Ga naar inhoud

Nivea : 8 maart 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hahaha ja ik was wel het meisje van het koekje. Word nu al zenuwachtig als ik aan die ruimte met al die bedden moet denken maarja. Denk dat ik een van de hunkemoller ga halen voor €30, die heeft namelijk een rits aan de voorkant. Hoe gaat het verder met herstel en pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Selena98:

Hahaha ja ik was wel het meisje van het koekje. Word nu al zenuwachtig als ik aan die ruimte met al die bedden moet denken maarja. Denk dat ik een van de hunkemoller ga halen voor €30, die heeft namelijk een rits aan de voorkant. Hoe gaat het verder met herstel en pijn?

Dat kan ook hoor ..

ik heb helemaal geen pijn laat het op je afkomen je krijgt straks mooie boobs ..

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag bij hunkemoller alleen padded sportbh's. Volgens mij mogen die niet.

ik heb nu 2 andere van de hunkemoller, is wel een sportbh maar heeft geen level.

Is volgens die vrouw een veel gebruikte bh na borstoperaties. Mijn triumph was veel te klein geworden. Deze zit perfect. Ben alleen bang dat het achteraf toch geen goede bh blijkt te zijn ofzo.. omdat het niet specifiek een level 3 is. Hij geeft wel goede steun, heb ik het idee...

Ik snap je angst hoor.. maar ik was op de OK opeens helemaal rustig. Lieve mensen. Ging erg rustig m'n narcose in en kwam er perfect uit. Met tetten, ofcours :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HahaHa ja idd met tieten vond je opmerking wel grappig .. ik was eerder bang voor de naalden dan voor de operatie maar gelukkig hadden ze hem gied gezet het infuus ..

Bij sommige wat hem verkeerd zetten krijg je een trauma !! :45:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen, hier nieuw. En heb gister een consult gehad bij dr Fresow. Super aardige man die echt de tijd neemt.

Heb twee protheses gepast de motiva demi 320 cc en de motiva full 400cc. Ik neig naar de demi omdat ik zelf al een C cup heb (wel wat slap door 3 kindjes) en het anders wel erg aanwezig wordt. Maar twijfel wel haha.

Dr Fresow vond de 320 ook natuurlijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MB2101:

Wat fijn om te lezen, hier nieuw. En heb gister een consult gehad bij dr Fresow. Super aardige man die echt de tijd neemt.

Heb twee protheses gepast de motiva demi 320 cc en de motiva full 400cc. Ik neig naar de demi omdat ik zelf al een C cup heb (wel wat slap door 3 kindjes) en het anders wel erg aanwezig wordt. Maar twijfel wel haha.

Dr Fresow vond de 320 ook natuurlijker.

Hallo welkom ,

je hebt zelf al 1c cup dan zou ik sowieso voor de kleinere gaan 150cc is ong 1cupmaat erbij ..zijn je borsten dan weer goed gevuld ? Dan zou ik zeker niet voor de 400 gaan ik heb ook het advies van hem gevolgd alleen een slag groter heb er geen spijt van heb nu een mooie maat(ik weet hem nog niet precies maar voor het oog een c/kleine d )

 

succes en wanneer is jou dag?

 

Grtjs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Ik neig ook echt naar de 340  Maar hoe erg kun je twijfelen he haha 

Ik ga maandag in gesprek met mijn werkgever en dan ga ik de datum plannen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.