Ga naar inhoud

BV dr. van der Weij of dr. Straten


RE88

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Afgelopen week heb ik de knoop doorgehakt: ik ga voor een borstvergroting!

Na 2 zwangerschappen is er erg weinig over van mijn volle B cup. Heb nu een halfvolle A over en word daar erg onzeker door. 

 

Maandag ga ik een afspraak inplannen bij dr. van der Weij en dr. Straten. Op dit forum heb ik goede verhalen over deze artsen gelezen en de klinieken spreken me wel aan. Hopelijk is het mogelijk op korte termijn langs te gaan want ben nu wel erg benieuwd wat de adviezen zullen zijn. Ben 1.68 en 62 kilo en zou graag een mooie volle C of D willen die er wel natuurlijk uitziet. Ik denk dat ik ronde implantaten mooier vind voor het vollere decolleté maar ik hoop dat dit ook mogelijk is zonder het er erg nep uit te laten zien gezien mijn huidige maat.  Ik hoop op dit forum hier ook wat meer info over te kunnen krijgen en foto's van te kunnen zien. 

 

Weten jullie hoe lang na de operatie je echt niet kan tillen? Ik heb een baby van 4 maanden en zal er niet helemaal onderuit komen haar te tillen.

 

Groetjes RE

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RE88

 

He meis, 

 

Super dat je de knoop hebt doorgehakt,en nu inderdaad consulten in gaan plannen.

 

Beide artsen zijn goed,en het is altijdeen goed plan om verschillende artsen te zien.

 

Nu is het wel zo dat de meeste pc's willen dat je in ieder geval een half jaar ontzwangerd bent,dit geld ook als je borstvoeding geeft,dan moet je een half jaar gestopt zijn daarmee, en sommige zeggen zelfs 1 jaar, dus dat moet je even goed navragen.

 

Tillen is in het begin echt niet goed,maar er zijn hier meerdere die kinderen hebben, en de meeste schakelen dan de eerste weken hulp in.

 

Neem foto's mee van wat jij mooi vind, en schrijf al je vragen op, want tijdens een consult vergeet je meestal de helft.

 

Succes met de afspraken maken.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi desert-rose,

 

Bedankt voor je reactie. 

Hopelijk gaat het wel lukken voor de zomer de operatie te plannen. Heb begin mei in m'n hoofd, dan zit er ruim 6 maanden tussen. Heb geen borstvoeding gegeven dus dat scheelt. Maar ga het zeker goed bespreken!

 

Ga zo bellen voor een afspraak. Heb op het forum al een paar mooie voorbeelden gevonden :-)

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei RE88:

Hoi desert-rose,

 

Bedankt voor je reactie. 

Hopelijk gaat het wel lukken voor de zomer de operatie te plannen. Heb begin mei in m'n hoofd, dan zit er ruim 6 maanden tussen. Heb geen borstvoeding gegeven dus dat scheelt. Maar ga het zeker goed bespreken!

 

Ga zo bellen voor een afspraak. Heb op het forum al een paar mooie voorbeelden gevonden :-)

 

groetjes 

 

Ok, ja dan heb je nog een paar maandjes inderdaad.

 

Ben benieuwd wanneer je afspraken hebt, 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gisteren op consult geweest bij vd Weij. Was een goed gesprek en kreeg een duidelijke uitleg en hij nam de tijd ervoor.

Hij adviseerde voor mij anatomisch 380 cc. Heb aangegeven dat ik vaak de foto´s van rond mooier vind maar omdat de bovenkant bij mij vrij leeg is zou het heel rond worden en bovenop toch plat blijven.

Iemand daar ervaring mee?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-3-2017 om 10:13 zei RE88:

Gisteren op consult geweest bij vd Weij. Was een goed gesprek en kreeg een duidelijke uitleg en hij nam de tijd ervoor.

Hij adviseerde voor mij anatomisch 380 cc. Heb aangegeven dat ik vaak de foto´s van rond mooier vind maar omdat de bovenkant bij mij vrij leeg is zou het heel rond worden en bovenop toch plat blijven.

Iemand daar ervaring mee?

 

 

 

Dat vind ik een beetje een vreemde redenering,want met ronde protheses krijg je juist meer bolling bovenop, terwijl je met anatomische eigenlijk meer de borst natuurlijk laat aflopen.

 

Als ik jou was zou ik zeker ook nog een consult plannen bij Dr. Straten, juist omdat hij bijna altijd met ronde protheses werkt, en eventueel ook nog bij een andere arts, denk dan aan Nio of van Selms ( hier heb je wel een verwijskaart nodig, aangezien dit een ziekenhuis is) 

 

Je moet in ieder geval niet over 1 nacht ijs gaan,en als jij aangeeft rond mooier te vinden, echt even verder zoeken, want het zou enorm zonde zijn als jij achteraf spijt gaat krijgen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Desert-Rose:

 

Dat vind ik een beetje een vreemde redenering,want met ronde protheses krijg je juist meer bolling bovenop, terwijl je met anatomische eigenlijk meer de borst natuurlijk laat aflopen.

 

Als ik jou was zou ik zeker ook nog een consult plannen bij Dr. Straten, juist omdat hij bijna altijd met ronde protheses werkt, en eventueel ook nog bij een andere arts, denk dan aan Nio of van Selms ( hier heb je wel een verwijskaart nodig, aangezien dit een ziekenhuis is) 

 

Je moet in ieder geval niet over 1 nacht ijs gaan,en als jij aangeeft rond mooier te vinden, echt even verder zoeken, want het zou enorm zonde zijn als jij achteraf spijt gaat krijgen.

 

xx

 

Ik heb de 29e een afspraak staan bij dr van Straten. Ben erg benieuwd wat hij zegt. Wil idd echt niet achteraf spijt krijgen!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei RE88:

 

Ik heb de 29e een afspraak staan bij dr van Straten. Ben erg benieuwd wat hij zegt. Wil idd echt niet achteraf spijt krijgen!

 

xx

 

Super, en inderdaad toch spannend wat hij zal adviseren, maar wat ik hier de laatste jaren toch wel heb gezien, gaat zijn voorkeur uit naar rond, en dual plane.

Maar het gaat daarbij ook echt om je eigen keuze,wat jij zelf het mooiste vind.

 

Precies,je moet er echt zelf voor 100 % achterstaan, wat het is duur genoeg, je gaat een behoorlijk herstel krijgen,dus het is dan altijd beter om meerdere consulten te plannen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.