Ga naar inhoud

tepelpiercing


Aanbevolen berichten

gisteren was ik 8 weken en 1 dag PO, ik zag een aanbieding voor een tepelpiercing dus ik dacht die ga ik zetten.

op borstenforum zag ik dat sommige het al na 6 weken deden dus ik dacht na 8 kan het zeker.

toen die piercing gezet werd begon ie gelijk naar boven te scheuren dus hij is eruit gehaald.

zou dat komen omdat mijn huid nog te strak staat ofzo? die man die het zette had dit in 20 jaar nog nooit gezien zei hij.

en hoeveel weken zou ik ongeveer moeten wachten om het nog een keer te proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de zwelling van je borsten verder wel helemaal weg? 

 

Gebruikte de piercer een tang met piercen? Kreeg je een staafje of een ringetje, indien het een staafje was was het een rechte of een gebogen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens denk ik dat dat scheuren aan de manier van piercen ligt, door verkeerde plaatsing kan een piercings inderdaad doorscheuren. 

 

Als je de piercing alsnog zou willen zou ik adviseren om minimaal 6 weken te wachten, dan weet je zeker dat je tepel genezen is. En dan naar Classic te gaan in Amsterdam, is een goed aangeschreven shop die perfect  piercings zet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.