Ga naar inhoud

Schildpad : 10 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hai hai, ik heb me zojuist aangemeld op dit forum. En zal me bij deze even voorstellen. Ik ben 32 jaar, getrouwd en mama van 2 meiden (5 en 7). Na 12 jaar gezegd te hebben dat ik ooit een bv wil laten doen is het nu eindelijk zover dat ik de knoop heb doorgehakt. 10 april gaat Frans Straten mijn eppie&beppie vergroten. Yesssss!! Dit forum geeft me genoeg leesvoer dus ik ga me wel vermaken hier. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie

Heel spannend en leuk. Welkom hier. Ik ben ook pas sinds gister lid en leer hier al zo veel. Alleen van de ervaringsdeskundigen kun je zoveel leren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Schildpad:

Jij ook welkom hier. Ben jij je nog aan het oriënteren of heb je ook al een datum? Veel leesplezier!

Ik heb volgende week maandag een eerste afspraak bij Velthuis in Hilversum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Wat leuk, we zijn even oud en mijn dochters zijn ook nog eens van dezelfde leeftijd! Ik heb over 2,5 week mijn eerste consult bij dokter Straten. Zo spannend! 

 

Hoe lang ben je en wat is je gewicht? En hoeveel cc zijn de implantaten die je 10 april krijgt? Haha ben heel nieuwsgierig, als je het niet wil vertellen dan is dat natuurlijk ook prima. 

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Loulou_:

Welkom! Wat leuk, we zijn even oud en mijn dochters zijn ook nog eens van dezelfde leeftijd! Ik heb over 2,5 week mijn eerste consult bij dokter Straten. Zo spannend! 

 

Hoe lang ben je en wat is je gewicht? En hoeveel cc zijn de implantaten die je 10 april krijgt? Haha ben heel nieuwsgierig, als je het niet wil vertellen dan is dat natuurlijk ook prima. 

 

Groetjes! 

Hai Loulou_, leuk dat wij en onze dochters van dezelfde leeftijd zijn.

 

Ik ben 164cm en weeg 52kg. Heb nu 75b. Ik heb bij het consult 300cc en 345cc anatomisch gepast. Tijdens mijn consult gekozen voor 345cc dual plane maar ik ga denk ik vd week toch maar bellen en vragen of 390cc ook zou passen...ben opeens zo erg aan het twijfelen haha.

 

Wat zijn jou maten? En wat zou je graag willen? Denk je er ook al lang over om het te laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schildpad: ik ben 160cm en weeg 49kg. Ben dus iets kleiner. Ik ben onlangs  een paar kilootjes afgevallen, mijn bh zit nu aan de losse kant. Denk dat ik nu een 75a (of misschien wel aa op dit moment) heb. Ik zou graag naar een volle c, kleine d willen. Ben benieuwd wat dokter Straten mij adviseert. 

 

Ik heb altijd al kleine borsten gehad en al diverse momenten gehad waarop ik heb gedacht aan een borstvergroting.  Al verschillende keren informatie opgezocht op internet maar nooit de stap durven nemen. Iedere zomer als het weer bikinitijd is  baal ik weer van mijn mini borsten... Ook strakke shirtjes of jurkjes staan minder mooi met kleine borsten. Nu mijn dochters de leeftijd hebben dat ze zelfstandiger zijn en ik ze niet meer hoef te tillen etc. lijkt me dit een mooi moment om de stap te zetten. Hopelijk heb ik deze zomer mooie, volle borsten. 

 

Ik lees hier op het forum dat veel dames twijfelen over het aantal cc's. Lastig om vooraf de keuze te maken als je niet weet hoe je borsten er na de operatie uit gaan zien. Het is in jouw geval maar een klein verschil in cc's.  Waarom heb je voor anatomische implantaten gekozen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loulou_ ik had precies hetzelfde denken. Nu zijn inderdaad de meiden groot genoeg. En wat betreft kleding, staat het gewoon mooier als er borsten inzitten. Wat heeft jou al die jaren tegen gehouden?

 

Ik wil graag anatomisch omdat ik wel graag de natuurlijke vorm wil behouden. Ik vind mijn borsten echt super mooi, alleen te klein.

 

Neem vooral goed de tijd om verschillende maten te passen. En maak ook foto's voor jezelf. Misschien ook handig om een eigen shirtje mee te nemen welke je graag aan hebt.

 

Spannend he!

 

Hoe heb jij het je dochters verteld...? Ik heb nog niks gezegd. Zoekende naar de juiste uitleg voordat ik straks op het schoolplein wordt ondervraagt door allerlei andere moeders haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Schildpad: wat me tot nog toe altijd heeft tegengehouden is het gevoel "waarom snijden in een gezond lichaam"? Maar ook las ik destijds veel over de gezondheidsrisico's.  Meiden die na een aantal jaar allerlei vage gezondheidsklachten kregen. Nu jaren later is de kwaliteit van de protheses steeds beter geworden. Het gros van de meiden die een borstvergroting hebben laten doen hebben nergens last van. Ook sta ik zelf andere in het leven. Ik geniet meer van het "nu" en je leeft maar 1 keer, haal alles uit het leven.

 

Wat heeft jou altijd tegen gehouden?

 

Ik ga het mijn dochters pas vertellen als het echt definitief is en de operatiedatum gepland staat. Haha wat jij zegt over het schoolplein is precies de reden waarom ik het op een goede maar duidelijke manier aan ze wil vertellen. Toevallig hadden mijn man en ik het er afgelopen weekend nog over. Ik denk dat ik het ongeveer zo ga vertellen "Iedereen is anders. Zo heb je vrouwen met kleine en grote borsten.  Mama heeft hele kleine borsten en vind iets grotere borsten mooier. Maar er zijn ook mensen die kleine borsten mooi vinden.  Dat mag iedereen zelf weten.  Je bent goed zoals je bent.  Als iemand toch niet helemaal blij is met zichzelf dan zijn er dokters die je kunnen helpen. Mama wil graag iets grotere borsten en daarom gaat de dokter mama helpen zodat ik grotere borsten krijg. Dat doet de dokter door mama te opereren. Na de operatie heeft mama grotere borsten en moet ik rustig aan doen en mag ik niet tillen en mag ik in huis niet zo veel klusjes doen. Papa (en waarschijnlijk ga ik op zoek naar een tijdelijke schoonmaakhulp) gaat mama daarbij helpen". Ik wil namelijk duidelijk zijn over het feit  dat je bent zoals je bent en dat daar niets mis mee is. Als je niet tevreden bent met jezelf mag je daar best iets aan laten doen. Maar alleen voor jezelf en je moet het niet doen voor een ander.  Hopelijk komt dat zo op een goede manier bij ze over. Hoe ga jij het ze vertellen?

 

Bedankt voor je tips over het passen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Loulou_:

"Iedereen is anders. Zo heb je vrouwen met kleine en grote borsten.  Mama heeft hele kleine borsten en vind iets grotere borsten mooier. Maar er zijn ook mensen die kleine borsten mooi vinden.  Dat mag iedereen zelf weten.  Je bent goed zoals je bent.  Als iemand toch niet helemaal blij is met zichzelf dan zijn er dokters die je kunnen helpen. Mama wil graag iets grotere borsten en daarom gaat de dokter mama helpen zodat ik grotere borsten krijg. Dat doet de dokter door mama te opereren. Na de operatie heeft mama grotere borsten en moet ik rustig aan doen en mag ik niet tillen en mag ik in huis niet zo veel klusjes doen. Papa (en waarschijnlijk ga ik op zoek naar een tijdelijke schoonmaakhulp) gaat mama daarbij helpen".

Mooi omschreven Loulou, heel goed. Zoiets wil ik mijn dochter (11 jaar, en zelf net wat borstontwikkeling) ook vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loulou_ jou reden is precies wat mijn vader altijd zegt. En aangezien ik toch best wel een papa's kind ben heeft me dat ook doen denken de laatste jaren. Maar de grootste reden wat het heeft tegen gehouden is voor mij toch de narcose. En zoals je zegt... het leven kan zo voorbij zijn dus waarom het niet doen!

 

Duidelijke omschrijving wat betreft het vertellen aan je kinderen. Ik wil het ook zo'n beetje op die manier vertellen. Er wel duidelijk bij vermelden dat dit ook iets heeft te maken met privacy en dus niet iedereen het hoeft te weten. Ik ga het ze ook pas vertellen de dag ervoor. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.