Ga naar inhoud

Brenda32 : 4 april 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!! Ik wil graag wat info want ben echt teleurgesteld op t moment! 

Heb vorige wk consult gehad bij gabriels en vandaag nr Schiettecatte geweest.

 

Vorige week nog niets aan de hand werd ongeveer 500cc aangereden leek me wat groot maar ik had een brede borst werd verteld. Vandaag werd me verteld dat ik een borstlift nodig heb voordat er een prothese in geplaatst kan worden.... dat is voor mij geen optie qua kosten en wil ook echt niet 2x onder het mes aangezien schiettecatte dit niet in 1x wil doen....echter stelde hij nog een andere arts voor die met Polytech werkt en deze misschien wat hoger geplaatst kan worden waardoor het wel mooi word. Deze arts was niet aanwezig dus kon ik op dat moment geen verdere informatie krijgen. Ben echt teleurgesteld.....is er iemand die mij wat meer hierover kan vertellen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Brenda32:

Hallo allemaal!! Ik wil graag wat info want ben echt teleurgesteld op t moment! 

Heb vorige wk consult gehad bij gabriels en vandaag nr Schiettecatte geweest.

 

Vorige week nog niets aan de hand werd ongeveer 500cc aangereden leek me wat groot maar ik had een brede borst werd verteld. Vandaag werd me verteld dat ik een borstlift nodig heb voordat er een prothese in geplaatst kan worden.... dat is voor mij geen optie qua kosten en wil ook echt niet 2x onder het mes aangezien schiettecatte dit niet in 1x wil doen....echter stelde hij nog een andere arts voor die met Polytech werkt en deze misschien wat hoger geplaatst kan worden waardoor het wel mooi word. Deze arts was niet aanwezig dus kon ik op dat moment geen verdere informatie krijgen. Ben echt teleurgesteld.....is er iemand die mij wat meer hierover kan vertellen???

 

He meis,

 

Helaas is dit typisch iets van deze pc,zodra iemand maar een klein beetje hang heeft, stelt hij een borstlift voor en dan op een later tijdstip een bv, maar laat je hierdoor niet ontmoedigen, er zijn nog veel meer pc's die een bv uitvoeren.

 

De Polytech protheses moeten in 1 keer goed geplaatst worden, aangezien deze sneller inkapselen,en als ze eenmaal te hoog zitten, zakken ze dus bijna niet.

 

Een arts die eigenlijk bijna altijd een bv doet zonder lift is Dr. Nio in het OLVG in Amsterdam, hier heb je wel een verwijskaart nodig,aangezien dit een ziekenhuis,maar als ik jou was zou ik daar heen gaan.

 

Hier krijg je ook altijd de goede nazorg, wat ook heel erg belangrijk is.

 

Dus ik zou je echt aanraden om een verwijskaart te regelen en een afspraak bij hem te maken.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, eerst vond ik mijn borsten niet meer mooi maar nu heb ik onderhand een complex ik dacht echt huh?!?! Heb ondertussen al idd wat meer gevonden over zijn adviezen vond het overigens wel een prettige man maar had dit gewoon niet verwacht!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Brenda32:

Bedankt voor je reactie, eerst vond ik mijn borsten niet meer mooi maar nu heb ik onderhand een complex ik dacht echt huh?!?! Heb ondertussen al idd wat meer gevonden over zijn adviezen vond het overigens wel een prettige man maar had dit gewoon niet verwacht!

 

 

Meis je moet je niet gek laten maken en je zeker geen complex aan laten praten, dit is helaas de werkwijze van deze arts.

Maar kan me voorstellen dat je schrikt als je dit advies krijgt, maar wat ik zeg, er zijn echt artsen die borsten netjes op kunnen vullen zonder een lift.

 

En een prettige man of niet,ik zou echt even verder kijken, en niet de moed opgeven.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit mij aan bij DS, zeker geen complex van over houden want er zijn dames geweest die tot huilends toe zijn weggegaan. Hij is meer een PC die met makkelijke borsten kan omgaan. Gewoon verder kijken naar een PC die er wel mee kan omgaan. Je zou om van Straten kunnen vragen die zit ook bij DG.  ( Of Nio? Van Selms? .... Keuze zat hoor...

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei BrownieG:

Sluit mij aan bij DS, zeker geen complex van over houden want er zijn dames geweest die tot huilends toe zijn weggegaan. Hij is meer een PC die met makkelijke borsten kan omgaan. Gewoon verder kijken naar een PC die er wel mee kan omgaan. Je zou om van Straten kunnen vragen die zit ook bij DG.  ( Of Nio? Van Selms? .... Keuze zat hoor...

 

xx

Van Selms, OLVG  is ook een goede keuze, en ik heb begrepen dat Straten niet meer voor DG werkt, dus dan zou het rechtstreeks kunnen bij hem via zijn eigen kliniek Heyendael.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames allemaal, gister advies gekregen van schiettecatte dat ik eerst een lift nodig heb dan pas een vergroting. Dit wil ik niet doen wil niet 2 geopereerd worden en heb er ook het geld niet voor over want dan laat ik het gewoon zoals het nu is!

Ik voeg er een foto bij denken jullie dat het ook zonder kan maar dan bij een andere pc of is het echt niet mogenlijk zonder lift?

Alvast bedankt Ladies!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brenda32

 

Hoi hoi,

 

Deze PC staat erom bekend om snel een lift aan te bevelen. Zal hij wel zijn persoonlijke redenen voor hebben om dit in 2 fases te doen. Hij levert  wel goed werk maar dan met een platte voorsituatie die "minder aandacht" nodig heeft. ( mijn mening) Zou gewoon een andere PC zoeken die bij jouw borsten past want er is nog voldoende keus hierin.

 

Denk bijvoorbeeld aan Nio/van Selms/van Straten/Plovier  ... zijn ook PC's die zonder lift een borst mooi kunnen maken. En indien zij toch een lift voorstellen dan kunnen ze dit in een keer.  Hebben allemaal andere technieken met prachtig resultaat dusver. Je kunt de zoekbalk gebruiken om meer informatie over deze PC's te vinden. ( bij Dr Nio de zoekbalk op OLVG  of SLAZ of parkkliniek zetten)

 

Succes met de oriëntatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei BrownieG:

@Brenda32

 

Hoi hoi,

 

Deze PC staat erom bekend om snel een lift aan te bevelen. Zal hij wel zijn persoonlijke redenen voor hebben om dit in 2 fases te doen. Hij levert  wel goed werk maar dan met een platte voorsituatie die "minder aandacht" nodig heeft. ( mijn mening) Zou gewoon een andere PC zoeken die bij jouw borsten past want er is nog voldoende keus hierin.

 

Denk bijvoorbeeld aan Nio/van Selms/van Straten/Plovier  ... zijn ook PC's die zonder lift een borst mooi kunnen maken. En indien zij toch een lift voorstellen dan kunnen ze dit in een keer.  Hebben allemaal andere technieken met prachtig resultaat dusver. Je kunt de zoekbalk gebruiken om meer informatie over deze PC's te vinden. ( bij Dr Nio de zoekbalk op OLVG  of SLAZ of parkkliniek zetten)

 

Succes met de oriëntatie 

Bedankt voor je reactie heb contact gehad met Straten en met Koeijers. Straten heeft via een medewerker laten weten dat de kans erin zit dat er wel een lift nodig is. En koeijers denkt dat hij het wel kan zonder lift. Maar nu heb ik hier op het forum toch een paar missers van Koeijers voorbij zien komen (ook hele mooie natuurlijk) maar ja pfff word er gek van!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brenda32 

 

Zou Dr.Nio dan nog consulteren want die heeft ervaring bij meerdere met hang geholpen.  Vraag dan ook naar beide opties en het verschil in resultaat voor de toekomst. Informatie inwinnen en laten bezinken. Neem dan ook voorbeeldboobs mee want dat geeft een beeld hoe jij je borsten zou willen hebben. 

 

Sta wel open voor een borstlift als je daardoor het gewenste resultaat kunt krijgen. Zie ook hiervan hele mooie resultaten voorbij komen en eerlijk gezegd vind ik de littekens reuze meevallen en zelfs bij sommige niet te zien!! 

 

Op je foto zie ik meer leegte aan de bovenkant dan aan de onderkant dus welicht dat je bij Nio geen borstlift hoeft. Maar goed dat moet hij ook kunnen onderzoeken of dit mogelijk is ivm je huid/weefsel. Niet dat ze straks door protheses weer extra gaan hangen of te grote boobs hebt waar je zelf niet blij van wordt.

 

Zou een consult bij hem plannen en nogmaals ALLE opties bespreken en niets uitsluiten. Jezelf niet gek maken maar zo breed mogelijk onderzoek doen zodat je straks de juiste keus en PC hebt gekozen.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-2-2017 om 21:16 zei Brenda32:

Dankjewel BrownieG voor je reactie ik word nog teruggebeld door de assistent van Straten, ga ook daar op gesprek heb er veel positieve verhalen over gelezen. En idd wil liever eerst de verschillende adviezen even overwegen voordat ik mn keuze maak

 

:35: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Brenda32

 

He meis,

 

Ik heb even je topics samengevoegd, je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je verdere updates, eventuele vragen en dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Nog maar heel even aftellen meis.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.