, althans, zo ervaarde ik het wel haha. Dat hij anatomisch adviseerde is iig al heel fijn, want dat wilde je ook! Jammer dat je niet kon passen, maar jij hebt iig een 3d foto, die had ik weer niet bij van Straten en daar baalde ik toen heel erg van, alleen de pas protheses, en die zijn met fotos van je mobiel ook niet ideaal, foto's zijn nooit echt natuurlijk. Zowieso zou ik nooit teveel aan pas protheses vastgehouden, want mijn resultaat had ik daardoor iets groter ingeschat.

 

Ik heb mijn pc naderhand van mijn consult gewoon gebelt, dat ik toch met wat vragen zat, en twijfelde aan de cc's enz, ik twijfelde ook ineens of ik toch niet liever rond wilde...want dat vond ik op dit forum ook ineens mooi. En toen heeft die gewoon ff 20 min met mij telefonisch gebelt, en was ik ineens helemaal gerust gesteld.

 

Wil hiermee zeggen, dat je gewoon even moet laten blijken wat je voelt, en dat je er zo niet lekker ingaat, dan lossen ze dat vast wel op, je bent echt niet de enige, miss kan je idd dan nog eens op consult gaan. :D wat ik wel op dit forum veel heb gelezen is dat schiettecatte veel rond dual plane zet, en vito koeijers bijna alles anatomisch, zij werken allebei in Amstelveen kliniek. Wie weet dat schiettecatte ook prima anatomisch zet hoor, dat zou ook zomaar waar kunnen wezen, maar deze info haalde ik uit het forum. (Ik had namelijk eerst plannen om naar Koeijers te gaan, maar werd uiteindelijk van Straten, maar ben daar nooit op consult geweest)

Je zult vast nog meer reacties krijgen, succes!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xRenee Aah super lief! Het is echt fijn om te horen dat ik niet de enige ben en dat het normaal is hoe ik me voel.. Ik hoop idd dat ik na alle reacties een beter beslissing kan nemen.. Want is het dan verstandiger om bij een arts te gaan die wel veel anatomisch gebruikt? Of maakt dat denk je niet veel uit?

 

Btw. ik heb de topic hier 'verwijderd' omdat ik het op de verkeerde plek had geplaatst :lol:.. Excuses daarvoor, ik heb het nu ergens anders geplaatst.. het is nog allemaal een puzzeltje voor mij dit forum :blush:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je naar een andere arts zou moeten gaan, geen idee... is je eigen keus, ik weet niet precies waar schiettecatte allemaal goed in is, lees alleen dat hij heel veel rond plaatst en vito heel veel anatomisch, daar zou ik me ook fijner dan bij voelen bij die vito bijv , omdat ik gericht naar hem zocht (kennis heeft haar ook geopereerd en vond dat heel mooi gelukt!)maar dat is eigen mening. Schiettecatte is vast heel kundig, en als die geen anatomisch kon, ging hij je ook niet opereren. Want lees weinig slechts hier over hem. Ik zou is advies vragen aan de meiden hier die er veel van weten @best_boobie of @Desert-Rose. Zij kunnen je ook vast wel advies geven. Hihi ja tis in het begin een puzzeltje he het forum, maar straks snap je alles. Ik ben ook zo blij dat dit bestaat! Zeker na je operatie is het zo fijn om al je pijntjes en voortgang te kunnen delen met lotgenoten. Ik volg je ff mee. Succes!

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei gebruiker:

Hoi hoi,:63:

 

Ik heb vanochtend een consult gehad bij dr. Schiettecatte en ben helemaal in de war. Ik weet totaal niet wat ik moet gaan doen..

Ik herhaal even in het kort wat mijn voorsituatie is. Ik ben 21 jaar, 1.69 cm, 53 kg. Ik heb helemaal géén borsten en een super dunne huid. Ik wist vooraf al dat ik anatomische implantaten zou krijgen want elke pc adviseert dat ook. Dat is ook wat ik wil, een natuurlijke en niet al te grote borsten, zo onopvallend mogelijk. 

Wat ik over schiettecatte heb gelezen was dat hij liever de ronde protheses gebruikt, dus ik was bang dat hij dat ook tegen mij zou zeggen en ik zou afhaken, want ik weet dat dat niet geschikt is voor mij. Ook moet het onder de borstspier anders zie je het van alle kanten :18:

 

Nou zit het zo, ik wil in april al een operatie doordat dat mijn enige vrije periode is. Qua plek dat het goed want ze hebben een plek in april (bij Kliniek Amstelveen), qua prijs ook binnen m'n budget en óók dat hij op het moment dat ik me ging uitkleden zei; oke dit MOET anatomisch, was ik opgelucht.

 

Echterr.. Het ging zo erg gehaast het consult dat ik er geen goed gevoel bij kreeg.. Ik lees allemaal goeie dingen over hem en daardoor denk ik ook, zolang hij kundig is maakt het verder niet uit, want het gaan uiteindelijk om het resultaat. Maar toch voelt het alsof ik nog veel vragen heb en er niet naar me is geluisterd. De foto's wat ik mee had genomen ging hij snel doorheen kijken. Bij een andere arts kreeg ik echt een uitgebreide check, metingen en al. Passen deed hij ook niet, want zijn asisstente maakt een 3D simulatie. Hij zei dat het 250 of 290 cc anatomisch dual plane zou worden (kijken wat past tijdens de operatie). Hij gebruikt de mentor. Ook vertelde hij dat ik eventueel 10 maanden na de operatie een lipofilling kan willen doordat er rimpelvorming kan ontstaan aan de onderkant van mn borst? Dit allemaal hoorde ik ook voor het eerst en dan denk ik van; is hij gewoon heel duidelijk en eerlijk of gebeurt dit allemaal niet bij een andere arts? Ook noemde hij andere complicaties op waardoor ik een beetje bang ben geworden, maar ik wacht er ook al zo lang op ik wil het zsm gehad hebben!! 

 

Ik twijfel zo erg en ik heb al een datum geprikt op 11 april, ik ben van plan om weer langs te gaan om nog aan te geven dat ik behoefte heb aan een (minder snelle) uitgebreide consult. Ook door het verschillende soorten merken wat hier op dit forum allemaal genoemd wordt raakt ik helemaal in paniek. Ik ben ook bang dat het te klein gaat worden, waar ik eigenlijk niet veel aan kan doen, want meer past er niet in.... 

 

Voel me zo hopeloos en in de war, ik zie allemaal foto's van dames op dit forum maar dat zijn dan meestal de ronde protheses en is het niet vergelijkbaar met mijn situatie.. 

(vraag voor geopereerde door schiettecatte: het 3D plaatje wat jullie krijgen, is het resultaat hetzelfde of groter/mooier. Ik vind ze namelijk nog veel te klein daar)

 

Sorry voor mijn lange verhaal maar ik heb echt tips nodig :(.

 

Xxxx

 

ps. bij andere artsen had ik ook niet bepaald een TOP gevoel, voor als jullie denken waarom hij persee? En qua prijs zit ik hier wel goed, ook qua operatiedatum in april. En als ik toch besluit om het niet te doen, kan ik nog een paar jaar wachten ivm geen vrije dagen/vakanties meer..

 

Voor het eerst lees ik hier een heel herkenbaar verhaal! Na twee consulten zat ik nog steeds vol vragen en bleef de informatie voor mij erg vaag.. ook dat van lipofilling en rimpeling hoorde ik voor het eerst.. maar dat zou weer een operatie zijn en weer hartstikke veel kosten.

Zes weken geleden ben ik geopereerd door Frans Straten en ben dik tevreden! Er zit nu veel meer in dan wat Schiettecatte zei (max 225CC) heb nu 375CC rond achter de spier. Vind het nog steeds vreemd dat hij zei dat meer niet zou passen en lipofilling nodig zou zijn.

Ik ben nog geen tien maanden dus helemaal kan ik het niet oordelen natuurlijk maar ben toch blij dat ik naar Frans ben gegaan.

Het is sowieso goed dat je een tweede consult gaat doen, wie weet lost het bij jou je twijfels op!

Ik kom van 70AA tot 70A af.. (draag nu trouwens omvang 65, heb nooit goed m'n bh's gedragen omdat die toch niet veel deden ;))

Mijn ervaring met Schiettecatte zegt trouwens niets over hem als arts zijnde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! 

 

Ik ben gisteren geopereerd door Dr Schiettecatte, en los van het feit dat ik een hele andere voorsituatie heb, geloof ik absoluut in de kundigheid van deze man, hij gaat absoluut voor de natuurlijke look. 2 vriendinnen van mij zijn ook bij hem geweest en super tevreden. Ik had tijdens het consult heel veel vrgen en deze heeft hij netjes allemaal beantwoord. Het kan natuurlijk zo zijn dat hij bij jou gewoon gelijk zag wat er voor nodig is om tot een mooi resultaat te komen. En ja als hij nu al zegt dat jij wellicht over 10 maanden een lipovulling wil, dan is dat toch alleen maar goed? Liever dan dat je achteraf gaat klagen en jij verwacht zou hebben dat met deze operatie het wellicht al helemaal perfect zou zijn. Beter van te voren inlichten dan achteraf te horen krijgen toch? Ik vond het juist wel fijn dat hij mij ook op de risico's wees. 

 

Anyway.....succes ermee! 

Gr  Jezebel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Saj :o:o Oeps.... vind het wel eng allemaal.. Als hij de enige is die daarover (rimpeling) spreekt, en het is idd wel vreemd dat je dan zoveel groter CC hebt gekregen bij Frans. Alleen ik heb dan wel bij elke arts hetzelfde advies gekregen, nooit groter 290 cc.. Meestal zelfs 260/280. Dus op dat gebied heb ik niet echt veel keuze, maar ben zo bang dat ik niet tevreden ga zijn, het is een lastige beslissing. 

(Dit is niet op de verkeerde plek, ik heb het van een ander plek hiereen geplaatst hihi dus je zit goed:blush:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vervelend dat je nog met zoveel vragen zit het is natuurlijk niet niks allemaal! Ik heb zelf ook anatomische protheses wel 375cc maar als je wilt mag je altijd even kijken (zal je toevoegen aan het privé album) ben zelf wel maar 156cm lang en weeg 54 voorheen een 70A. Niet helemaal hetzelfde maar wie weet helpt het. Uit eigen ervaring vind je het al snel te klein dat kan ik je wel vertellen. Na 3 dagen had ik al een beetje spijt niet groter te hebben gekozen maar waarschijnlijk had het er ook niet in gepast. Je kan altijd eens kijken bij andere artsen die erom bekend staan vaak groter te doen als andere (en overigens heel kundig zijn) je kan voor je een consult maakt altijd even bellen om te vragen of jouw gewenste operatie datum ook vrij is en je die als optie kan reserveren voordat je op consult komt! Heb ik zelf ook gedaan voor mijn eerste consult omdat ik anders ergens anders naar toe was gegaan waar wel deze periode beschikbaar zou zijn.

 

Hopelijk ga je uiteindelijk met een goed gevoel dit avontuur aan en pas op hoor het is een hele weg na de operatie toe maar erna heb je nog meer geduld nodig met je herstel. Heb dat zelf een beetje onderschat dus kan geen kwaad een ander er op de hoogte van te brengen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Hm, ik heb je topics doorgelezen en samengevoegd en ik vind dat je misschien toch wat overhaast nu een beslissing neemt, omdat je persé in april geopereerd wilt worden. Ik snap het van de ene kant wel, dat je dat graag wilt, maar van de andere kant denk ik: stel het gaat mis of wordt niet wat je ervan verwacht (zeker omdat je gevoel niet helemaal goed zit) dan zit je naderhand met de gebakken peren... Dat is echt niet de bedoeling. Ik heb destijds bij mijn eerste bv de verkeerde beslissing genomen, de verkeerde pc gekozen, en toen moest ik daarna op zoek naar een goede pc die alles even voor me ging oplossen... Moest ik dus wéér onder het mes..

Niet dat dat persé bij jou gaat gebeuren als je voor Schiettecatte zou kiezen, of voor van der Weij, maar je beslist op het moment niet vanuit je gevoel, ook niet vanuit je verstand, maar alleen vanuit tijdsdruk.. Sorry dat ik zo rechtuit spreek trouwens :) 

Als een pc het heeft over evt lipofilling naderhand, dan zou ik willen weten: moet ik dat zelf betalen? (want dat is heel duur en moet soms nog een keer aanvullend gedaan worden naderhand, omdat het niet goed in te schatten is of het helpt in 1 keer)
Verder biedt van der Weij (voor zover ik het begrepen heb) je de natrelle style 510 aan. Deze zet hij alleen voor de spier, tenminste, heb nog nooit een pc die ermee werkt, deze achter de spier zien zetten. Ze zijn juist speciaal ontwikkelt om voor de spier te zetten en toch veel projectie te geven.
Misschien geeft deze prothese wel meer projectie, dan de mentor die Schiettecatte aanraadt.. Maar dan zou ik precies moeten weten welke Schiettecatte je aanraadt (het profile dus, de anatomische prothesen van mentor hebben een CPG-nummer, en dat is het nummer dat het profile aangeeft)

Liefst zou ik hebben dat je me die info (samen met het aantal cc dat van der Weij adviseert van die natrelle style 510) even in pb stuurt, want ik kom er vaak niet aan toe om topics bij te houden.
Dan kan ik voor je kijken met welke prothese je evt een grotere borst krijgt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gebruiker

 

He meis,

 

Als jij zo enorm in de war bent na het consult, en je ook het idee hebt dat je nog met heel veel andere vragen zit,dan kun je of nogmaals een consult aanvragen, of toch naar een andere arts.

 

Het is enorm belangrijk dat jij je op je gemak voelt bij een arts,voelt dat er de tijd voor je genomen word en dat er naar je geluisterd word, en ik hoor eigenlijk uit jouw verhaal dat dit niet echt zo is.

 

Als ik jou was zou ik ergens anders een consult aan vragen, en als je er zelf helemaal van overtuigd bent dat je anatomisch wilt,kun je bijv naar, Dr. Koeijers-Kliniek Amstelveen of terug naar Dr. van der Weij.

Dit zijn toch wel de pc's die heel vaak anatomisch plaatsen, en zo kun je ook kijken of je je hier wel beter op je gemak voelt.

Een andere arts die ook wel anatomisch voor de spier plaatst is Dr. DeMeyere in Gent, hij werkt ook vaak met een prothese met een dunne bovenrand, de Natrelle 510

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-3-2017 om 20:24 zei gebruiker:

Hallo allemaal,

 

Ik ben een 21 jarige meid zonder borsten :), al sinds mijn pubertijd wacht ik op de dag dat er hier een verandering in zal gaan komen maar helaas.. Ik wist dus al vanaf mijn 18e dat ik een borstvergroting 'moest' krijgen. Echter ben ik vrij laat begonnen met het zoeken naar een arts... Namelijk sinds de afgelopen zomervakantie (2016). Ik heb in het buitenland gekeken en kwam bij een arts terecht waar mijn nicht ook is geopereerd. Research gedaan etc. en kwam tot conclusie dat hij echt een TOP arts was, ik kon me zo overlaten aan hem zonder enige twijfels. Ik ben gaan sparen en sparen en wilde begin maart een afspraak maken voor een operatiedatum in april. Tot mijn grote schrik vertelde de arts dat de prijzen zijn verdubbeld doordat de euro koersen zijn gestegen.. Hierdoor is het voor mij niet meer haalbaar om de operatie door hem te laten doen..

 

Nu is het probleem dat ik met 'spoed' op zoek ben naar een andere arts om het toch mogelijk te maken om in april geopereerd te worden (in Nederland) wat mij uiteindelijk toch goedkoper gaat uitkomen.. Ik raak nu in paniek omdat ik niet weet waar.. Ik wil ook niet te veel artsen langsgaan want dat zorgt er ook weer voor dat ik veel ga twijfelen.. 

 

In de tussentijd (rond oktober t/m december) ben ik ook langs geweest bij artsen in Nederland. Ik ben langsgegaan bij Bergman Clinics en Boerhaave.

Bij Boerhaave heb ik heb een consult gehad bij dr. van der Weij (door dit forum kwam ik erachter dat hij veel werd aangeraden:)). Daar was ik in principe wel tevreden over. Omdat hij precies de cupmaat zei wat ik had verwacht en wat ook het beste is (volgensmij was het de anatomische 280 cc Natrelle 510) ..

 

Ik ben namelijk 1.70 en weeg 52 kg. (Hele dunne huid en echt helemaal géén borsten..) door de strakke huid etc wist ik dat ik sowieso een prothese onder de bortspier krijg, een anatomische en een 'kleine' cupmaat wat ik eigenlijk liever niet wil.. 

Ik ben benieuwd of jullie tips hebben voor mij op het gebied van arts of er nog dames zijn met het zelfde voorsituatie (qua lichaam) die al geopereerd zijn en hoe jullie dat hebben ervaren & hoe het er nu uitziet :).

 

Groetjes :blush:

 

Extra info* Ik ben een student en heb in april 2/3 weken 'vakantie' hierdoor is april de enige moment waarbij ik geopereerd kan worden. Na de zomer begint mijn stage en dan ben ik waarschijnlijk 3 jaar verder als ik het nu nog even opschuif.. ik wacht hier al zo lang op, ik heb echt helemaal geen geduld meer:(

 

 

Hi meid,

 

Je kunt eventueel mijn verhaal ook lezen, ik ben ook door hem geopereerd en nu ruim 3 maanden verder en heel erg tevreden. Het gesprek ging bij mij ook wat vlotjes.. maar misschien ook wel fijn. Je kunt ook de kliniek bellen ik heb toen ook veel contact gehad met gery zij is de kliniek manager en kan je ook heel veel vertellen. Ze heeft mij toen ook aangeboden om nogmaals langs te komen ik denk dat dit dan ook geen enkel probleem is. Dan kan je al je vragen nog een keer stellen.

 

groetjes mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Allemaal super bedankt voor jullie hulp en reactie!! Ik heb voor a.s. woensdag weer een afspraak gemaakt om nog even alles te bespreken waar ik mee zit etc. Maar mijn voorgevoel zegt dat ik dit keer een beter indruk ga krijgen en gewoon de operatie door laat gaan! Ben benieuwd!

 

Ik kom jullie zeker weer lastig vallen met vragen over 'na de operatie' :) Hoop ik!:11:

 

Groetjess X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.