Ga naar inhoud

Mimibloem : 13 april 2017 : Dr. Rysavy : Bernhoven Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen, meerdere keren hier al geprobeerd me aan te melden en jeeeeej het is gelukt .. 

 

ik ben Mimi 31jr oud en werk als zzper in de zorg en daarnaast als personal coach in de sport ... Al jaren wil ik een borstvergroting want heb een aa :(  En ben daar dus doodongelukkig mee... en volgende maand 13april is het zover  Spannendddd. Het word een mooie C dual plane gezet door bas rysavy in kliniek Bernhoven... super spannend en ga het fijn vinden elkaar te steunen denk ik zo 

 

En dan ga ik nu verder snuffelen hier 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heei!
Je hebt al alles geregeld zo te zien! Over een maand heb je ze gewoon al, super snel :D:D 

Ik ben mega benieuwd naar het resultaat ^^ 
Zelf ook amper borst, maar ik ben nog aan het oriënteren dus bij mij gaat het nog wat langer duren helaas. 
Mag ik vragen waarom je voor deze kliniek en pc gekozen hebt? Ik ben me nog aan het verdiepen in de verschillende mogelijkheden :) 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-3-2017 om 13:38 zei marsti:

Heei!
Je hebt al alles geregeld zo te zien! Over een maand heb je ze gewoon al, super snel :D:D 

Ik ben mega benieuwd naar het resultaat ^^ 
Zelf ook amper borst, maar ik ben nog aan het oriënteren dus bij mij gaat het nog wat langer duren helaas. 
Mag ik vragen waarom je voor deze kliniek en pc gekozen hebt? Ik ben me nog aan het verdiepen in de verschillende mogelijkheden :) 
 

 

Hey... ik ben naar de huisarts gegaan voor verwijzing en hem om advies gevraagd waar heen te gaan, deze rade me toen deze arts aan, toen ik op gesprek ging had ik meteen een veilig en goed gevoel bij deze pc. Vandaar dat ik voor hem gekozen heb. Ik was al jaren aan het oriënteren en nu in een klap alles doorgezet was er klaar mee bleef uitstellen... na verschillende keren afwijzing verzekering zelf de stap genomen om er volledig voor te gaan. En ik leef er nu echt naar uit :) 

ben ook onwijs benieuwd naar het eindresultaat de 3D is erg mooi. 

 

Succes met snuffelen meid hoop dat je de juiste weg en plek gaat vinden. Volg je gevoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-3-2017 om 13:04 zei Desert-Rose:

@Mimibloem

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu dadelijk alles neerzetten, van updates tot operatieverslag en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

xx

Dank je ben nog wat zoekende 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mimibloem, we hebben dezelfde operatie datum :-)

Ik word in de Velthuis Kliniek geopereerd 13 april.

Krijg 375CC dual plane moderate profile. In mijn album staat mijn voorsituatie. Kunnen we elkaar mooi mentaal (lees digitaal ;-)) ondersteunen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 17-3-2017 om 09:18 zei Liefbeestje:

Hoi Mimibloem, we hebben dezelfde operatie datum :-)

Ik word in de Velthuis Kliniek geopereerd 13 april.

Krijg 375CC dual plane moderate profile. In mijn album staat mijn voorsituatie. Kunnen we elkaar mooi mentaal (lees digitaal ;-)) ondersteunen!!!!

Oooh wat fijn spannend :D beginnen je zenuwen al te komen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-4-2017 om 20:54 zei Mimibloem:

Oooh wat fijn spannend :D beginnen je zenuwen al te komen? 

Hoi, lees je berichtje nu pas, gister terug gekomen van vakantie. Nee, eigenlijk helemaal niet.....zou het nog komen???? Jij wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes 13e april !! 

Ik ben op consult geweest bij Bernhoven bij Diana gabriels had ik de naam van deze pc ook voorbij zien komen helaas

kon ik er zelf weinig over vinden online en heb toen gezocht naar een andere pc. Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt das het belangrijkste !! 

 

Nogmaals

Veel

succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Gizmootje:

Succes 13e april !! 

Ik ben op consult geweest bij Bernhoven bij Diana gabriels had ik de naam van deze pc ook voorbij zien komen helaas

kon ik er zelf weinig over vinden online en heb toen gezocht naar een andere pc. Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt das het belangrijkste !! 

 

Nogmaals

Veel

succes x

Oh ok heb heel veel positiefs over hem gevonden juist ^_^ maar ach als je nu een goede gevonden hebt is dat het belangrijkste toch :D

 

thx kijk ernaar uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatieverslag :D

 

gisteren was dan de grote dag, ik had heerlijk geslapen en totaal geen stress, ik dacht maar dat komt straks wel. Kwart voor 9 kwam mijn beste vriend me ophalen, ik ben alleen geen relatie dus mijn zusje en beste vriend gingen mee. Daar aangekomen even gek gedaan met zijn 2e want Hey ik kn nog alles en straks niet meer, mijn zus was er al en die dacht oh god die sporen weer niet :126:

 

aangemeld die baliezuster keek ons ook maar aan van hmmm Ok, mocht ik mee... Uhm u mag maar 1 persoon mee :20: na dan krijg je me even in de war... nee Ik wil ze beide erbij... vooruit dan maar we gaan niet moeilijk doen. Kreeg mijn eigen kamertje... mocht me omkleden, pijnstillers innemen en dan wachten... na ongv 30/45 min werd Ik gehaald... nog steeds geen zenuwen, even nog een keer naar het oude exemplaar gekeken en gevoeld en gaan maar. Hele lieve zuster... Ik was onbekend met narcoses en gaf aan dat wel wat spannend te vinden... ze zei stap en rustig in en denk aan wat leuks dat doet altijd goed. Eenmaal in de voorbereidingskamer stelde ze zich een voor een voor en waren ze ook allemaal even lief. Gezellig gekletst en kreeg nog wat tips voor de narcose. Toen was het zover en Kwam ook mijn chirurg aan... Stelde me enorm Gerust en gaf aan dat Ik de mooiste protests had gekozen bij mij lichaam. Even tekenen, gevraagd of hij er een handtekening bij Wilde zetten dat maar geen idee of dat nog gebeurd is misschien toen Ik sliep:4:... en toen werd er gevraagd waar ik over ging denken en voor Ik het wist sliep Ik al en werd Ik wakker met Willy naast me, hij liet me zien dat het was gelukt Ik begon te huilen en zei dat Ik zo blij was en hem

wilde knuffelen. En Ik had pijn. Kreeg meteen pijnstilling. Even wakker worden lag Ik na te huilen van blijdschap, en toen mocht Ik terug waar mijn Moeder, zus en beste vriend op me zaten te wachten. Na een paar uurtjes mocht Ik naar huis. Ik ben niet ziek geweest alleen wat last van napijn en kort even draaierig, zweten en misselijk maar uiterlijk 5 min... dat 3 keer gehad na activiteiten zoals wc, omkleden en te Lang Staan... maar wat ranja of eten en gaan liggen dan is het zo weg. 

 

Vandaag komt hopelijk mijn bh wand die band is echt verschrikkelijk... maar goed. Heb goed geslapen mijn eerste nacht van 23 tot net 6 uur... word zo lief verzorgd door mijn vriendjes en vriendinnetjes. Ga zo even opstaan met hulp dat zal wel Weer gevoellig zijn :106: maarja wat Willy zijn wie mooi wil zijn moet pijn lijden he, en ze zijn erg mooi geworden 

 

 

liefs mireille 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze verwennen me goed, ben al even in de tuin wezen lopen ballet je getikt want echt shoppen is wat lastig maar was Hondje al blij mee... tussendoor in huis even lopen lig nu even lekker en zo wat eten. 

 

Hahaha ja rocker moet ze toch even nog aankijken voor ze weg zijn :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.