Ga naar inhoud

DH88 : 6 maart 2017 : Dr. van der Pot : Kliniek Bloemingdael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! 

Ik heb mij vandaag nieuw aangemeld omdat ik het toch erg spannend vind wat mij te wachten staat...

 

Ik word aankomende maandag geopereerd en krijg eindelijk borsten! Ik heb 2 kindjes thuis van 3 en 1.5 jaar. Mijn man is gelukkig thuis de 6 weken dat ik rust moet houden..

 

Nou zit het dus zo.. Ik zou eerst voor de 590cc gaan maar ik twijfelde onwijs of het niet te groot was. Na een 2e consult hebben we afgesproken dat ik de 500cc krijg. Er moet bij mij namelijk eerst huis opgevuld worden voordat ik de volume kan krijgen die ik echt wil.

 

Nu ben ik van de week gebeld door de kliniek en de 500cc was niet meer leverbaar, ze doen wel uiterst hun best om het optijd binnen te krijgen. Er werden mij 3 voorstellen gedaan. Waarvan de 510 erg vooruit stond 6.5. En de 550 mindervooruit 5.5. We hebben nu afgesproken als de 500cc niet optijd binnen is dat we voor de 550cc gaan.

 

Nu ben ik heel benieuwd hoe dat eruit ziet!  Hebben jullie foto's van een 550cc van jullie borsten? Dank alvast! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DH88

 

Gefeliciteerd met je nw boobs meis,

 

Is alles een beetje meegevallen en ben je tevreden met het resultaat?

 

Ik heb even je titel aangepast,hier kun je nu dadelijk als je het leuk vind ook je verslag neerzetten.

 

Doe lekker rustig aan, en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei DH88:

Heey dank je wel, veel pijn nog maar dat zal na 2 weken minder worden. Ik zal binnenkort mijn verslag plaatsen. Liefs

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.:1big_boobs:. en ben benieuwd wat je nu van je aantal gekozen cc vind.. 

goed herstel en rustig aan he. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

Ik ben bijna 1 week po en nu al super tevreden over mijn bv. :wub:

 

6 Maart 2017 moest ik mij om 11.00 melden in het ziekenhuis in Haarlem.

 

Super zenuwachtig was ik!! 

Rond 12.45 werd ik klaar gemaakt om geopereerd te worden. 

 

De narcose viel bij mij niet zo lekker. Ik was erg gespannen en zo ging ik ook mijn narcose in. Me spieren spande aan en weg was ik.. toen ik wakker werd uit mijn narcose had ik zelfs pijn in mijn armen en benen van de spanning..

Dagen daarna ook nog last van spierpijn gehad. Maar ik moet zeggen dat het mij nog best goed afgaat! Ik krijg pijnstillers en die zorgen er voor dat de pijn draaglijk is.

 

Ik ben dag en nacht die band aan het dragen omdat mijn borsten erg hoog zitten. Ik merk nu na een week dat ze zeker al zijn gezakt! Maar ik ben er nog niet dus ik blijf de band consequent dragen! 

 

Nog ongeveer 1.5 week ga ik weer op controle. Ik ben nu al blij met het resultaat. Al hoop ik wel dat mijn borsten wat soepeler worden omdat ik vind dat ze nog best uit elkaar staan. 

 

Ik mag ook niet klagen het is net een weekje terug.:wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Vanaf morgen is het een week geleden dat ik geopereerd ben.. nu draag ik dag en nacht strak een band om en mijn bh.. Alleen blijft er een bult aan de bovenkant van beide borsten zitten.. trekt dit nog weg??? Ik had gehoopt dat het nu wel minder zou zijn maar helaas.. 

 

Verder kan ik er ook niks over vinden op het internet. Hoop dat iemand mij gerust kan stellen??

 

Liefs :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Rocker:

Wat ik van iedereen begrijp is dat je borsten langere tijd nodig hebben om te vormen. 

Zou me na een week nog niet teveel zorgen maken over vreemde vormen. 

Bedankt voor je reactie.. Ik hoop dat je gelijk heb. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij helemaal normaal! wanneer ze zakken verdwijnt dit echt. kijk maar eens bij foto's van zo kort po. dat zal je gerust stellen. ziet er vaak nog "erger" uit dan bij jou. ik werd zelf ook helemaal flauw van het woord, maar het is echt waar: geduld! 

jij gaat zoooooo blij worden!

 

gr. flupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei flupke:

volgens mij helemaal normaal! wanneer ze zakken verdwijnt dit echt. kijk maar eens bij foto's van zo kort po. dat zal je gerust stellen. ziet er vaak nog "erger" uit dan bij jou. ik werd zelf ook helemaal flauw van het woord, maar het is echt waar: geduld! 

jij gaat zoooooo blij worden!

 

gr. flupke

Super lief thanks :wub:

Ik wacht het 'geduldig' af hihi!

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Bo90:

Ik heb het ook hoor :) ik maak me er niet echt zorgen om. Het moet allemaal nog zakken, ontzwellen en genezen :)

Thanks voor je berichtje :wub:

Geduld is een schone zaak hihi maar heel lastig voor mij en ik denk voor iedereen wel hihi.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei DH88:

Thanks voor je berichtje :wub:

Geduld is een schone zaak hihi maar heel lastig voor mij en ik denk voor iedereen wel hihi.

 

Liefs

 

Ja he! Ik ben ook ontzettend benieuwd wat het eindresultaat zal zijn :D maar dat wachten hé....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DH88

 

Ik heb je topics even samengevoegd, zo heb je alles bij elkaar staan, en omdat dit eigenlijk een vervolgvraag is op je bv,past de vraag beter in dit topic.

 

Geduld meis,als de protheses dadelijk in gaan dalen en al het vocht weg is, zul je zien dat de borsten heel erg gaan veranderen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-3-2017 om 13:43 zei Desert-Rose:

@DH88

 

Ik heb je topics even samengevoegd, zo heb je alles bij elkaar staan, en omdat dit eigenlijk een vervolgvraag is op je bv,past de vraag beter in dit topic.

 

Geduld meis,als de protheses dadelijk in gaan dalen en al het vocht weg is, zul je zien dat de borsten heel erg gaan veranderen.

 

xx

Bedankt voor je reactie! Het is gelukkig al een stuk minder maar irriteer me echt aan die band hihi. 

 

Liefs:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DH88 komt inderdaad wel goed.. die bult... maar hoeveel CC had je nu gekozen.. kon ik uit je verslagje niet opmaken.. 

en nu .. met de pijn .. valt het mee... kun je goed slapen.. ?? 

ind. Goed herstel... 

lekker rustig aan...

:wub:xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei DH88:

Bedankt voor je reactie! Het is gelukkig al een stuk minder maar irriteer me echt aan die band hihi. 

 

Liefs:wub:

 

Ok dat is fijn om te horen, die band is niet leuk, maar wel het hulpmiddeltje om de protheses te helpen met zakken, dus nog even doorzetten, heb je dadelijk alleen maar profijt van

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.