Ga naar inhoud

Hoihoiii : 3 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! Ik ben 22 jaar oud. Deze vrijdag, 3 maart, krijg ik een borstvergroting! Momenteel heb ik een kleine AA, bijna niks dus.. ik ben op consultatie geweest bij Kristoff Verdonck. Ik voelde me direct op mijn gemak en heb dus besloten om mijn borsten door hem te laten vergroten. Mijn keuze ging uit naar de ronde motiva 275 cc, achter de spier. Het is full high profile. ik heb enkele vragen: hoe zit het met de pijn? Ik woon nog 3 maanden met mijn ouders en ze weten niet dat ik dat ga laten doen. Ze zijn er namelijk echt tegen. Zullen ze het merken? Hebben jullie op voorhand pijnstillers gekocht en welke? Heeft er iemand ervaring met de full high profile? Ik zou namelijk erg natuurlijk willen. Met goede push up beha lijkt het alsof ik een b cup heb. Met borstvergroting zou ik geen push up dragen. Dus als ik kleren draag, zou er niet veel verschil zijn qua grootte. Ik ben enkel bang dat het er niet natuutlijk zou uitzien als het high profile is, heeft er iemand meer ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik kon bijvoorbeeld eerste dagen niet omhoog komen uit bed. Ik had hulp nodig met aankleden en kon echt niets tillen. Ik ben echt wel week zeer beperkt geweest.. 

 

daarnaast heb je natuurlijk lift nodig van de operatie terug

 

 

denk er niet te ligt over het is echt een operatie en je weet nooit van te voren hoe zwaar het je valt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom op het forum. 

Wat lduk dat je een datum hebt en je goed voelt bij je pc. Qua pijnstillers zal idd je pc je moeten uitleggen, niet iedereen krijgt dezelfde pijnstillers. 

Ik heb de indruk dat je het erg onderschat. Het is een operatie, er word in je gesneden, je spier... Het is niet ff een tattoo en hup je kunt weer... 

Nee je hebt pijn, je wordt beperkt in je bewegingen, ellebogen niet hoger dan je schouders gedurende 6 weken, 6 weken sportbh, de eerste keren niet alleen douche, niet stofzuigen, vaatwasser ledigen... Gedurende 6 weken. Je mag dus geen repeterende bewegingen. 

Mijn man sneed mijn vlees in het begin. De eerste week. 

Het staat strak en vol vocht en pijn ervaart iedereen anders maar je mag praktisch niks! 

Je gaat echt alle hulp nodig hebben... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Hoihoiii:

Kon je wel zelf eten en drinken? En naar wc gaan? Of was dat ook niet te doen de eerste dagen?

 

 

Ik kreeg deurklinken niet omlaag... en even voorover buigen om kopje thee te pakken van tafel lukt ook niet..

 

daarnaast is er altijd kans op iets van complicaties.. bij mij heel simpel, ik werd zo misselijk van de pijnstillers, dat mijn moeder heel snel andere ging halen.. ik kom echt niet zelf even de deur uit ervoor. dat soort dingen kunnen ook gebeuren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!! Ik onderschat het zeker niet, enkel is het wat moeilijk om de pijn precies in te schatten. Ik ben nog nooit geopereerd geweest, dit is de eerste keer. Maar hoeveel pijn het ook doet, ik vind het zeker en vast de moeite. Ik ben namelijk al jaren erg onzeker. En dit zal mij vrouwelijker laten voelen. Ik kan me wel nog geen beeld vormen hoe groot 275 cc is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je gepast bij je consult? Dat geeft beste weer hoe het gaat worden. Ik heb 300cc gehad, maar ben wel heel smal, dus kan iets vertekent beeld geven (25cc is echt geen merkbaar verschil)

 

pijn was het voor mij ook echt 100% waard! Maar ik had het echt niet zonder steun kunnen doen, daarvoor werd ik gewoon teveel beperkt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Hoihoiii

 

Het herstel is bij iedereen anders. De een ervaart meer pijn dan de ander, maar dat je hulp nodig hebt in het begin is een feit. Zoals je leest met uit bed komen, douchen, vleessnijden, je broek ophijsen o.i.d. Probeer je maar in te beelden dat je je armen niet kunt gebruiken, zoiets. 

Heb je wel vervoer? Want je kunt en mag niet zelf rijden. Misschien toch een idee om je ouders in te lichten, je ondergaat straks een operatie en zult hun hulp echt hard nodig hebben. Ik ken jouw privé situatie natuurlijk niet en misschien komt het bemoeiend over, maar ik bedoel het goed. Iemand moet voor je zorgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendin gaat mij brengen en zal me terug naar huis rijden. Mijn verloofde kan dat weekend voor mij zorgen. En ja, ik heb pasprotheses gepast. 3 verschillende. De eerste vond ik te klein, tweede groot genoeg en bij de derde was het net iets te groot voor mij. Ik heb duidelijk gezegd dat ik graag zo'n grootte zou willen. En hij zei me dat het dan 275cc zou zijn ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

 

Dat gaat lekker opschieten, vrijdag al.

 

Dit is een operatie die vaak onderschat word, over het algemeen zijn de eerste 3 tot 5 dagen het heftigste,maar met de goede pijnstilling rol je er meestal goed doorheen.

 

Als je je aan de regels en adviezen houd( iedere pc geeft andere adviezen) dan gaat het echt goed komen.

 

Ik heb even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder al je updates, vragen en dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He! Qua pijnstillers gaat Verdonck je 3 dagen antibiotica laten nemen, en mag je ook ibuprofen en paracetamol nemen! 

 

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd en dat staat in zijn nazorgbrief :)

 

Het herstel verschilt inderdaad erg per persoon! Maar reken er maar op dat je de eerste dagen hulp nodig zult hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, 

het verbergen voor je ouders zal een onmogelijke klus zijn, zeker als je bij hen woont.

Ik zou ze op voorhand toch over je plannen inlichten, zodoende zijn ze voorbereid.

Laat ze maar verstaan dat je vastberaden bent en dat ze je er maar beter in steunen,  dat het voor jou ook een heel proces is geweest voordat je deze keuze gemaakt hebt.

Ik heb 295cc gekregen en moet zeggen dat je achteraf niet echt veel verschil ziet als je gekleed bent. Ik draag nu ook wel bh's zonder vulling (omdat het kan :)). In bikini is het wel andere koek, daar kan je het wel merken dat ze gepimpt zijn geweest :lol:.

Alvast proficiat met je datum, nog 3 nachtjes.... spannend!

Ahja, over het 'full' profiel (bij andere merken 'High') moet je je geen zorgen maken. Het is tegenwoordig het meest voortkomend profiel heb ik de indruk. Omdat ze achter de spier geplaatst worden zullen ze ietwat 'platter' geduwd worden en een natuurlijk effect creëren. Ze zullen niet bol komen te staan als pompelmoezen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gekeken in je album, en wat zien ze er goed uit! Ik hoop dat de mijne er ook zo zullen uitzien! Ja, erg spannend omdat het al bijna vrijdag is :D ik denk dat ik het ze pas zal vertellen nadat ik ben geopereerd. Anders kunnen ze me tegenhouden om het te doen.. Moet je na de operatie erg veel liggen of mag je ook gewoon overdag rechtop zitten? Want dan kan ik misschien gewoon bezig zijn met dingen voor school. Dat gaan ze niet merken, aangezien ik toch veel bezig ben op de laptop voor school. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.