Ga naar inhoud

Liefbeestje : 13 april 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast

Aanbevolen berichten

Hechting of niet????

Vind het zo'n breed 'touwtje', de knoopjes die afgeknipt zijn vorige week waren doorzichtig. Kan het er met een pincet ook niet uittrekken, zit vast.....

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste Reactie

Je borsten zijn echt prachtig geworden!! :wub:

Het ziet er op het eerste oog niet uit als een hechting, meer als een korstje op je hechting? Geen idee hoor, ik ben natuurlijk geen arts. Ff in de gaten houden en hopelijk kan iemand anders hier iets nuttigs over zeggen! Ze zien er al super natuurlijk uit en je bent pas 20 dagen po!! Echt mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Velthuis heeft me gebeld, hele vriendelijke rustige verpleegkundige en het is idd een stukje oplosbare hechting. Zal herstelproces niet in de weg staan en valt er vanzelf af, daarachter zit een knoopje wat nog op moet lossen, vandaar dat ik hem niet weg krijg. Verder vond ze de littekens er prachtig uitzien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Liefbeestje:

Velthuis heeft me gebeld, hele vriendelijke rustige verpleegkundige en het is idd een stukje oplosbare hechting. Zal herstelproces niet in de weg staan en valt er vanzelf af, daarachter zit een knoopje wat nog op moet lossen, vandaar dat ik hem niet weg krijg. Verder vond ze de littekens er prachtig uitzien!

 

Fijne geruststelling!

 

En wat zijn ze mooi joh! :wub::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo meis. Mag je zeker trots op zijn..zien er echt mooi uit..we hebben ook exact dezelfde protheses alleen cc niet ...maar echt mooi zo mooi vond ik die van mij nog niet na 20dgn :45:

dus je bent ze ff aan laten luchten. :45: ik mag al zonder bh nacht enz. Maar hou mijn Mary nog lekker aan in de nacht. Overdag ga ik vanaf morgen wel ander topjes aandoen of bh denk ik :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wuppie:

Zo meis. Mag je zeker trots op zijn..zien er echt mooi uit..we hebben ook exact dezelfde protheses alleen cc niet ...maar echt mooi zo mooi vond ik die van mij nog niet na 20dgn :45:

dus je bent ze ff aan laten luchten. :45: ik mag al zonder bh nacht enz. Maar hou mijn Mary nog lekker aan in de nacht. Overdag ga ik vanaf morgen wel ander topjes aandoen of bh denk ik :54:

Ze mogen elke avond even een uurtje of 1,5 luchten idd. En dat vinden ze fijn :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat een mooi resultaat al! Was ff niet online geweest dus zie ze nu pas. 

Ik kan ook echt niet wachten op mijn operatie!!! 

Ik zag bij je handtekening een hele beschrijving van je prothese. Hoe weet jij precies al die afmetingen? In mijn 'contract' staat alleen 330 cc en verder niks qua beschrijving...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Suusieq:

Wat een mooi resultaat al! Was ff niet online geweest dus zie ze nu pas. 

Ik kan ook echt niet wachten op mijn operatie!!! 

Ik zag bij je handtekening een hele beschrijving van je prothese. Hoe weet jij precies al die afmetingen? In mijn 'contract' staat alleen 330 cc en verder niks qua beschrijving...

Je krijgt na de operatie een kaartje mee van de registratie. Daar staat alles precies op. Maar ook van te voren had ze een type nummer doorgegeven in de papieren en dat heb ik opgezocht op de site van Mentor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat alles heel goed. 

Bijna 5 weken en sinds een paar dagen begint het vervelende brandende/schrijnende gevoel af te nemen. Zo af en toe een steek (niet meer dan 1 of 2 keer per dag) en soms zijn hobbels op de fiets of auto nog wat gevoelig. 

Draag sinds een kleine week overdag gewone bh's en vind het heerlijk. Ze komen zo veel beter uit dan onder zo'n sportbeha. Heel blij mee. En het valt mensen (gelukkig) niet op. Maar nou heb ik ook (nog) geen 'uitdagende' hemdjes gedragen met dit mooie weer ;)

Net weer foto's gemaakt en zelfs tov 5 dagen geleden al weer verschil. Ze beginnen nu echt mooi op hun plek te zakken en een natuurlijke vorm aan te nemen. Komen ook wat dichter naar elkaar toe! Zo voelen en bewegen ze echter niet, natuurlijk..... Weet niet of dat nog veel zachter gaat worden, die prothese is wel redelijk 'aanwezig' in mijn borst zeg maar, het weefsel zal nog wel zachter worden, maar die prothese natuurlijk niet. Dus erg benieuwd naar dat proces. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-16 om 23:30 zei Liefbeestje:

Hier gaat alles heel goed. 

Bijna 5 weken en sinds een paar dagen begint het vervelende brandende/schrijnende gevoel af te nemen. Zo af en toe een steek (niet meer dan 1 of 2 keer per dag) en soms zijn hobbels op de fiets of auto nog wat gevoelig. 

Draag sinds een kleine week overdag gewone bh's en vind het heerlijk. Ze komen zo veel beter uit dan onder zo'n sportbeha. Heel blij mee. En het valt mensen (gelukkig) niet op. Maar nou heb ik ook (nog) geen 'uitdagende' hemdjes gedragen met dit mooie weer ;)

Net weer foto's gemaakt en zelfs tov 5 dagen geleden al weer verschil. Ze beginnen nu echt mooi op hun plek te zakken en een natuurlijke vorm aan te nemen. Komen ook wat dichter naar elkaar toe! Zo voelen en bewegen ze echter niet, natuurlijk..... Weet niet of dat nog veel zachter gaat worden, die prothese is wel redelijk 'aanwezig' in mijn borst zeg maar, het weefsel zal nog wel zachter worden, maar die prothese natuurlijk niet. Dus erg benieuwd naar dat proces. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Prachtig resultaat! Mag je trots op zijn!.. Ik mag over een week...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog wel een vraag aan onze ervaringsdeskundigen @best_boobie of @Desert-Rose misschien, mijn borsten zakken mooi nu en voelen aan de bovenkant zacht (eigen weefsel..?), maar aan de zijkant zijn ze echt nog hard, daar voel je de prothese duidelijk zitten. Hoe lang duurt het voor dat zachter wordt, en wat is eigenlijk het harde dat ik voel? Is dat de strakheid van de huid, kan me niet herinneren dat de prothese zo stug aanvoelt namelijk. Of kapselvorming wat nog stug is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Liefbeestje:

Heb nog wel een vraag aan onze ervaringsdeskundigen @best_boobie of @Desert-Rose misschien, mijn borsten zakken mooi nu en voelen aan de bovenkant zacht (eigen weefsel..?), maar aan de zijkant zijn ze echt nog hard, daar voel je de prothese duidelijk zitten. Hoe lang duurt het voor dat zachter wordt, en wat is eigenlijk het harde dat ik voel? Is dat de strakheid van de huid, kan me niet herinneren dat de prothese zo stug aanvoelt namelijk. Of kapselvorming wat nog stug is? 

Hoi hoi

Had ik precies hetzelfde en ook de onderkant van mijn borsten bleef lang harder.
Daar waar je eigen weefsel zit, voelt het idd zachter en sowieso lijkt de bovenkant vaak sneller zachter te worden.
De gel in je prothesen doet er meestal wel ongeveer een jaar over (soms zelfs ietsje langer) voordat het op zn zachtst is. Bij mij heeft het wel tot 14 of 15 maanden po geduurd eer ook de onderkant echt lekker zacht was.

Het is niet het kapsel in ieder geval, dat is heel soepel :) 

Strakheid van de huid speelt wel ook vaak een rol ja, zeker als je al wat strakker in je velletje zit hihi

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Had ik precies hetzelfde en ook de onderkant van mijn borsten bleef lang harder.
Daar waar je eigen weefsel zit, voelt het idd zachter en sowieso lijkt de bovenkant vaak sneller zachter te worden.
De gel in je prothesen doet er meestal wel ongeveer een jaar over (soms zelfs ietsje langer) voordat het op zn zachtst is. Bij mij heeft het wel tot 14 of 15 maanden po geduurd eer ook de onderkant echt lekker zacht was.

Het is niet het kapsel in ieder geval, dat is heel soepel :) 

Strakheid van de huid speelt wel ook vaak een rol ja, zeker als je al wat strakker in je velletje zit hihi

 

xxx

Dank voor je uitleg, ik wist niet dat de gel zelf ook nog zachter wordt. Dat geeft de burger moed ;)

Ik ben hier ook tevreden over hoor, op zicht vind ik ze prachtig, echt natuurlijk aanvoelen doen ze alleen niet :huh:

En strak in mijn velletje......uhhh nee...helaas 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer voor het eerste wezen sporten. Viel me 100% mee, rustig aan gedaan met de borstspieren, maar kracht is er wel. Voelde alleen met sommige bewegingen een beetje raar, als je de prothese een beetje voelt verschuiven als je je borstspier aanspant, niet pijnlijk, alleen vreemd.  

Dus vanaf nu weer netjes 3x in de week aan de slag ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hey! Ze zien er echt prachtig en heel natuurlijk uit hoor!! Ik hoop toch echt dat die van mij er ook zo gaan uitzien!! Heerlijk dat je ook al weer een beetje hebt gesport! 

Grappig ook dat het gewoon niet opvalt bij anderen... Zelf kijk je er toch anders naar lijkt mij!

 

Veel plezier ermee, nogmaals, ik vind ze prachtig!! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.