Ga naar inhoud

Consult bij drs. Patrick Khoe - BergmanClinic


Dragonborn

Aanbevolen berichten

Oke, de zenuwen gieren door m'n lijf! Ein-de-lijk heb ik een afspraak durven plannen.

En zoveel is het nog niet, puur een consult. Maar wel de allereerste voor mij, ooit.

 

Nu heb ik natuurlijk een hele waslijst met vragen, die ik maar opschrijf zodat ik niets vergeet.

Maar zijn er hier misschien meiden met ervaring bij Drs. Khoe?

 

Ik ga vragen naar de mogelijkheden tot lipofilling, maar na overal losse en specifieke ervaringen van jullie hier gelezen te hebben, ga ik toch ook even na hoe en wat mbt implants.

 

(Ze vroegen me ook nog of ik een verwijzing had, eerste dat ik ervan hoorde. Ben bang dat ik buiten de boot val, maar hoe 'plat' is maximaal 1 cm borstweefsel? De vraag aangezien het om het weefsel gaat dat ze met een echo dan zouden nakijken en niet eventueel vel/vet etc.)

 

Dank alvast! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word bij bergman door drs. Van Engeland geholpen. Gisteren is mijn aanvraag vergoeding afgewezen. Dit terwijl links 0,9cm is en rechts dan wel 1,5cm volgens echo vastgesteld. Ook programma waarin pc aanvraag moet doen is summier dus ik teken bezwaar aan daar links wel onder de criteria valt. Maar..lastig. Ze zijn al afgehaakt op dat de pc 'weinig borstvorming' omschreef en de echo hebben ze niet eens bekeken..geen borstvorming word vergoed (onder de 1cm) dusja ze vallen bij de verzekeraar over de omschrijving 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zuster89 Och... al verbaasd het me niet dat de verzekering moeilijk doet, dit is wel echt te gek zeg...

Alsof het zo'n 'geluk' is dat de ene kant net boven de 1cm uit komt.

Succes! Hoop dat het alsnog lukt!

 

Maar dan zie ik dat bij mijzelf ook niet slagen. Zal de pc wel navragen volgende week.

 

Puur uit nieuwsgierigheid; moet je voor die echo betalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zo zie je weinig verschil tussen links en rechts. Maar toch 6mm verschil tussen beide.

 

Mijn pc zei vantevoren dat ik erbuiten zou vallen naar haar idee. Eentje dus net niet. Zie foto in fotoalbum hoe het nu is en zou worden met 245cc

 

Ja de echo gaat van je eigen risico af. Als goed is rond de 80 euro. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.