Ga naar inhoud

Suusie : 14 februari 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi

 

Ik ben een alleenstaande moeder van 3 kinderen. Ben 35jaar , en wil al 10 jaar iets aan mn borsten doen, maar wilde eerst klaar zijn met zwangeren. Dat is nu, ik heb volgende week mijn eerste intake gesprek bij sanavisie. Ik zou graag alles willen weten, van waar je het beste heen kan gaan tot hoe t is en of het te doen is met kleine kinderen. Ik hoop hier op het forum wat meer te weten te komen.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Zoals de titel al zegt heeft iemand ervaring bij deze kliniek en dan met de dokter C.G Bauland? Ik heb hier mijn eerste gesprek volgende week. Dit omdat een vriendin van mij hier ook geholpen is en goede ervaring ermee heeft gehad.

Ik zou graag zoveel mogelijk info willen, over waar ik het beste heen kan gaan. Of het mogelijk is met 3 kids, war ik voor moet kiezen.

Ik wil graag natuurlijke uitziende borsten. 

Kan iemand me verder helpen? Ik ben al vele avonden hier aan het rond lezen.

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Heb je al eens de zoekbalk geprobeerd rechtsbovenaan? Als je daar Sanavisie intikt, of kinderen, dan krijg je waarschijnlijk al heel wat topics die evt antwoorden kunnen geven op je vragen.

De pc's die hier erg goed bekend zijn, zijn dr. Nio (OLVG / SLAZ / Parkkliniek), Dr. Straten (kliniek Heyendael), Dr. Plovier (Beclinic) en nog wel meer hoor.
Lees vooral eens wat operatieverslagtopics, en je zult zien dat je voor jezelf al meer een visie krijgt op wat je graag wel en niet wilt.

Met drie kinderen is het wel wat meer organiseren dan wanneer je alleen met je partner zou zijn. Je moet er rekening mee houden dat je waarschijnlijk 4-6 weken niet mag tillen en geen zwaarder huishoudelijk werk mag doen (stofzuigen, dweilen, strijken enz)
Dus wel ook even kijken dat er iemand in de buurt is die kan helpen. Ook de eerste week is het echt handig om 24/7 hulp te hebben.

Veel leesplezier!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi hoi

 

Hierbij mijn  operatieverslag,alles wat mis kon gaan in de ochtend gebeurde waardoor ik weinig tijd had om me voor te bereiden en na te denken. Mn vriend kwam me halen en heeft me afgezet,hij moest weer werken. Daarna kreeg ik mn kamer toegewezen. Toen ik daar lag te wachten dacht ik waar begin ik aan,stel dat het weer zo mis gaat als bij mn curretage alle senarios kwamen naar boven. Maar al snel werd ik om half 2 gehaald alle mensen waren super lief. Ik kreeg t infuus en werd al duffig. Daarna kwam frans om af te tekenen.  Toen eenmaal op de ok was ik zo weg. En ineens zeiden ze daar ben je weer,ik moest huilen maar ze zeiden dat dat erbij hoorde. Ik voelde me al heel snel prima ze waren er verbaasd van. Op de kamer wat gegeten en geplast en ik mocht gaan. Maar vanaf dat moment ging t slechter met de minuut ik leek wel stoned en viel steeds weg. Mn moeder en zusje kwamen nog bij mn vriend langs maar ik heb er weinig van mee gekregen. En ineens moest ik spugen spugen en daarvan knapte ik enorm op. Wat een verademing,ik ben al heel vaak onder narcose geweest maar nooit last gehad ervan. Wat kan een mens zich ellendig voelen haha. De pijn valt reuze mee,het ademen gaat moeilijk,het voelt stijf en beurs maar ik kan veel zelf. Vanavond ga ik ze eens zonder bh in de spiegel bekijken. Elke keer heb ik de angst gehad als het maar niet te groot word. En nu heb ik ze en vind ik ze reuze mee/tegen vallen. Ik baal dat ik niet de 340cc nog heb gepast ,ik hoop dat die spijt wegneemt en ik er blij mee ga zijn. Vind het vervelend dat ik niet gelijk het yeah gevoel heb na jaren wachten op dit moment. 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Suusie

He meis, 

 

Gefeliciteerd met je nw boobs.

 

De misselijkheid en het niet lekker voelen komt door een combinatie van narcose en pijnstilling, goed drinken, des te eerder is de narcose uit je lichaam.

Het wow gevoel gaat echt nog wel komen,je bent net po dus je kunt nog niets zeggen van de grote, vorm etc, dit heeft tijd nodig, en heel veel geduld.

 

Ik heb je topics even samengevoegd,zo blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Nu lekker rustig aan doen, op tijd je pijnstilling nemen en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Saj

 

De laatste jaren sta ik er vooral alleen voor en daarom vond ik dit niet heel lastig. Wel toen ik wakker werd voelde ik me eenzaam maar mn vriend is toen best snel gekomen. Die heeft me ook echt lief verzorgd. De celebrex neem ik alleen nog voor de nacht en dat gaat goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.