Ga naar inhoud

Nivea : 8 maart 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik gluur al een tijdje mee als niet-member omdat ik in december, na 17 jaar, besloten heb om een bv te laten doen.

Ik probeerde me in februari al aan te melden hier, maar zat op een bevestigingsmail te wachten, terwijl ik me al lang kon aanmelden.

Ik ben inmiddels geopereerd.

Gisteren om kwart over 1 aanwezig (uur te vroeg).

Dat kwam heel mooi uit want het meisje dat om kwart voor 2 geopereerd zou worden, had vlak daarvoor een koekje zitten eten en mocht dus niet geopereerd worden. Hierdoor mocht ik om half 2 al gaan omkleden en lag ik kwart voor 2 in een lekker bedje.

Ik was ontzettend zenuwachtig en kon soms niet goed ademen. De anestesist stelde me gerust en maakte grapjes waardoor ik weer kon ontspannen.

Dokter Fresow kwam even mijn borsten aftekenen en toen werd ik de OK op gereden. Ik ging heel relaxed de narcose en en kwam er goed uit. Ik werd iets te snel wakker want de tube zat nog in m'n keel. 

De zusters vonden me heel erg helder en mocht een half uur eerder naar huis.

ik had van tevoren erge pijn verwacht. Ook omdat dokter Fresow had verteld dat mijn spieren erg vast zaten en hij erg veel moeite heeft moeten doen om ze los te krijgen.

ik heb echt geen centje pijn. Op een schaal van 1 tot 10 zit ik op een 0, haha!

Alleen opstaan uit bed en bepaalde bewegingen zijn gevoelig, maar doen geen pijn.

ik ben nu al ontzettend blij met het resultaat! Ze zijn wel wat puntig. Heeft iemand dit ook gehad 1 dag po? Trekt dat nog mooi weg?

Ik heb trouwens Motiva 400cc dual plane gehad.

Ben ontzettend tevreden met de kliniek en met dokter Fresow. Wil iedereen zijn kant wel op sturen, want het is me echt perfect bevallen!

Groetjes Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Wat fijn voor je dat alles zo goed is gegaan en je tevreden bent! Nu na 1 dag kun je nog niets zeggen over de vorm, dus als ze nu puntig zijn verdwijnt dat hoogst waarschijnlijk, ze veranderen echt nog, na een week of 4-6 zul je pas zien dat ze gedaald zijn en op zijn plek zitten. Ik ga ook naar dr fresow voor een prothesewissel, heb mn boobies al 8 jaar maar wil ze nu groter,  dus wil ze bij faceland/ dr fresow laten vervangen.

Heel fijn dat je geen pijn hebt dat is best uitzonderlijk, vooral de eerste dagen was het bij mij geen pretje, mn bovenlichaam stond zo strak haha. En wat erg dat dat meisje voor jou een koekje had gegeten en toen haar hele operatie niet doorging!?

heb je al foto's die we mogen zien? :)

 

Groetjes San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi San!

 

Ik was gisteren toen ik thuis was ook echt verbaasd over dat ik geen pijn had.. begon opeens te twijfelen of ze niet voor de spier zijn gezet.:) Maar in het operatieverslag staat toch echt dual plane.

Had gisteren meteen het gevoel dat ze wel groter hadden gemogen.. maar had begrepen dat ze nog ietsje naar voren komen.

Wanneer mag jij voor je wissel?

Groetjes Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden ,

ik had/heb ook geen pijn raar he twijfelde ook maar zijn echt dual plane geplaats .. ik denk dat we echt in goede handen zijn geweest ik haf het me veel erger voorgesteld .. fijn herstel allemaal liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mylove!

Wat fijn dat je ook geen pijn hebt.

Je hebt denk ik gelijk: we zijn in extreem goede handen geweest.

ik was van tevoren erg bang voor de pijn erna omdat je vaak leest dat dual plane toch een langer en pijnlijker herstel geeft.

Dokter Fresow is gewoon echt een topper ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super fijn dat jullie allebei weinig tot geen pijn hebben zeg! ik heb nu voor de spier, maar denk dat ik nu ook dual plane wil.. want uiteindelijk is dat wel mooier en ook beter heb ik gelezen. ik voel en zie mn silliconen nu ook zitten wanneer ik voorover buk bijvoorbeeld dan zie je de plooien, beetje gek, en voelt ook gek.

Top dus dat jullie er tot nu toe weinig last van hebben!!

ik ga over een week op consult en dan wil ik zsm daarna de operatie inplannen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd wat je geadviseerd krijgt volgende week! Spannend!

En ik hoop dat jij net zo pijnvrij bent als Mylove en ik. Ik moet er enorm op letten dat ik geen dingen doe die eigenlijk niet kunnen of mogen.. ik heb met mezelf afgesproken dat ik 2 weken echt niksssss doe want anders ga ik echt teveel doen.

Zonde dat je je siliconen nu ziet zitten en dat het gek voelt.

Maar volgens mij ben je bij Roel echt aan het goeie adres:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je dat ik niet eens weet hoe lang ik hem aan moet? Ben zelf uit gegaan van minimaal 6 weken.

Misschien staat het wel op 1 van die papieren die ik heb gekregen.. Zal straks eens even lezen of ik wat kan vinden!

ik kreeg trouwens allemaal medicatie mee terwijl ik van tevoren die tramadol en ondansetron had gehaald..

Kreeg jij ook een zak medicijnen mee, Mylove? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nivea:

Weet je dat ik niet eens weet hoe lang ik hem aan moet? Ben zelf uit gegaan van minimaal 6 weken.

Misschien staat het wel op 1 van die papieren die ik heb gekregen.. Zal straks eens even lezen of ik wat kan vinden!

ik kreeg trouwens allemaal medicatie mee terwijl ik van tevoren die tramadol en ondansetron had gehaald..

Kreeg jij ook een zak medicijnen mee, Mylove? 

 

Heey ,

 

6 weken staat op de adviezen..

heb ik ook gekregen maar niks van gebruikt alleen de paracetamol maar ben ik ook al wat minder van aant nemen.

 

dit kan geen toeval zijn een paar meiden pijnvrij ik weet zeker dat het met de manier van doen heeft ..

 

dual plane ziet sowieso natuurlijker uit vind ik zelf voor de meiden wat volgen hoop ik ook op een pijnvrije ervaring ..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal,

Heel grappig dit, want ik was het meisje van het koekje. Ik mocht niet meer geopereerd worden omdat ik een paar uur van te voren een half koekje had gegeten. Ik lag al in de gezamenlijke kamer met andere patienten, maar wat mij erg opviel was een andere meid met hele erge grote rode vlekken voor haar borst. Had je hier ook last van? En zie je de implantaten zitten? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Serena, 

Wat rot voor je dat je helemaal niet meer mocht! Had voor jou gehoopt dat je dan om kwart voor 3 zou kunnen.

Krijg je nu wel een nieuwe datum?

Je hoeft het nu toch niet opnieuw te betalen? :blink:

Ik wilde onderweg naar de kliniek ook een chipje eten, maar heb het niet gedaan.. gelukkig maar want wist niet dat ze zo streng waren daarin!

Dat roze is hibitane. Een ontsmettingsmiddel. Heb het er net afgewassen voor zover dat mogelijk was. :rolleyes:

Ik zie de implantaten niet overduidelijk zitten..

Zal even een foto plaatsen, hier.

Weet iemand hoe ik een album kan maken? Zodat ik mijn voorsituatie ook kan plaatsen (ik was platttt) en nieuwe foto's..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben er nu al erg blij mee. Gister waren het het echt punttietjes, maar heb die bh-bandjes ff wat strakker gedaan, dus nu zit 'ie even wat steviger.

Gelukkig mag je een andere datum! Vond het zo rot voor je.

Welke implantaten heb je gekozen? Ik heb de motiva. Dat vrouwtje was heel negatief over Natrelle. Wat ik best gek vind als je ook die implantaten verkoopt.

Maar vond de motiva beter aanvoelen! Dus toch voor die gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat raar dat ze zo negatief was over Natrelle ik heb dat namelijk een maand geleden nog gekregen bij Fresow. Overigens ook heel tevreden en inderdaad ook totaal geen pijn gehad! Ziet er op de  foto iig al mooi uit hoor! Zal zelf binnenkort ook is foto's uploaden haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha omg meisje van het koekje .. ik had ook echt honger .. maar eet maar niet dan ben je echt ziek hoor..

 

gelukkig mag je wel opnieuw .. 

 

ik ben vandaag 3 dagen po maar vind ze ook nog wat puntig trekt weg .. als ik mijn bh uitdoe heb ik het gevoel dat ze echt zwaar zijn haha

 

ik heb Natrelle gekregen ik heb me erin verdiept en is zijn geen betere implantaten alles is hetzelfde materiaal alleen sommige kunnen echt lekken .. eigenlijk is het niet goed maar ik leef maar een keer en hoop er verder ook geen last van te krijgen

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zei het ook tegen haar. Hoe kun je zo negatief zijn over iets dat jullie dus blijkbaar wel plaatsen?

Toen gaf ze aan dat ze het niet negatief bedoelde.

ik wilde ook zo graag eten. Had de vorige avond om een uur of 8 voor het laatst gegeten. Die ochtend bewust alleen versgeperste sinaasappelsap. En veel water. Had een uur voor de operatie nog gedronken, maar dat bleek gelukkig geen probleem. Moest zelfs 10 minuten ervoor nog medicatie innemen met een half bekertje water.

 

Ik heb me misschien niet goed genoeg verdiept in de soorten implantaten.

Ben erg blij met deze tot nu toe (gelukkig want ze zitten er pas 2 dagen in :lol:) kan niet wachten tot ik bh's kan shoppen en bikini's :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Nivea:

Ja ik zei het ook tegen haar. Hoe kun je zo negatief zijn over iets dat jullie dus blijkbaar wel plaatsen?

Toen gaf ze aan dat ze het niet negatief bedoelde.

ik wilde ook zo graag eten. Had de vorige avond om een uur of 8 voor het laatst gegeten. Die ochtend bewust alleen versgeperste sinaasappelsap. En veel water. Had een uur voor de operatie nog gedronken, maar dat bleek gelukkig geen probleem. Moest zelfs 10 minuten ervoor nog medicatie innemen met een half bekertje water.

 

Ik heb me misschien niet goed genoeg verdiept in de soorten implantaten.

Ben erg blij met deze tot nu toe (gelukkig want ze zitten er pas 2 dagen in :lol:) kan niet wachten tot ik bh's kan shoppen en bikini's :wub:

 

 

Ach meid opzich is het allemaal hetzelfde hoor ..

als we maar goed herstellen toch ?

 

ik heb sinds vanmorgen het gevoel dat er 2 klei blokken op zitten geplakt haha ..

ik kan ook niet wachten om te shoppen hihi 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Nivea:

Ja ik zei het ook tegen haar. Hoe kun je zo negatief zijn over iets dat jullie dus blijkbaar wel plaatsen?

Toen gaf ze aan dat ze het niet negatief bedoelde.

ik wilde ook zo graag eten. Had de vorige avond om een uur of 8 voor het laatst gegeten. Die ochtend bewust alleen versgeperste sinaasappelsap. En veel water. Had een uur voor de operatie nog gedronken, maar dat bleek gelukkig geen probleem. Moest zelfs 10 minuten ervoor nog medicatie innemen met een half bekertje water.

 

Ik heb me misschien niet goed genoeg verdiept in de soorten implantaten.

Ben erg blij met deze tot nu toe (gelukkig want ze zitten er pas 2 dagen in :lol:) kan niet wachten tot ik bh's kan shoppen en bikini's :wub:

 

Wanneer haal je die wondpleisters weg? Of heb je die al weggehaald? Heb ook al gelukkig een nieuwe datum. Hoe gaat het verder met het herstel? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die pleisters mogen er pas na 2 weken af!

Herstel gaat echt super. Ik heb al sinds vanmorgen geen pijnstilling meer genomen en het gaat echt perfect. Merk wel dat ik het gevoel heb dat ik zwaar gesport heb. Mijn rugspieren laten nu ook van zich horen. Komt ook omdat ik de bovenkant van m'n bed omhoog zet om te slapen, denk ik.. maar ben een buikdrager dis ben echt bang dat ik op m'n buik of zij draai per ongeluk :unsure:

 

Wat super dat je al een nieuweigen datum hebt! Kan je snel terecht?

Hoop dat jouw herstel net zo goed gaat als hier! Als ik morgen weer zou moeten, dan zou ik lachend heen gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 10-3-2017 om 09:05 zei Mylove2016:

 

ik heb sinds vanmorgen het gevoel dat er 2 klei blokken op zitten geplakt haha ..

ik kan ook niet wachten om te shoppen hihi

 

Zo, ik snap nu letterlijk wat je bedoelt.

Het voelt zo vreselijk nu hahaha.

Heb vandaag nieuwe sportbh's gekocht. Moest een cupmaat groter..

Wilde het liefst die hele winkel leegkopen:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Nivea:

Zo, ik snap nu letterlijk wat je bedoelt.

Het voelt zo vreselijk nu hahaha.

Heb vandaag nieuwe sportbh's gekocht. Moest een cupmaat groter..

Wilde het liefst die hele winkel leegkopen:wub:

Hahah bij mij is het nu weg gelukkig had er maar een paar dagen last van ben wel al 2 weken po ..mijn sport bh valt onder nu op de plooi dus is eigenlijk ook te klein .. maar heb hem nu wat strakker gezet met gaasjes eronder want op de litteken zit  nu geen pleister meer dat merk je wel 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22 maart 2017 om 13:33 zei Selena98:

Welke sportbh's gebruiken jullie? Heb trouwens een nieuwe datum,3 april! En hoe gaat het met het herstel?

Heej meis,

 

ik heb die daar gekocht voor €30 Triumph tri action.

je krijgt hem negers goedkoper en die is echt goed..vind ik

 

Spannend nu aftellen ..

en vooral geen koekjes meer eten of was jij dit niet :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.