Ga naar inhoud

A new mama : 13 maart 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo prachtige vrouwen!!

ik heb even een vraag. 

op 13 maart wordt ik geopereerd om een borstvergroting te doen bij Faceland Utrecht met Dr.Roel Freswlo ik heb cup a, 158cm 60kg en ik ga voor Motiva Rond Dualplane  450cc en ik ben heel benieuwd als er hier iemand ook dat merk, Cc en faceland gedaan !

Ik ga geen medicatie hebben na operatie en dat vind ik echt niet goed. Ik maar het kan niet anders.

Ik hoor het van jullie. Fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo. 

Want ik heb  al andere medicatie die niet geschikt is ivm andere medicatie. Maar ze zijn een beetje verwarrend want ze zegen tegen je dat Motiva natuurlijk lijkt en is "the new hit" maar dan zeggen ze per email dat er nep gaat lijken en zo. Ja ik weet ook niet.

Maar in inder geval sucess voor je schat ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben geweest gisteren, totaal verrast van het goede gevoel wat ik daar door Dr. Fresow heb gekregen. Nou moet ik wel eerlijk zijn dat mijn vergelijkingsmateriaal Praktijk Gabriels is. Maar ben erg tevreden en mijn gevoel is goed! En dat vind ik echt superbelangrijk. 

Ik heb mijn operatie op 27 maart bij sanavisia in Mill. Ik krijg ook Motiva - Dual plane 380cc. Ik ben zelf 1.67 en tussen 64-65kg. Dus ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

 

Ohh dat is vervelend , maar gaat een paracetamol dan niet samen met de medicatie die je nu gebruikt......?

Ik heb namelijk ook al de recepten meegekregen voor voor en na de operatie.

 

Maar ik ben heel benieuwd naar hoe het verder gaat, alvast heel veel succes en sterkte

13 maart.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bouwvrouw  wat bedoel je met medicatie voor en na de operatie ? Bij mij hebben ze allen recepten gegeven na de operatie ! (Toen ben ik de achter gekomen die ik niet kunt innemen).

Paracetamol kan wel zeker) anders ga ik dood ! 

En wat is met de materialen van Gabriel's? Ik heb het niet begrepen sorry ! 

Bedankt een super dat je ook een mooie beslissing heb gemaakt !!!! We will have boobs!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben geweest gisteren, totaal verrast van het goede gevoel wat ik daar door Dr. Fresow heb gekregen. Nou moet ik wel eerlijk zijn dat mijn vergelijkingsmateriaal Praktijk Gabriels is. Maar ben erg tevreden en mijn gevoel is goed! En dat vind ik echt superbelangrijk. 

Ik heb mijn operatie op 27 maart bij sanavisia in Mill. Ik krijg ook Motiva - Dual plane 380cc. Ik ben zelf 1.67 en tussen 64-65kg. Dus ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

 

Ohh dat is vervelend , maar gaat een paracetamol dan niet samen met de medicatie die je nu gebruikt......?

Ik heb namelijk ook al de recepten meegekregen voor voor en na de operatie.

 

Maar ik ben heel benieuwd naar hoe het verder gaat, alvast heel veel succes en sterkte

13 maart.

 

Groetjes

 

Hai, Hai,

 

Sorry misschien heb ik niet helemaal duidelijk verteld. Medicatie heb ik een schema gekregen en heb 2 recepten voorgeschreven gekregen voor na de operatie. Voor de operatie (op de dag zelf) moet ik 2x 500mg paracetamol nemen. 

En wat betreft Praktijk Gabriels, daar heb ik ook een consult gehad en een gesprek met een arts, maar mijn gevoel klopte niet helemaal nadat ik hier was geweest, vandaar dat ik bij Faceland een consult had aangevraagd. Hier nemen ze echt ruim de tijd voor je en leggen ze je alles goed uit. En bij praktijk gabriels had ik meer het gevoel dat ik op de schopstoel zat.

Hou je me op de hoogte......:rolleyes:, ben namelijk heel erg benieuwd naar jouw verloop.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei bouwvrouw:

Nou ben geweest gisteren, totaal verrast van het goede gevoel wat ik daar door Dr. Fresow heb gekregen. Nou moet ik wel eerlijk zijn dat mijn vergelijkingsmateriaal Praktijk Gabriels is. Maar ben erg tevreden en mijn gevoel is goed! En dat vind ik echt superbelangrijk. 

Ik heb mijn operatie op 27 maart bij sanavisia in Mill. Ik krijg ook Motiva - Dual plane 380cc. Ik ben zelf 1.67 en tussen 64-65kg. Dus ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

 

Ohh dat is vervelend , maar gaat een paracetamol dan niet samen met de medicatie die je nu gebruikt......?

Ik heb namelijk ook al de recepten meegekregen voor voor en na de operatie.

 

Maar ik ben heel benieuwd naar hoe het verder gaat, alvast heel veel succes en sterkte

13 maart.

 

Groetjes

 

Hai, Hai,

 

Sorry misschien heb ik niet helemaal duidelijk verteld. Medicatie heb ik een schema gekregen en heb 2 recepten voorgeschreven gekregen voor na de operatie. Voor de operatie (op de dag zelf) moet ik 2x 500mg paracetamol nemen. 

En wat betreft Praktijk Gabriels, daar heb ik ook een consult gehad en een gesprek met een arts, maar mijn gevoel klopte niet helemaal nadat ik hier was geweest, vandaar dat ik bij Faceland een consult had aangevraagd. Hier nemen ze echt ruim de tijd voor je en leggen ze je alles goed uit. En bij praktijk gabriels had ik meer het gevoel dat ik op de schopstoel zat.

Hou je me op de hoogte......:rolleyes:, ben namelijk heel erg benieuwd naar jouw verloop.

 

xx

Oh zo. Ik dacht Hein?Ik heb geen medicatie na de operatie maar nu heb ik wel begrepen ! Ik heb ook een heel goed gevoel gehand allen dacht ik da't te snel gelopen was, zo snel dat ik thuis ben gekomen en ik wist niet meer hoeveel Cc ikan gekozen had.

 Ja ik ben ook heel benieuwd. Ik ga nu naar de apotheek om zetpillen paracetamol te halen. Ze zijn hel snel qua effect en plus ze duren lang. Nou wij houden even contact als je wil kan je even toevoegen via Facebook.  Cheila Filipa Perestrelo. Dan houden even beter contact . Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.