Ga naar inhoud

Disneyprinces : 17 april 2017 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Mijn naam is Angela!

 

Ik werk in een heel leuk horeca bedrijf en in mijn vrije tijd ga ik graag naar een feestje! 

 

17 april is mijn operatie dag.. dit vind ik zooooo spannend!!

ik wil zoveel mogelijk tips uit deze site halen.

 

ik zit nu vooral in de knoop met de borstband... al een hoop gelezen hierover maar het verschilt zoveel.. wel of niet dragen??

 

zelf heb ik een A en gaat er 375cc..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom! 

Horeca? Hoop dat je genoeg verlof hebt gevraagd je mag namelijk niet zwaar dragen en je ellebogen mogen niet hoger dan je schouders reiken. 

Borstband heeft je pc te beslissen en niet jij zelf :-) succes met aftellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Disneyprinces:

Ik heb sowieso 2,5 week verlof. Daarna ga ik desk werkzaamheden doen. Zodra het weer kan langzaam de vloer op. Jaa pc zegt ook dat ik die moet dragen maar zie ook veel negatieve reacties erover.. dankje wel!!!

 

Ah oke super hihi, je herstelt maar 1 keer he ;-) 

Ik heb ook een borstband gehad maar geen last van gehad. Wqt negatiefs lees je erover? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Disneyprinces

 

He meis, 

 

Ik heb al gedeeltelijk je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, als je mij nog wilt vertellen door wie en waar je geholpen gaat worden, maak ik de titel compleet.

 

Een borstband gaat uiteindelijk heel erg wennen, en het is voor het goede doel,hou dat voor ogen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.