Ga naar inhoud

Missheidi : 22 november 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

hoi ik heet missheidi ik ben 42 jaar heb 2 lieve meiden 1van17 en 1van 19 nu ik heb 2009 borstvergroting gedaan in amsterdam bij medea nu is mijn vraag klopt het na 10jaar moeten ze er uit. ik had van de week de kliniek gebelt om mijn fotos die zijn gemaakt voor en na doen zij ze dat Dhr kruppa er niet meer werkt dat heb ik weer en ze zij ook dat ze na 10jaar er echt uit moet dat vond ik wel raar doen hij daar nog was zij hij ze hoeven er niet uit wie weet dat al wast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Hi

ten eerste welkom

ben toch is benieuwd gelijk hoe en wat

welke prothesen heb je?

hoeveel cc?

voor of achter of dual plane plaatsing?

het is zo lastig te antwoorden op je vraag trouwens,als we niet alles weten,en ookal weten we meer,dan is het mischien nog lastig,maar ik zou tippen,vertel even iets meer rondom je vergroting.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey missheidie,

het wordt idd aangeraden om na 10 jaar en tussen de 15 jaar een wissel te doen. maar is ook afhankelijk van de manier van plaatsing. wat ik begrepen heb is als je nu een dual-plane plaatsing hebt je niet meer voor een wissel hoeft te gaan. alleen met voorplaatsing dacht ik. achter de spier weet ik niet. maar dat weten andere dames ws wel...

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik heb een druppelvorm prothesen achter mijn borstspier ik heb 300cc ik maak me toch wel zorgen eerst zij hij het hoeft er niet uit en nu wel.en hij werk ook niet meer daar ik schrok wel van zij wou wel wat dingen over hem weten hoe hij zijn werk was als ik wel tevreden was ik zij het kon beter liefs missheidi bedankt voor jullie antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder lichaam is anders,en op een gegeven moment krijg je hang dus moet je waarschijnlijk omdat t dan niet zo mooi meer is,maar het ligt er vooral aan welke protheses je hebt..ik heb van dat harde gel,daar geven ze levenslange garantie op,daar gebeurd gewoon niets mee in je lichaam,geen deuken of wat ook.

En ,ALS dat al zo zou zijn dan wordt de operatie incl protheses volledig vergoedt! Goeie zaak dus...:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Gast Phantasia

Ik vind ze ook prachtig hoor! Maar als je er zelf niet tevreden over bent...

Kan je ook geen bericht sturen, zit je inbox vol? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Heidi,

Wij hebben al eventjes contact gehad via pb.

Tien jaar terug waren de protheses nog van andere kwaliteit dan tegenwoordig. En volgens mij heb ik 10 jaar terug nooit iets gehoord over een dual plane plaatsing. Ik heb ze laten wisselen omdat de vorige protheses waren door gezweet en daardoor wat leger waren geworden, dat gaf bij mij zichtbare plooien. En dat vond ik vreselijk!

Je borsten zien er op de foto mooi uit. :1big_boobs: Maar, het gaat er vooral om wat JIJ vindt en hoe jij 't voelt. Ben jij nog tevreden hoe 't er uit ziet? Voel jij je er nog goed mee?

Ik kan me ook heel goed vinden in wat Moontje zegt: schrijf al je vragen op en ga gewoon naar een pc toe om het één en ander duidelijk te krijgen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, met zo'n mooie borsten zou ik het echt nog niet doen hoor? Weet je ook welk merk van protheses je hebt? Ik had 7,5 jaar geleden een bv laten doen met hydrogels en één ervan was lek, dus ik moest wel maar anders had ik het zeker nog niet laten doen. Je kan ook nog es naar een andere kliniek gaan voor een gesprek en horen wat zij ervan zeggen,

liefs Morgan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat iedereen hier het eerste bericht eens moet terug lezen , ze gaat niet voor een wissel of is niet discontent .

Ze vraagt of 't waar is dat je protheses na 10 jaar eruit moeten (heeft haar chirurg haar aangeraden) .

Op beschadiging of 'fabrieks'fouten zit levenslange garantie .

De protheses van nu zijn van goede kwaliteit en als je nagaat dat er nu al dames zijn die meer dan 10 jaar protheses hebben , zal een wissel (door 'versletenheid') voor ons (ben ook 40 en heb pas 2 jaar een bv)hopelijk niet nodig zijn maar de rest van ons leven meegaan . Daar heb ik twee jaar geleden mijn 'keuze' dan ook op gebaseerd en mede voor dual plane gekozen .

Wanneer ze op de spier geplaatst zijn zal de zwaartekracht na jaren ze'n werk doen en zullen ze doorhangen waardoor een wissel wenselijk is maar mss stoor je'r zelf niet aan en hoeft het niet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft mij wel verteld dat ze een wissel wil, ze wil groter, vandaar.

Vandaar dat ook ik het niet goed heb gelezen.

Dit was inderdaad een andere vraag.

Denk zolang ze gewoon heel zijn ze best nog ff mee kunnen.

10 jaar geleden zei mijn pc ze hoeven er nooit meer uit!

Nu zegt een andere pc ze hoeven er niet uit zolang ze heel zijn en dan gewoon om het jaar laten checken.

Toen gebruikte ze ook de McGhan 410 die er nu dus ook nog steeds is.

Ga je in maart nou nog een wissel doen?

Of ben je weer aant twijfelen geslagen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ik in de gallerij gelezen had dat ze in maart voor een wissel wou gaan, In principe gaan ze een hele leven mee die nieuwe protheses maar of je er werkelijk zo lang mee verder kan daar twijfel ik toch aan hoor, maar zo lang het nog mooi is, hoef je helemaal geen wissel. En B-cupje volgens mijn pc zit er weinig verschil tussen dual plane of op de spier, ze gaan sowieso veel sneller hangen dan achter de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Morgan , je vorige protheses waren dan ook met hydrogel gevuld : groot verschil met cohesieve siliconengel ivm 'gaan hangen' wat dan waarschijnlijk het rezultaat is van de inhoud die gezakt is .

Ach , er zijn voor- en tegenstanders : zélfs de chirurgen verschillen onderling van mening . Keuze is er genoeg , voor elk wat wils . Ik hoop alleen dat ik voor mezelf de juiste keuze maakte , 'k heb er in ieder geval een goed gevoel bij en dat is't belangrijkste :106:

Denk dat je enkel wat info en ervaring kan uitwisselen maar dat het toch voor iedereen persoonlijk is . Er spelen zoveel factoren een rol dat je dat toch niet kan inschatten denk ik .

btw , had er idd overgekeken , over de wissel :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden

ik denk dat het niet uit maakt hoe je ze hebt geplaats als jou lichaam gaat hangen dan gaat dat ook wel hanen met of zonder bv en op welke plaats dan ook dat krijgen we er nou helaas gratis bij

en bij de ene vrouw is dat wat meer dan bij een ander

mij hebben ze gezecht dat het wel handig zal zijn als je ze na 10 a 15 jaar laat chekken of het allemaal nog goed is en als alles nog goed zit en je er nog tevreden mee bent dan kan je daar gewoon mee door lopen

ik zie het allemaal wel over 10 jaar ga nu eerst tien jaar genieten van mij nieuwe borsten :P

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.