Ga naar inhoud

Samentrekken van de borsten


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik ben net ruim een week PO en heb regelmatig dat mijn boobs samentrekken. Het voelt als een 'harde buik' (voor de mama's onder ons) maar dan in de borsten.

Hebben meer mensen dit gehad?

Hoe lang houdt zoiets aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej meis,

ik lees net je berichtje en ik heb hier ook last van! ik merk het vooral als ik ga douchen enzo, dan voelt het idd alsof je een soort van harde buik krijgt, alleen dan in je borsten haha... vind het wel heel raar! ik ben al 4 maanden PO en heb er nog steeds last van.

heb jij ook dat je ene borst nog harder is dan de andere?

liefs joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej meis,

ik lees net je berichtje en ik heb hier ook last van! ik merk het vooral als ik ga douchen enzo, dan voelt het idd alsof je een soort van harde buik krijgt, alleen dan in je borsten haha... vind het wel heel raar! ik ben al 4 maanden PO en heb er nog steeds last van.

heb jij ook dat je ene borst nog harder is dan de andere?

liefs joyce

Hoi Joyce,

Nee daar heb ik geen last van. Ze zijn allebei hetzelfde op dit moment. allebei nog hard, maar dat moet nog soepel worden.

Heb jij er regelmatig last van gehad? Ik heb het nu weer wat minder, maar afgelopen dagen was het wel een paar keer per dag.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ondertussen 6 maanden po en ook ik heb daar last van. Merk dat het vooral gebeurd als ik te veel gedaan heb. Bij mij zijn ze dual plane geplaatst, dus ik denk dat het gewoon de spier is die aan het irriteren is.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.