Ga naar inhoud

Blondjuh : 9 februari 2017 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, weet nog niet zo heel goed hoe het werkt allemaal... op het forum. maar aanstaande donderdag 9 februari 7.30 word ik geholpen voor borst vergroting door koeijers in amstelveen... via kliniek veldhoven. Vind het erg spannend allemaal. Heb mijn eigen aangemeld om te reacties te lezen en tips te krijgen etc ... fijne avond allemaal 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Blondjuh:

Hoi allemaal, weet nog niet zo heel goed hoe het werkt allemaal... op het forum. maar aanstaande donderdag 9 februari 7.30 word ik geholpen voor borst vergroting door koeijers in amstelveen... via kliniek veldhoven. Vind het erg spannend allemaal. Heb mijn eigen aangemeld om te reacties te lezen en tips te krijgen etc ... fijne avond allemaal 

 

Hoi meis en welkom.

 

Oh dat gaat opschieten voor je, en gezonde spanningen horen erbij hoor,dat hebben we allemaal.

 

Ik heb even je titel aangepast en topic verhuisd, hier kun je nu verder alle updates en dadelijk ook na je operatie je verslag neerzetten.

 

Heel veel succes donderdag.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

Precies, even goed nog de laatste voorbereidingen, en dan alleen maar denken aan donderdag, het is wel fijn dat je zo vroeg geholpen word.

 

xx

Ja zeker fijn, zo vroeg... moeten nog wel dik een uur rijden dus erg vroeg bedje uit ... paracetamol ook nog innemen enzo van te voren. Dus ga ik op tijd uit bed en ff in warm bad liggen nu het nog mag :-) en dan optijd aan rijden... wil niet te laat komen met eventuele file . Laat het weten hoe het is gegaan, groetjesss 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelijk heb je, je bent al zenuwachtig genoeg,extra stress door file kun je niet gebruiken.

 

 In bad kun je dadelijk inderdaad vergeten voor een aantal weken,dus nu nog maar extra veel van genieten, maar als je op een gegeven ogenblik weer mag douchen na je bv, is dat al een moment dat je geniet, zijn soms de kleine dingen die je dan echt leert waarderen.

 

Fijn, hou me maar op de hoogte.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Blondjuh:

Ja zeker fijn, zo vroeg... moeten nog wel dik een uur rijden dus erg vroeg bedje uit ... paracetamol ook nog innemen enzo van te voren. Dus ga ik op tijd uit bed en ff in warm bad liggen nu het nog mag :-) en dan optijd aan rijden... wil niet te laat komen met eventuele file . Laat het weten hoe het is gegaan, groetjesss 

 

Hey Blondjuh ik mag ook donderdag, maar dan in Bilthoven. Om kwart voor 11 ben ik aan de beurt, dus dan heb jij het er al opzitten. 

Maar paracetamol van tevoren innemen? Ik kreeg juist het advies van de anesthesie dat juist geen paracetamol oid ingenomen mocht worden, tenzij in overleg met de arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Boob buddy:

 

Hey Blondjuh ik mag ook donderdag, maar dan in Bilthoven. Om kwart voor 11 ben ik aan de beurt, dus dan heb jij het er al opzitten. 

Maar paracetamol van tevoren innemen? Ik kreeg juist het advies van de anesthesie dat juist geen paracetamol oid ingenomen mocht worden, tenzij in overleg met de arts.

 Ook spannend... ja ik mag al heel vroeg, dan heb ik het er al opzitten ... maar in mijn papieren staat dat ik 2 uur voor de openratie 2 paracetamol moet innemen.. met beetje water en ik mag tot 2 uur voor de openratie heldere suikerhoudende dranken drinken...  maar dat is dan voor mij snachts zeg maar... ik vond dat ook raar maar heb er nog extra over gebeld en het was wenselijk om tot 2 uur voor de openratie iets te drinken zoals een sportdrankje - of thee met suiker ... geloof dat het voor je suikerspiegel is.... !!! Zo geven ze overal andere instructies he. Maar mijn vriendin is 3 weken geleden geholpen bij zelfde kliniek en heeft ook 2 paracetamol ingenomen... en gezegt ook tegen anesthesie en was oke... dus jah iedereen andere regeltjes ;-) succes ook donderdag en spoedig herstel toegewenst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Biancaatje:

Ik heb volgende week woensdag consult bij dr koeijers! Geeft hij zelf echt advies of moet je zelf echt met iets komen wat jij mooi vind.. krijg je rond of anatomisch? En voor of achter de borstspier?

Hey biancaatje, koeijers kijkt en meet je borst op,en vraagt natuurlijk wat je wensen zijn..  en zegt dan wat het ongeveer gaat worden en mogelijk is ... en ik had geen keuze bij mij moest anatomisch vanwege mijn borstvorm. Maar hij kijkt wat past en mooi is tijdens de openratie, ik moest minimaal wel op 400 cc rekenen. Dus ben ook erg benieuwd wat het gaat worden.. haha verrasing nog .. en ik heb nu een b ongeveer. Morgen weet ik het spannend fijne avond nog ik probeer wat te gaan slapen ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Blondjuh:

Hey biancaatje, koeijers kijkt en meet je borst op,en vraagt natuurlijk wat je wensen zijn..  en zegt dan wat het ongeveer gaat worden en mogelijk is ... en ik had geen keuze bij mij moest anatomisch vanwege mijn borstvorm. Maar hij kijkt wat past en mooi is tijdens de openratie, ik moest minimaal wel op 400 cc rekenen. Dus ben ook erg benieuwd wat het gaat worden.. haha verrasing nog .. en ik heb nu een b ongeveer. Morgen weet ik het spannend fijne avond nog ik probeer wat te gaan slapen ;-) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Blondjuh:

Hey biancaatje, koeijers kijkt en meet je borst op,en vraagt natuurlijk wat je wensen zijn..  en zegt dan wat het ongeveer gaat worden en mogelijk is ... en ik had geen keuze bij mij moest anatomisch vanwege mijn borstvorm. Maar hij kijkt wat past en mooi is tijdens de openratie, ik moest minimaal wel op 400 cc rekenen. Dus ben ook erg benieuwd wat het gaat worden.. haha verrasing nog .. en ik heb nu een b ongeveer. Morgen weet ik het spannend fijne avond nog ik probeer wat te gaan slapen ;-) 

Slaap lekker! Zo 400cc gaat bij mij niet passen met mn A-tje.. heel spannend succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal, ben al onderweg  naar huis... alles goed gegaan , niet ziek of misselijk het is mij 100% meegevallen ik heb 390 cc   Anatomish gekregen Dual plane ... en kliniek amstelveen helemaal Top en vito koeijers ook echt vakman en kliniek veldhoven ook echt super... ben er blij mee ;-) ik werd wakker en lag nog keek meteen naar mijn borsten en zei is dat alles whahaha maar ga nog even slapen oke haha maar kon niet meer slapen, geef maar even tel haha zat recht op en dach oke ze zijn wel mooi en passen bij mijn lichaam  moet nog wel vorm krijgen enzo maar zou het zo weer doen ;-) fijne dag allemaal groetjessss  

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Blondjuh

 

He meis, gefeliciteerd met je nieuwe boobs, en dat is snel gegaan, al weer lekker naar huis.

 

Doe wel heel rustig aan, lekker je bedje in, of een hoekje in de bank maken,waar je kunt rusten, goed drinken en echt op tijd je pijnstilling nemen.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

xx

Dank je wel..!!! Ja snel gegaan ... lig nu lekker op de bank en moet zeggen gaat erg goed nog. Wel moe dus zo even dutje doen ;-) haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-2-2017 om 18:32 zei Boob buddy:

 

Hey Blondjuh ik mag ook donderdag, maar dan in Bilthoven. Om kwart voor 11 ben ik aan de beurt, dus dan heb jij het er al opzitten. 

Maar paracetamol van tevoren innemen? Ik kreeg juist het advies van de anesthesie dat juist geen paracetamol oid ingenomen mocht worden, tenzij in overleg met de arts.

Beste Boob buddy, hoe is het met je gegaan...? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Blondjuh:

Beste Boob buddy, hoe is het met je gegaan...? 

Goed!  We waren netjes op tijd maar de operatie startte en uur later dan de planning was.  Maar dat was niet heel erg want we werden heel goed verzorgd. Wat een waanzinnige mensen werken daar,  zo lief.  In de middag werd ik in een rolstoel gezet om weer naar de auto te gaan en toen werd ik helemaal zwart voor de ogen en lijk bleek. Dus nog een uurtje gebleven om weer bij te trekken. 

Nu thuis op de bank, Netflix aan,  en voel me nog piekfijn. Morgen zal dat ws wel anders zijn. 

Hoe is het jou vergaan deze dagen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Boob buddy:

Goed!  We waren netjes op tijd maar de operatie startte en uur later dan de planning was.  Maar dat was niet heel erg want we werden heel goed verzorgd. Wat een waanzinnige mensen werken daar,  zo lief.  In de middag werd ik in een rolstoel gezet om weer naar de auto te gaan en toen werd ik helemaal zwart voor de ogen en lijk bleek. Dus nog een uurtje gebleven om weer bij te trekken. 

Nu thuis op de bank, Netflix aan,  en voel me nog piekfijn. Morgen zal dat ws wel anders zijn. 

Hoe is het jou vergaan deze dagen? 

Oo fijn om te horen dat alles oke is gegaan, nou bij ook ook pijn viel mee dacht ik... maar in de avond begon de pijn om mijn borstkas zeg maar en mijn borsten ook echt pujnscheuten te geven... ik vergelijk het als stuwing haha... maar nu ook lig in bed heb gelukkig wel wat geslapen maar word wakker van pijn, neem toch even extra paracetamol :-) dus probeer weer even te slapen.... jij ook spoedig herstel toegewenst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Blondjuh:

Oo fijn om te horen dat alles oke is gegaan, nou bij ook ook pijn viel mee dacht ik... maar in de avond begon de pijn om mijn borstkas zeg maar en mijn borsten ook echt pujnscheuten te geven... ik vergelijk het als stuwing haha... maar nu ook lig in bed heb gelukkig wel wat geslapen maar word wakker van pijn, neem toch even extra paracetamol :-) dus probeer weer even te slapen.... jij ook spoedig herstel toegewenst 

Ik zit nu op de bank verplicht film te kijken met mijn dochtertje om maar stil te blijven zitten. Ik voel me goed en moet erop letten niet teveel te doen.   Alles voelt nog steeds verdoofd en heb vannacht daarom ook nog prima geslapen. 

Jij loopt een paar dagen voorop dus zullen doe pijnscheuten nog voor mij in het verschiet liggen? 

Mijn linker borst is meer gezwollen dan rechts. Maar zien er beide wel rustig uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kimmy8374:

Hai hai!! Gefeliciteerd!! Hoe gaat het nu met de pijn?? Ik ben twee dagen voor jou geholpen en hier gaat het elke dag beter.... xx

Hey Kimmy het gaat redelijk nu... ooo fijn dat het bij jou elke dag beter gaat ;) waar ben jij geholpen en wat heb je gekregen ben benieuwd x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Blondjuh:

Hey Kimmy het gaat redelijk nu... ooo fijn dat het bij jou elke dag beter gaat ;) waar ben jij geholpen en wat heb je gekregen ben benieuwd x 

Heb ze kunnen zien in je album volgens mij... maar kan niet op reageren... maar ze zijn mooi zeg ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.